Η Vodafone και η Mango κάνουν πραγματικότητα τα ψηφιακά δοκιμαστήρια

by George Polyzos • On 19-02-2018 • AT 1:00 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Τεχνολογία

Η Vodafone ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με την εταιρία λιανικής πώλησης ειδών μόδας Mango, σε ένα πρόγραμμα για την εγκατάσταση και χρήση ψηφιακών δοκιμαστηρίων σε καταστήματα της εταιρείας.

Τα ψηφιακά αυτά δοκιμαστήρια έχουν δημιουργηθεί βάσει ενός πρωτοποριακού ψηφιακού καθρέφτη IoT που σχεδιάστηκε από την Mango και αναπτύχθηκε από τη Vodafone σε συνεργασία με την Jogotech.

Δίνουν στον υποψήφιο αγοραστή τη δυνατότητα να σαρώσει τις ετικέτες των ρούχων μέσα στο δοκιμαστήριο και στη συνέχεια να επικοινωνήσει με το προσωπικό του καταστήματος απευθείας από τον καθρέφτη, μέσω ενός ψηφιακού ρολογιού, για να ζητήσει διαφορετικά μεγέθη ή και χρώματα. Επίσης, ο καθρέφτης προτείνει επιπλέον ρούχα για να συμπληρώσει ο πελάτης την αρχική του επιλογή.

Στόχος της Mango είναι να επεκτείνει το ψηφιακό δοκιμαστήριο στα κορυφαία καταστήματά της, από τη Βαρκελώνη ως τη Νέα Υόρκη, προκειμένου να συνδυάσει την εμπειρία online αγορών με αυτή των καταστημάτων της Mango. Αυτή θα είναι η πρώτη φάση του ψηφιακού μετασχηματισμού για τη Mango και τη δημιουργία νέων τρόπων που θα συνδέσουν την εταιρεία με το αγοραστικό κοινό.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Top

Show Buttons
Hide Buttons