Το Twitter συνδέει τα brands με το πιο influential κοινό

by George Polyzos • On 13-11-2018 • AT 3:18 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το Twitter συνδέει τα brands με το πιο influential κοινό, τη στιγμή που οι χρήστες είναι πιο δεκτικοί σε μηνύματα.

To να προσεγγίσεις τους κατάλληλους ανθρώπους, την κατάλληλη στιγμή και έχοντας πετύχει την κατάλληλη διάθεση, είναι μία μόνιμη πρόκληση για τους marketers οποιουδήποτε τομέα. Μία πρόσφατη μελέτη παρουσιάζει πως ο κοινό του Twitter είναι influential και περισσότερο δεκτικό σε προτάσεις, γεγονός που βοηθά του marketers να προχωρήσουν σε αποφάσεις.

Οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές των brands και των προϊόντων είναι οι ίδιοι οι καταναλωτές. Ειδικά όταν μοιράζονται τις προτάσεις και αξιολογήσεις τους με το ίδιο πάθος που κάνουν στο Twitter. Περίπου τα 2/3 (76%) των Ευρωπαίων χρηστών στο Twitter εκφράζουν τις απόψεις τους σε αγαπημένα τους θέματα, ποσοστό πολύ μεγαλύτερο από το μέσο όρο των χρηστών του διαδικτύου (69%). Στα 2/3 (64%) σχεδόν των χρηστών του Twitter ζητείται η συμβουλή τους από τους φίλους και συγγενείς τους όταν κάνουν μια αγορά, ποσοστό μεγαλύτερο σε σχέση με το σύνολο των χρηστών του Internet (53%).

Στο Twitter, οι χρήστες προτιμούν να ανταλλάσσουν πληροφορίες σχετικά με προϊόντα και brands: το 66% των χρηστών κοινοποιούν συχνά τις απόψεις τους, ενώ το 78% των χρηστών υιοθετούν τις απόψεις για διαφορετικά προϊόντα και υπηρεσίες. Έτσι λοιπόν αποδεικνύεται ότι στο Twitter οι χρήστες ασκούν επιρροή μεταξύ τους για προϊόντα και υπηρεσίες.

Το Twitter συνδέει τα brands με το πιο influencial κοινό τη στιγμή που οι χρήστες είναι πιο δεκτικοί

Τα καλά νέα για όλους τους διαφημιζόμενους είναι ότι με την κατάλληλη στρατηγική, μπορούν γρήγορα και αποτελεσματικά να κερδίσουν υποστηρικτές του brand τους στο Twitter. Αυτό συμβαίνει γιατί οι καταναλωτές χρησιμοποιούν το Twitter για να ενημερωθούν για το τι συμβαίνει, αναλυτικά και σε πραγματικό χρόνο. Γι’ αυτό οι χρήστες του Twitter είναι σε «φάση ανακάλυψης».

Οι Ευρωπαίοι χρήστες είναι πιο πιθανό να ανακαλύψουν νέα πράγματα στο Twitter σε σχέση με το υπόλοιπο διαδίκτυο (79% vs.73%), είναι πιο δεκτικοί σε νέα πράγματα (75% vs. 70%) και τους αρέσει να είναι οι πρώτοι που θα δοκιμάσουν νέα πράγματα (58% vs. 44%). Αυτό δημιουργεί ιδανικές συνθήκες για τα brands να βρουν τους καταναλωτές στη φάση που είναι πιο δεκτικοί.

Ο Barry Collins, Senior Director του Twitter Client Solutions δηλώνει: “Ενώ οι περισσότερες εφαρμογές και πλατφόρμες λένε «Κοιτά εμένα», το Twitter δηλώνει ξεκάθαρα το «Δείτε αυτό!». Αυτό είναι που κάνει το Twitter μοναδικό. Οι χρήστες στο Twitter είναι ανοιχτόμυαλοι και περίεργοι. Θέλουν να ανακαλύψουν νέα πράγματα, να τα μοιραστούν και να συζητήσουν με τους υπόλοιπους χρήστες γι’ αυτά. Αυτό είναι που διαφοροποιεί το κοινό του Twitter και το κάνει τόσο σημαντικό target group για τους διαφημιζόμενους.”

Το target group αυτό είναι τόσο ελκυστικό γιατί έχει αντίληψη και πίστη στα brands

Οι χρήστες του Twitter στην Ευρώπη αποδεικνύονται σημαντικό target group για την επικοινωνία των brands και προϊόντων υψηλής ποιότητας και αυτό γιατί είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα (55%, vs Internet users 46%), ειδικά εάν το προϊόν είναι ενός αγαπημένου brand (52% Twitter users vs. 43% Internet users).

Αυτά είναι τα αποτελέσματα μιας έρευνας για την Ευρώπη, την οποία διεξήγαγε το Twitter μαζί με την Kantar Media σε πάνω από 10.500 χρήστες του Internet, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 4.800 χρηστών του Twitter.

 

 

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Top

Show Buttons
Hide Buttons