Η πτώση πωλήσεων smartphones στην Κίνα παρέσυρε την παγκόσμια αγορά

by George Polyzos • On 09-05-2018 • AT 11:00 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Mobile

Η International Data Corporation (IDC) δημοσιοποίησε την έκθεσή της για την παγκόσμια αγορά smartphones, για το α’ τρίμηνο του 2018.

Σύμφωνα με την συγκεκριμένη έκθεση της IDC η αγορά της Κίνας ήταν αυτή που παρέσυρε το σύνολο της παγκόσμιας αγοράς σε πτώση κατά 2,9%, σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2017. Όπως αναφέρεται στην κινεζική αγορά διατέθηκαν λιγότερες από 100 εκατομμύρια συσκευές, κάτι που συνέβη για πρώτη φορά από το 2013.

Σε επίπεδο κατασκευαστών, Samsung και Apple διατήρησαν τις πρώτες δύο θέσεις με τις κινεζικές Huawei, Xiaomi και Oppo να ακολουθούν στην τρίτη, τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα.

Πιο αναλυτικά, η κορεατική Samsung διέθεσε στην αγορά λιγότερες συσκευές σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2017 (78,2 έναντι 80,1 εκατ. συσκευών) αλλά διατήρησε την πρώτη θέση με ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 23,4%. Η Apple αύξησε τις παραδόσεις των συσκευών της (52,2 έναντι 50,8 εκατ. συσκευών) διατηρώντας τη δεύτερη θέση με μερίδιο 15,6%.

Η Huawei κατάφερε το α’ τρίμηνο του 2018 να διαθέσει στην παγκόσμια αγορά σχεδόν πέντε εκατομμύρια περισσότερες συσκευές σε σχέση με πέρυσι (39,3 εκατ. έναντι 34,5) και κατέχοντας μερίδιο αγοράς 11,8%. Η Xiaomi είχε την πλέον εντυπωσιακή επίδοση από όλους τους κατασκευαστές καθώς εμφάνισε ετήσια άνοδο 87,8% στις παραδόσεις συσκευών (28 εκατ. από 14,8) διατηρώντας ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 8,4%. Η Oppo, η τρίτη κινεζική εταιρεία της πεντάδας, έχασε μία θέση καταλαμβάνοντας την 5η με μερίδιο αγοράς 7,1% και παραδόσεις 23,9 εκατ. συσκευών έναντι 25,8 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2017.

Το σύνολο των υπόλοιπων κατασκευαστών παρέδωσε 112,7 εκατομμύρια συσκευές που αντιπροσωπεύουν το 33,7% του συνόλου (έναντι πάνω από 40% πέρυσι).

Η IDC θεωρεί ότι η Samsung διατήρησε τα πρωτεία λόγω του έγκαιρου λανσαρίσματος των Galaxy S9 και Galaxy S9+, σε σχέση με τη σειρά Galaxy S8 που είχε καθυστερήσει λόγω των προβλημάτων με την μπαταρία του Note 7. Ωστόσο, η πραγματική κινητήριος δύναμη της εταιρείας ήταν οι μαζικές πωλήσεις συσκευών από τις σειρές A και J τόσο στις ανεπτυγμένες όσο και στις αναδυόμενες αγορές.

Δημοφιλέστερο μοντέλο της Apple, σύμφωνα με την IDC, είναι το iPhone X για κάθε εβδομάδα του τριμήνου κάτι που σε συνδυασμό με την υψηλή τιμή του μεταφράζεται σε αυξημένα έσοδα για την αμερικανική εταιρεία. Η Huawei από την πλευρά της διατηρεί την τρίτη θέση χάρη στις οικονομικά προσιτές συσκευές της αλλά και την συνεχιζόμενη επέκτασή της στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης. Όπως τονίζει η IDC, η Huawei συνεχίζει τον αγώνα δρόμου για να «πιάσει» την Apple, αλλά η επίτευξη του στόχου φαίνεται να δυσκολεύει λόγω της άρνησης πρόσβασης στην αμερικανική αγορά.

Η Xiaomi είχε μία απόλυτα επιτυχημένη πορεία χάρη στην μαζική online επέκταση στις αγορές της Ινδίας και της Νοτιοανατολικής Ασίας αλλά και στην άφιξη σε πρόσθετες σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές, όπως της Ιταλίας και της Ισπανίας. Τέλος, η Oppo σε μία προσπάθεια να ανταπεξέλθει στον αυξημένο ανταγωνισμό λανσάρισε ένα νέο online brand, το Realme, με την πρώτη συσκευή να αναμένεται να παρουσιαστεί σε περίπου δύο εβδομάδες.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Top

Show Buttons
Hide Buttons