O GDPR θα είναι υψηλά στην επιχειρηματική ατζέντα το 2019

by Nikos Kaimakamis • On 02-01-2019 • AT 3:30 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

Μπορεί το 2018 να ήταν η χρονιά που ήρθαμε για πρώτη φορά σε επαφή με τα αρχικά GDPR, αλλά το 2019 θα ασχοληθούμε πολύ περισσότερο με αυτά. 

Ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων που έχει θέσει σε ισχύ η Ευρωπαϊκή Ένωση περιορίζει το ποσοστό χρήσης και επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων από εταιρείες και οργανισμούς, προβλέποντας υψηλά πρόστιμα σε όσους φορείς συλλέγουν προσωπικά δεδομένα και δεν τηρούν βασικούς κανόνες για την προστασία τους, αλλά και την ορθή ενημέρωση των κατόχων τους για το τι κάνουν με αυτά. Η εφαρμογή του κανονισμού θεωρείται χλιαρή κατά τη διάρκεια του 2018, δηλαδή μετά τον Μάιο του 2018 όπου και τέθηκε σε καθολική εφαρμογή στην Ευρώπη.

Το 2019 αναμένεται να είναι διαφορετικό, καθώς τα πράγματα εκτιμάται ότι θα γίνουν πιο αυστηρά, τόσο λόγω του ότι θα επιβληθούν και οι πρώτοι έλεγχοι για το πόσο τηρούνται οι επιταγές του GDPR, όσο και λόγω του ότι οι οργανισμοί, οι υπηρεσίες και οι φορείς, μέσω του έργου των Data Protection Officers, θα εξειδικεύσουν τις πολιτικές τους και θα διαμορφώσουν μία πιο εμπεριστατωμένη στρατηγική γύρω από την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Σε γενικές γραμμές, εκτιμάται ότι η εφαρμογή του GDPR κατά τη διάρκεια του 2018 είχε ως άμεσο αποτέλεσμα το να τεθεί υψηλά στην ατζέντα των επιχειρήσεων -και όχι μόνο- το ζήτημα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων, καθώς και σε ποιο βαθμό γίνεται χρήση τους εν αγνοία των πολιτών, όπως φάνηκε από τις πρόσφατες αποκαλύψεις για το Facebook.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Top

Show Buttons
Hide Buttons