Νέα καμπάνια #ανυπομονώ για την αλυσίδα Public

by George Polyzos • On 02-07-2018 • AT 10:00 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

Ποιος αγαπάει το «περίμενε» την εποχή που το αύριο είναι ήδη… σήμερα; Ποιος περιμένει όταν μπορεί να παραγγείλει το smartphone που θέλει πριν καν κυκλοφορήσει ή να πάρει το τελευταίο game, πρώτος;

Το Public μοιράζεται την ίδια ανυπομονησία με σένα. Η νέα καμπάνια με την ανεβαστική μουσική που σου φτιάχνει τη διάθεση αποτυπώνει με δημιουργικό και νεανικό τρόπο τα στοιχεία που συνδέουν το Public με τους «ανυπόμονους» επισκέπτες του. Η περιέργεια όχι δεν σκοτώνει τη γάτα…αλλά σε βγάζει σε άλλους κόσμους.

Ο νεαρός skater που θέλει να είναι μέσα στα πράγματα, ο βιβλιοφάγος που ανυπομονεί να διαβάσει το τέλος του βιβλίου, ο ενήλικας που θέλει ξανανιώσει παιδί, το ζευγάρι που βλέπει όλες τις σεζόν της αγαπημένης του σειράς σε ένα σαββατοκύριακο έχουν ένα κοινό, είναι όλοι ανυπόμονοι. Οι πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας του Public τα ζουν όλα πιο γρήγορα, πιο έντονα, πιο πολύ: Είναι μέσα σε όλα, πάνω απ’ όλα, μπροστά σε όλα. Τη νέα καμπάνια συνοδεύει το τραγούδι ‘’Be mine’’ του γαλλικού συγκροτήματος Ofenbach και υπόσχεται να μας συνεπάρει με το ρυθμό του, φέτος το καλοκαίρι!»

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Top

Show Buttons
Hide Buttons