Η Microsoft αποκαλύπτει τα χαρακτηριστικά του Xbox Series X

by George Polyzos • On 23-03-2020 • AT 1:34 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Gaming

Μέσω ενός blog spot η Microsoft αποκάλυψε το σύνολο των τεχνικών χαρακτηριστικών για την μελλοντική παιχνιδοκονσόλα της εταιρείας, Xbox Series X.

Λίγες μόνο εβδομάδες μετά την αποκάλυψη των αρχικών χαρακτηριστικών της νέας κονσόλας, η Microsoft “επέστρεψε” με μία λεπτομερή ανάρτηση στην οποία περιγράφονται επακριβώς οι τεχνολογίες που θα ενσωματώνει η Xbox Series X. Μάλιστα, η αμερικανική εταιρεία έχει διαχωρίσει τις τεχνολογίες σε τρεις βασικές κατευθύνσεις: ισχύς, ταχύτητα και συμβατότητα.

Σε επίπεδο ισχύος, συνεχίζεται η συνεργασία με την εταιρεία κατασκευής επεξεργαστών AMD με αποτέλεσμα έναν ειδικά διαμορφωμένο επεξεργαστή αποτελούμενο από 8 πυρήνες AMD Zen 2 και έναν επεξεργαστή γραφικών RDNA 2-class. Αναλυτικά ο εξοπλισμός της κονσόλας:

  • CPU: 8x Zen 2 Cores στα 3.8GHz (3.6GHz με SMT)
  • GPU: 12 TFLOPs, 52 CUs στα 1.825GHz, Custom RDNA 2
  • Die Size: 360,45 τετραγωνικά χιλιοστά
  • Διαδικασία: 7nm Enhanced
  • Μνήμη RAM: 16GB GDDR6 με 320MB bus
  • Memory Bandwidth: 10GB στα 560 GB/s και 6GB στα 336 GB/s
  • Εσωτερικός χώρος αποθήκευσης: 1TB Custom NVMe SSD
  • I/O Throughput: 2,4 GB/s (Raw), 4,8 GB/s (Compressed)
  • Επεκτάσιμος χώρος αποθήκευσης: 1TB Expansion Card
  • Εξωτερικός χώρος αποθήκευσης: USB 3,2 HDD Support
  • Αναγνώστης οπτικών μέσων: 4K UHD Blu-ray Drive
  • Στόχος απόδοσης: 4K στα 60fps – μέχρι 120fps

Συνολικά, η νέα κονσόλα της Microsoft θα προσφέρει υψηλότερες επιδόσεις σε επίπεδο ταχύτητας, σε σχέση με τις προγενέστερες εκδόσεις, αφού χρησιμοποιεί δίσκο τεχνολογίας SSD και επιπλέον αφού ενσωματώνει την Xbox Velocity Architecture. Η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική θα μπορεί ουσιαστικά να εκμηδενίσει τους χρόνους που απαιτεί ένα παιχνίδι για να “φορτώσει”. Από την Xbox Velocity Architecture αναμένεται να ωφεληθούν πρωτίστως open world τίτλοι, όπως τα Final Fantasy XV, Assassin’s Creed Odyssey και Red Dead Redemption 2.

Επιπλέον, ο δίσκος SSD θα επιτρέπει στο Xbox Series X να ανοίγει και να εναλλάσσει την πρόσβαση μεταξύ διαφορετικών τίτλων ταυτόχρονα χωρίς να απαιτείται “φόρτωση” του κάθε παιχνιδιού από την αρχή. Χαρακτηριστική θα είναι η ικανότητα της κονσόλας να έχει πρόσβαση στο σημείο του παιχνιδιού ακριβώς εκεί που ο χρήστης το άφησε όταν έκλεισε (για οποιονδήποτε λόγο) την κονσόλα, χάρη στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας Quick Resume.Παράλληλα, η νέα κονσόλα θα υποστηρίζει και το DirectX Raytracing (DXR) με την συγκεκριμένη τεχνολογία να βελτιώνει την εμπειρία και τον ρεαλισμό.

Σε επίπεδο συμβατότητας, το Xbox Series X θα υποστηρίζει τόσο τους τίτλους που κυκλοφόρησαν για το Xbox One όσο και για τα Xbox 360 και το αρχικό Xbox. Σε κάθε περίπτωση, οι τίτλοι θα έχουν πλέον καλύτερη ποιότητα και υψηλότερο frame rate. Το χειριστήριο της μελλοντικής κονσόλας θα προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη άνεση χάρη στις νέας υφής επιφάνειες αλλά και στην βελτίωση της γεωμετρίας του. Τα πλήκτρα L και R θα έχουν textured grip ενώ το D-pad αναβαθμίζεται.

Το νέο Xbox Series X θα κάνει την επίσημη εμφάνισή του την περίοδο των Χριστουγέννων του 2020.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons