Η Apple χάνει μερίδιο από την αγορά των smartwatches

by Nikos Kaimakamis • On 07-01-2019 • AT 11:15 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Mobile

Μπορεί το Apple Watch να είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην αγορά των smartwatches, αλλά η Apple φαίνεται να χάνει μερίδιο αγοράς. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα η ABI Research, η αγορά των smartwatches θα κινηθεί ανοδικά έως το 2023, με τις αποστολές 40 εκατομμυρίων μονάδων που έχουν σημειωθεί κατά τη διάρκεια του 2018, να εκτιμάται ότι θα μπορέσουν να φτάσουν τον αριθμό των 99 εκατομμυρίων μονάδων στο μέλλον. Το μερίδιο της Apple, παρόλα αυτά εκτιμάται ότι θα κινηθεί πτωτικά, όπως έχει ήδη συμβεί κατά τη διάρκεια του δεύτερου και τρίτου τριμήνου του 2018, όπου κατάφερε να διατηρήσει το 43.35% της αγοράς των smartwatches.

Οι Fitbit, Huawei και Samsung κινούνται ανοδικά, χωρίς να απειλούν την πρωτοκαθεδρία της Apple, αλλά δείχνουν ότι αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς των smartwatches. Όλα δείχνουν ότι η τιμή είναι ένας από τους καθοριστικούς παράγοντες στην αγορά, ενώ πολύ σημαντικό ρόλο στην απόφαση του καταναλωτή παίζει και η αυτονομία της μπαταρίας, στοιχεία στα οποία δείχνουν να υπερτερούν πολλοί ανταγωνιστές του Apple Watch, παρόλο που η πρόταση της Apple είναι από τις πιο τεχνολογικά εξελιγμένες στην κατηγορία.

Σύμφωνα με τους αναλυτές, θα ήταν πολύ ενδιαφέρουν να λανσάρει η Apple ένα πιο προσιτό μοντέλο του πλέον δημοφιλούς smartwatch της.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Top

Show Buttons
Hide Buttons