Η Apple ίσως λανσάρει υπηρεσία ειδήσεων στις 25 Μαρτίου

by George Polyzos • On 13-02-2019 • AT 1:33 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

Τα στοιχεία δείχνουν ότι η Apple δεν πουλά πλέον τόσα iPhones όσα συνήθιζε να πουλά κατά το παρελθόν, άρα η εταιρεία θα πρέπει να αναζητήσει νέες πηγές εσόδων.

Μία τέτοια κίνηση αναμένεται να είναι η νέα συνδρομητική υπηρεσία που αναμένεται να αποκαλυφθεί σε ειδική εκδήλωση στις 25 Μαρτίου, στο Steve Jobs Theater, στο campus της εταιρείας στο Κουπερτίνο της Καλιφόρνια. Αυτό αποκάλυψε η ιστοσελίδα Buzzfeed επικαλούμενη ανώνυμες πηγές.

Παρά το γεγονός ότι η ίδια η Apple αρνήθηκε να σχολιάσει το δημοσίευμα, το Buzzfeed αναφέρει ότι στις 25 Μαρτίου δεν θα ανακοινωθούν hardware προϊόντα, αλλά αυτό που έχει χαρακτηριστεί ως το «Netflix των ειδήσεων» και που κυκλοφορεί σαν φήμη από την στιγμή που η Apple εξαγόρασε πέρυσι την Texture, εταιρεία παροχής ειδησεογραφίας μέσω συνδρομών.

Στο ίδιο μήκος κύματος και οι φήμες που θέλουν την αμερικανική εταιρεία να προχωρά τα σχέδιά της και σε ότι αφορά την δημιουργία και μίας συνδρομητικής τηλεοπτικής υπηρεσίας, επιστρατεύοντας μάλιστα γνωστά ονόματα της αμερικανικής τηλεόρασης και του κινηματογράφου. Ενδεικτικό ότι έχουν ακουστεί τα ονόματα των Όπρα Γουίνφρεϊ, Ρις Γουίδερσπουν και Στίβεν Σπίλμπεργκ, μεταξύ άλλων.

Από τις ανακοινώσεις της Apple θα απουσιάσει οποιαδήποτε αναφορά σε hardware, όπως τα νέα AirPods ή το νέο iPad Mini, για τα οποία υπάρχει μία παράλληλη φημολογία. Αντίθετα, τα πάντα στο event της 25ης Μαρτίου θα αφορούν τις συνδρομητικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των Apple Music, iTunes και App Store.

Μόλις χθες ένα δημοσίευμα της Wall Street Journal ανέφερε ότι η Apple έχει ενημερώσει τους παρόχους ειδησεογραφικού περιεχομένου ότι σχεδιάζει να κρατά τα μισά έσοδα της φημολογούμενης υπηρεσίας ειδήσεων. Μάλιστα γίνεται λόγος για κόστος μηνιαίας συνδρομής για το Apple News που θα ανέρχεται στα 9,99 δολάρια.

Το δημοσίευμα αναφέρει ότι το υπόλοιπο ποσό της συνδρομής θα συγκεντρώνεται και στη συνέχεια θα διαμοιράζεται στους παρόχους περιεχομένου (εκδότες) ανάλογα με τον χρόνο που αφιερώνουν οι συνδρομητές στα διάβασμα της εκάστοτε είδησης. Εφημερίδες κολοσσοί, όπως η «The New York Times» και η «The Washington Post» φέρονται να μην έχουν συμφωνήσει στη συγκεκριμένη πρόταση παροχής περιεχομένου. Από την άλλη πλευρά, η ίδια η Wall Street Journal διατηρεί ορισμένες επιφυλάξεις αλλά έχει ανακοινώσει ότι βρίσκεται σε «παραγωγικές συζητήσεις με την Apple».

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Top

Show Buttons
Hide Buttons