H Adobe εξαγοράζει την Livefyre
by Nikos Kaimakamis • On 04-05-2016 • AT 10:00 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
InternetΣτην εξαγορά της Livefyre προχώρησε η Adobe με σκοπό της την ενίσχυση της κατανάλωσης περιεχομένου στο Διαδίκτυο.
Η Livefyre είναι μία startup εταιρεία, η οποία εξειδικεύεται στα σχόλια στο Internet, στοιχείο που αποτελεί έναν από τους λόγους ύπαρξης για πολλά sites. Λίγο πριν την εξαγορά της από την Adobe, η Livefyre είχε στραφεί στο marketing για ηχηρά ονόματα της αγοράς, με σκοπό την προώθηση του περιεχομένου που έχει δημιουργηθεί από τον χρήστη σε συνδυασμό με το περιεχόμενο που ανεβαίνει καθημερινά στα διάφορα social media.
H τεχνολογία της Livefyre, σύμφωνα με το Recode, ειδικεύεται στον εντοπισμό των μηνυμάτων στο Διαδίκτυο που γίνεται αναφορά στο brand ενός πελάτη, ή όπου χρησιμοποιείται ένα μήνυμα όμοιο με τη στρατηγική της καμπάνιας marketing που εφαρμόζει εκείνος, με σκοπό να χρησιμοποιηθούν όλα αυτά σε αντίστοιχες καμπάνιες σε social media ή σε άλλες διαφημιστικές χρήσεις.
Η Adobe έχει έναν κλάδο που ασχολείται με το marketing και της επιφέρει έσοδα ύψους 1.3 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως, με πελάτες αλυσίδες όπως το Hyatt. Είναι προφανές ότι το εν λόγω deal θα ενισχύσει τη θέση της στην αγορά marketing, αν και δεν έγιναν γνωστές πληροφορίες αναφορικά με το ύψος της συμφωνίας εξαγοράς της Livefyre από την Adobe.
0 ΣΧΟΛΙΑ