Ανησυχία για τα VR headsets λόγω ναυτίας και αποπροσανατολισμού

by George Polyzos • On 21-11-2014 • AT 5:20 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Τεχνολογία

Oculus

Παρά το γενικά έντονο ενδιαφέρον του κοινού γύρω από τις τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας, ορισμένοι δημιουργοί videogames εμφανίζονται επιφυλακτικοί.

Κύριο σημείο αμφισβήτησης για τα σετ εικονικής πραγματικότητας είναι το αίσθημα ναυτίας που δημιουργείται σε αρκετούς χρήστες. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Bloomberg ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Take Two, Strauss Zelnick, δήλωσε ξεκάθαρα ότι η βιομηχανία των videogames «δεν είναι ακόμη έτοιμη» για τα σετ εικονικής πραγματικότητας.

Ο Zelnick υποστήριξε ότι θα πρέπει πρώτα να λυθούν από τους developers μια σειρά από σοβαρά ζητήματα όπως «πώς θα βλέπω το χειριστήριο», ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο πρόβλημα της ναυτίας το οποίο είναι συχνό στα ήδη υπάρχοντα πρωτότυπα.

Χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Take Two δήλωσε: «Μας απασχολεί ότι το κοινό παίζει τα παιχνίδια μας για σημαντικό χρονικό διάστημα και δεν θέλουμε να τους προκαλείται αυτό το αίσθημα ναυτίας».

Οι επικρίσεις συνεχίστηκαν από τον οικονομικό διευθυντή της Electronic Arts, Blake Jorgensen, ο οποίος μιλώντας στο UBS Global Technology Conference αναφέρθηκε στο γεγονός ότι πολλοί από τους δοκιμαστές των διαφόρων VR headsets βίωσαν την αίσθηση της ναυτίας κατά τη διάρκεια χρήσης των πρωτοτύπων.

«Έχω δει ανθρώπους να αφαιρούν το σετ από τα μάτια τους μέσα σε 30 δευτερόλεπτα γιατί δεν άντεχαν την… καθηλωτική εμπειρία» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Jorgensen. «Πρόκειται για μία απίστευτη εμπειρία και νομίζω αποτελεί και μία πελώρια ευκαιρία, αλλά πρέπει να γίνουν μία σειρά από τεχνολογικά βήματα ώστε το κοινό να διασκεδάζει την εμπειρία και όχι να “αρρωσταίνει” από αυτή», συμπλήρωσε.

Όπως σημειώνει το Ars Technica, ο διευθύνων σύμβουλος της Oculus, Brendan Iribe, πρόσφατα αποκάλεσε υπαρκτά τα προβλήματα αποπροσανατολισμού και ναυτίας και μάλιστα προέτρεψε τους υπόλοιπους κατασκευαστές (και ανταγωνιστές του) να μην λανσάρουν εμπορικές εκδόσεις συσκευών VR «πριν λυθούν τα σχετικά προβλήματα».

Ωστόσο, κατά το λανσάρισμα του νέου πρωτότυπου Crescent Bay της Oculus ο Iribe υποστήριξε ότι πρόκειται για το πρώτο VR headset που δοκίμασε χωρίς να αισθανθεί ναυτία, στοιχείο που κατά το Ars Technica θεωρείται αισιοδοξία ότι υπάρχει η δυνατότητα τα προβλήματα να επιλυθούν στο μέλλον.

 

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons