YOU η HTC είναι Quietly Brilliant

by Stefanos Kofopoulos • On 26-10-2009 • AT 9:11 pm • 6 ΣΧΟΛΙΑ
Τεχνολογία

HTC YOU Campaign is Quietly Brilliant

Η HTC αλλάζει πρόσωπο και έρχεται πιο κοντά σε εσένα, εμένα, τον μπαμπά, την μαμά και τον γείτονα. YOU το όνομα της παγκόσμιας καμπάνιας με νέο καταπληκτικό motto το Quietly Brilliant. Δεν ξέρω αν είναι πραγματικά ήσυχη και ήρεμη η HTC με την δουλειά που κάνει στα Android και Window Phone κινητά, το μόνο σίγουρο είναι ότι οι μαρκετίστες τις εταιρείας παρατηρούν την αγορά και προσανατολίζονται στις νέες ανάγκες. Νομίζω ότι η ατάκα που ακολουθεί είναι από τις καλύτερες που έχω ακούσει.

You don’t need to get a phone. You need a phone that gets you.

Φυσικά κάθε καμπάνια έχει και βίντεο που θα βρείτε στην συνέχεια και πολύ πιθανό σε τηλεοπτική διαφήμιση και στην Ελλάδα. Παγκόσμια είναι η YOU καμπάνια άρα έχουμε ελπίδες έστω και Quietly Brilliant.

HTC Corporation, a global smartphone designer, today unveiled a global advertising campaign that is based on HTC’s new Quietly Brilliant brand positioning. As HTC’s first global advertising campaign, the YOU campaign is being rolled out across 20 countries in the coming weeks and features the tagline, ‘You don’t need to get a phone. You need a phone that gets you.’ This represents HTC’s commitment to focus on people, their needs and how they work and live to ensure that HTC devices suit them.

“Quietly brilliant is doing great things in a humble way, with the belief that the best things in life can only be experienced, not explained,” said John Wang, chief marketing officer, HTC Corporation. “The YOU campaign is the perfect embodiment of ‘quietly brilliant’ and is core to HTC as a company, innovator and partner.”

The YOU campaign is focused on driving broad, global visibility and understanding of HTC’s unique brand promise – that it’s all about YOU, the consumer, and in fact not the device. HTC worked with Los Angeles-based advertising agency, Deutsch LA Inc. to create the YOU campaign that will employ an integrated-media approach to reach consumers via television, print, outdoor and online. HTC’s design expertise will be echoed throughout the campaign, with commercial spots highlighting the unique functionality of HTC smartphones.

“We’ve come to have a very emotional relationship with our phones. Many of our key experiences in any given day come through this one device and yet most of the advertising in the category is still about utility,” says Eric Hirshberg, co-CEO and chief creative officer, Deutsch LA. “HTC’s whole design philosophy is very personal. They make phones where your experience is completely unique, so we think there is a connection between how people feel about their phones and how HTC makes them.”

HTC worked with London-based creative consultancy, FigTree to create the quietly brilliant brand positioning. The ‘quietly brilliant’ positioning was inspired by HTC’s culture of putting customers first, born from a heritage of creating breakthrough products and continued innovation. As part of HTC’s culture, the “quietly brilliant” positioning will be rolled out in all forms of communication and brand touch points across the company.

“Some of life’s most brilliant ideas started with a simple doodle on the back of a napkin,” said Simon Myers, CEO of Figtree. “HTC’s new look uses this visual language of doodles to explain all the quietly brilliant features and benefits of HTC devices in a simple and human way.”

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. πολύ δυνατή η HTC. Πρώην ODM ο οποίος έφτιαχνε κινητά για άλλες εταιρίες και τώρα έχει γίνει απειλή για την Nokia…
    Μόνο καλά θα δούμε απο την HTC στο μέλλον.

    • Το ίδιο κάνει και τώρα αλλά πολύ έξυπνα.. για να δούμε

  2. Καλη η HTC ειναι πρωτη στο να ψαχνεται με πλατφορμες και να προσφερει το κατι διαφορετικο, το αρχικο buzz γυρω απο το winmo τη βοηθησε να παρει πωλησεις. Αλλα με την επιτυχια της πλατφορμας του iphone και τα προβλημτα του winmo θα ετρωγε τα μουτρα της αν δεν το γυριζε στη πλατφορμα του android …τωρα εχει καλες σχεσεις και με android και winmo και αν τα 7 αξιζουν θα και πολλες και ωραιες συσκευες και για τις 2 πλατφορμες και κοινο που την εχει συνηθισει.

    Και η nokia αγχωμενη αντιδρα σπασμωδικα με maemo και μια μονο συσκευη (παντοφλα) λιγο πριν τον χειμαρο των android phones που ερχονται, ισως απλα να ναι πολυ αργα…κριμα γιατι σαν design για μενα τα κινητα της nokia ειναι 10 φορες πιο ομορφα απο τα HTC. Ενα n97 mini με android ή maemo….mmmmm wet dream.

    • Το νόημα πίσω από όλα αυτά είναι ένα αλλά εκφράζεται με διαφορετικούς τρόπους. Οι εταιρείες θέλουν να γίνουν φίλοι μας, να έρθουν πιο κοντά. Η HTC σίγουρα έχει τα προσόντα να το κάνει αυτό με την τεράστια γκάμα κινητών και σίγουρα αρκετά μετρητά από τις πωλήσεις αυτών.

  3. ναι το friendship ειναι ενα βημα πριν το love στο promotional staretegy. Σε λιγο θα ερθουν ακομα πιο συναισθηματικα αμα εδραιωσουν τελειως τη θεση τους. Παντως φαινεται οτι αυτο νοωθουν με το διαφημιστικο τους, την αρχη της σιγουρης πλεον εδραιωσης τους σαν τεραστιο παιχτη στο χωρο. Δεν εχουν αδικο και καλα κανουν εγω σαν εταιρια τη βλεπω συμπαθητικη που πραγματικα προσφερει χωρις να μας περιοριζει στις επιλογες μας

    • Σε λιγο θα ερθουν ακομα πιο συναισθηματικα αμα εδραιωσουν τελειως τη θεση τους.

      Ακριβώς αυτό και αφού είσαι τόσο παρατηρητικός το επόμενο post θα είναι αφιερωμένο σε εσένα.

Top

Show Buttons
Hide Buttons