XBOX Kinect διαφημιστικό: χάλια αλλά αυτό είναι το μέλλον

by Stefanos Kofopoulos • On 19-10-2011 • AT 4:10 pm • 1 ΣΧΟΛΙΟ
Τεχνολογία

XBOX Kinect διαφημιστικό: χάλια αλλά αυτό είναι το μέλλον

Η Microsoft επιμένει και σπρώχνει το XBOX, Kinect, Windows Phone και τα Windows προς την κατεύθυνση της επόμενης δεκαετίας. Το διαφημιστικό που θα δείτε είναι cheezy και καθόλου για τα Ελληνικά γούστα. Είναι κομμένο και ραμμένο για την Αμερικανική αγορά και δείχνει έναν μπαμπά να χορεύει στο σαλόνι ενώ τα πιτσιρίκια του χρησιμοποιούν κάμερες, κινητά και PC για να δημιουργήσουν βίντεο με τον μπαμπά να κάνει κάτι αστείο. Όλα αυτά μέσα από το PC και τα Windows Phone, χρησιμοποιώντας το Facebook και όχι μόνο.

Αυτό που πραγματικά δείχνει το διαφημιστικό δεν είναι το προϊόν. Το XBOX, το Kinect και τα Windows λίγο ρόλο παίζουν στην μεγάλη εικόνα που πουλάει η Microsoft. Αυτό που μόλις είδατε στο βίντεο είναι ο τρόπος που θα καταναλώνουμε περιεχόμενο στο μέλλον. Το μοντέλο έχει ως εξής:

1. το περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις συσκευές μέσα από τον ίδιο λογαριασμό χρήστη. Δεν έχει σημασία αν ο χρήστης χρησιμοποιεί κινητό, tablet ή PC. Θα μπορεί να δει τις ίδιες φωτογραφίες, τα ίδια βίντεο, το ίδιο κείμενο παντού. Το μόνο που θα αλλάζει θα είναι το μέγεθος της οθόνης.

2. Της οθόνες που θα περιοριστεί σε τρία μεγέθη. Αυτό της μεγάλης τηλεόρασης στο σαλόνι, του tablet και laptop και του κινητού.

3. Έτσι με αυτό τον τρόπο η διασκέδαση και η πρόσβαση στο περιεχόμενο θα χωριστούν σε τρεις ζώνες. Δημόσια, δηλαδή μαζί με οικογένεια και φίλους, μεταξύ μερικών ατόμων μπροστά από την οθόνη του tablet και καθαρά ιδιωτική μέσα από την οθόνη του κινητού.

Με το κλασσικό βίντεο (VCR) ο κόσμος ήρθε μπροστά στην μεγάλη τηλεόραση του σαλονιού για να διασκεδάσει. Τα PC και το internet έφεραν τον κόσμο μακρυά από το σαλόνι. Το επόμενο βήμα είναι να αποκτήσει ο καθένας πρόσβαση σε όποια οθόνη θέλει, με αυτούς που θέλει τριγύρω του, μόνο όταν το θελήσει. Η Microsoft έχει όλα τα συστατικά έτοιμα για αυτή την συνταγή. Λειτουργικό, συσκευές, τεχνολογία και λεφτά. Το Google βιάζεται για να καταφέρει ακριβώς το ίδιο.

Το ερώτημα είναι αν οι καταναλωτές είναι έτοιμοι για την αλλαγή. Εγώ λέω ναι. Εσύ τί πιστεύεις;

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Wii να σε πάρει και να σε βυθίσει.

Top

Show Buttons
Hide Buttons