Χαμηλά οι πωλήσεις της Samsung στην Κίνα

by Nikos Kaimakamis • On 05-07-2016 • AT 2:53 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Mobile

samsung china

Μπορεί η Samsung να έχει παρουσιάσει ενδιαφέρουσες νέες συσκευές, αλλά αυτό δεν φαίνεται να είναι αρκετό για να κατακτηθεί η κινέζικη αγορά. 

Η κινέζικη αγορά αποτελεί στόχο για όλους τους κατασκευαστές, αφού είναι αχανής και πολυπληθής. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Samsung, οι πωλήσεις της στην αγορά της Κίνας σημειώνουν πτώση  για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, με την πτώση να είναι στο 15%. Για να έχουμε μια τάξη μεγέθους με χρηματικούς όρους, η Samsung κέρδισε 34,9 δισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του 2013, 28,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2014 και 26,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2015.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Samsung ήταν ο κυρίαρχος στην αγορά της Κίνας μέχρι το 2013, αλλά από τότε και μετά άρχισε να σημειώνει πτωτικές τάσεις. Ο ανταγωνισμός από τους τοπικούς κατασκευαστές, όπως είναι οι Huawei, Oppo, Vivo και Xiaomi φαίνεται πως είναι ο λόγος που η Samsung βλέπει τις πωλήσεις της στην Κίνα να σημειώνουν πτώση. Οι Κινέζοι κατασκευαστές προσφέρουν αρκετή τεχνολογία σε πολύ προσιτές τιμές και αυτό είναι πολύ δύσκολο να το ανταγωνιστεί κανείς.

Ένας από τους τρόπους με τους οποίους επιδιώκει να αυξήσει το μερίδιο αγοράς που κατέχει στην Κίνα είναι με την παρουσίαση smartphones που θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά εκεί, όπως το Samsung Galaxy C4, με επεξεργαστή Snapdragon 617, RAM 4 GB, κάμερα 16 Megapixel και εσωτερική μνήμη 32 GB.

 

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons