WWF Deeper Luxury Report

by Stefanos Kofopoulos • On 18-01-2008 • AT 8:48 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

WWF Deeper Luxury Report

Αν νομίζατε ότι μόνο η Greenpeace ασχολείται με καταλόγους περί οικολογικής συνείδησης και πρακτικών κάνατε λάθος. Η Greenpeace έπιασε την τεχνολογία και η WWF ασχολείται με την πολυτέλεια, δημιουργώντας το Deeper Luxury. Εταιρείες αξεσουάρ, κοσμημάτων, καλλυντικών με ονόματα όπως Gucci, Yves Saint Laurent, IWC, Garnier, Louis Vuitton, μπαίνουν στο μικροσκόπιο της WWF και βαθμολογούνται.

Πρώτη τερματίζει η L’oreal με σκορ C+ ενώ στον πάτο βρίσκεται η Tods με F. Αν ο πρώτος παίρνει C+ δεν μπορώ να φανταστώ τι γίνεται στην εταιρεία και στους από κάτω.

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons