Τί συμβαίνει με την On Telecoms?

by Stefanos Kofopoulos • On 06-12-2007 • AT 3:29 pm • 101 ΣΧΟΛΙΑ
Internet

on telecoms

Τις τελευταίες εβδομάδες δεν υπάρχει μέρα που να μην έχω διαβάσει παράπονα για την ON Telecoms. Σήμερα, ήταν η πρώτη φορά που είδα κάποιον να τα χώνει μέσα από το status στο Facebook. Φαντάζομαι χρειάζονται πολλά νεύρα για να προσπαθείς να εκφράσεις την οργή σου μέσα από 140κάτι χαρακτήρες. Τι συμβαίνει με την On Telecoms που βλέπω να συνεχίζει κανονικά την διαφημιστική της εκστρατεία την ίδια ώρα που ακούω και διαβάζω μόνο τα χειρότερα για τις υπηρεσίες και το service της;

…is looking for fellow- terrorists to put a bomb at ON Telecoms and burn all the motherf*ckers down.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

101 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Συμβαίνει οτι είναι ένα μπουρδ…. και μισό. Ξεχυθήκανε με διαφήμιση και δεν μπορούν να υποστηρίξουνε. Προσπαθούν με κλαν… να βάψουνε αυγά και να υποστηρίξουνε 50,000 πελάτες. Οι καταγγελίες πέφτουν βροχή και ένοπλοι πελάτες έχουν ήδη εμφανιστεί στα γραφεία τους.ΜΑΚΡΙΑ!!!

  2. @Azura: ΟΚ οκ ηρεμία.. δηλαδή μιλάμε για overselling?

  3. Συμφωνώ απόλυτα με τον Azura. Να σταματήσουν τη διαφήμιση και να δώσουν τα λεφτά να προσλάβουν κόσμο. Είμαι πελάτης της On.

  4. Ηρεμη είμαι απλά τα είπα και ξελάφρωσα!

    Το overselling, είναι ένα σημαντικό κομμάτι του προβλήματος, όταν δεν υπάρχει δυναμικό να υποστηρίξει την ανάπτυξη.

    Φαντάζομαι όμως ότι οι τύποι προσπαθούν να δημιουργήσουν ισχυρό πελατολόγιο αφού διάβασα σε Κυριακάτικη εφημερίδα ότι πάνε προς πώληση..

    Προσθέσε στην σούπα και τον ΟΤΕ που κάνει την ζωή δύσκολη σε όλους τους παρόχους και έχεις το αποτέλεσμα το οποίο το πληρώνει φυσικά ο ανυποψίαστος και απαίδευτος Ελληνας πελάτης.

  5. @Azura: ΟΚ, αν πάνω για πώληση δεν πρόκειται να κάνουν τίποτα για να βελτιωθεί η κατάσταση γιατί ουσιαστικά δεν τους αφορά πλέον. Έτσι εξηγείται η κατάσταση.. αν αυτό που διάβασες ήταν γεγονός και όχι φήμη.

  6. Η εταιρεία κλείνει ένα χρόνο λειτουργείας τον Ιανουάριο. Θα δείξει σύντομα λοιπόν εάν είναι φήμη…

  7. Paromoia katastasi den ypirkse me tin alli etaireia ypologiston, e-direct pos ti legan…

    To thema einai oti kai oi katanalotes pou pane se mia nea kai agnosti etaireia gia na glytosoun 5 draxmes prepei na skeftoun ki autoi pou kanan to lathos…Edo oi megales kai exoun provlimata…Poso kati etairies pou den tis kserei kai i mana tous…

  8. Δεν είναι μόνο το overselling, εδώ μιλάμε για την μεγαλύτερη απουσία τεχνικών στο κόσμο! Θα μου πεις και αυτό εκεί εντάσσεται, ναι οκ αλλά εδώ μιλάμε ότι 20 άτομα είναι όλο το τεχνικό προσωπικό ΟΛΟ, βάλε ωράρια και τα 55.000 άτομα με προβλήματα, μιλάμε για αίσχος.

    Υ.Γ: Πάλι χωρίς τηλέφωνο σήμερα με άφησαν!

  9. @Dinos Αυτό ακριβώς εννοούσα όταν έλεγα απάιδευτος Ελληνας καταναλώτης. Μην ακούσουμε κάτι φτηνό ή της μόδας ορμάμε όοοολοι!!!

  10. @Vaggelis. 20 άτομα δεν είναι, είναι περισσότερα αλλά βάλε ότι και η εταιρεία έχει έναν πανικό και σε αυτή την φάση πιστεύω ότι προσλαμβάνει anything για να καλύψει τις ανάγκες τις. Οπότε το αποτέλεσμα είναι να μην λύνονται τα προβλήματα γιατί δεν υπάρχει αρκετή εμπειρία και εκπαίδευση.

  11. @editor: Το ΥΜΕ που κολλάει σε αυτή την υπόθεση;

  12. Υποψιάζομαι ότι η On βρίσκεται σε κατάσταση πανικού και δεν μπορεί να διαχειριστεί ποιοτικά το πελατολόγιο της. Έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό ένα “έξυπνο” Multilevel marketing το οποίο επιδιώκει να το εφαρμόσει λανθασμένα βέβαια διότι δεν έμεινε και κανένας πελάτης ευχαριστημένος να το υποστηρίξει!
    “Σύστησε τον φίλο σου στην ΟΝ”, δείτε και το banner στο site και θα καταλάβετε!

  13. Η ΕΕΤΤ είναι η αρμόδια για τις υποθέσεις που λέει ο editor. Μάλλον θα μπερδεύτηκε και θα έκανε λάθος.

  14. @Oktabitos Δυστυχώς ετσι συμβαίνει πολλές φορές με τα τμήματα marketing των εταιρειών. Χάνουν την επαφή τους με τον πελάτη και ζούν και λειτουργούν στον δικό τους little square…

  15. @Azura: Προσωπικά να σου πω ότι φοβάμαι πλέον τις εταιρίες που εφαρμόζουν multilevel marketing και ειδικά όταν αυτές έχουν μόνο κακές φήμες. Είναι σαν να μου λένε φέρε το φίλο σου να καείτε μαζί παρέα!

  16. @Titanas: Η Επίτροπος για την Κοινωνία της Πληροφορίας και τα ΜΜΕ είναι αυτή που “τραβάει” το αυτί του Υπουργού του ΥΜΕ για το χαμηλό επίπεδο υπηρεσιών και τα προβλήματα στον ανταγωνισμό, παρουσία και της EETT.

    Για τα χαμηλό ποσοστό διείσδυσης του broadband στη χώρας μας και την ανάγκη να αναπτυχθούν ασύρματα ευρυζωνικά δίκτυα, η επίτροπος μιλάει εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=otvauZUPu2w

  17. Θέλουμε και εμείς οι υπόλοιποι να ασκήσουμε πίεση για να γίνει πιο υγιείς η αγορά των τηλεπικοινωνιών.

  18. Όταν θα φτάσει ο καιρός όπου οι ISPs θα έχουν polls στο site τους και θα ρωτάνε πόσο ευχαριστημένοι είμαστε από τις υπηρεσίες τους τότε μόνο τα πράγματα όντως θα έχουν στρώσει. Δεν είναι τυχαίο ότι καμιά εταιρία δεν τολμάει να ρωτήσει κάτι τέτοιο σε δημοσκόπηση.

  19. @Oktabitos: Δεν πειράζει, μέχρι να βάλουν poll θα βάζουμε ένα αστεράκι στα πέντε στο speedtest.net.

  20. @editor: Το κακό είναι ότι αστεράκι αστεράκι θα φτιάξουν οι ISPs κανένα γαλαξία και τότε δεν θα τους κουνάει κανένας! Πρέπει να πάμε ένα βήμα πιο μπροστά και να κάνουμε κινήσεις που θα τους ταρακουνάνε καθημερινά.

  21. Η ΟΝ Telecoms είναι μακράν η χειρότερη στην υποστήριξη. 40 λεπτά αναμονής και δεν βρίσκεις κάποιον να μιλήσεις. Εγώ μόνο μετά τις 2:30πμ μπορώ να τους βρω χωρίς να θέλω να φάω το ακουστικό (ακούω το τραγουδάκι τους ακόμα και στον ύπνο μου).
    Διαβάζοντας τα σχόλια στο internet ίσως κάποιος σκεφτεί ότι όλοι οι ISP είναι πάνω-κάτω το ίδιο. Όχι αν κρίνει κανείς από τα ποσοστά καταργήσεων βρόχων επί του συνόλου των αγορασμένων από ΟΤΕ βρόχων ανά πάροχο:

    Forthnet 1,9%
    Hol 3.9%
    Netone 5.1%
    Αττικές Τηλεπ/ες 6,4%
    Tellas 6,9%
    On 7,4%
    Teledome 14%
    Vivodi 31,6%

    Βέβαια αν μιλήσουμε για ενεργά μη ολοκληρωμένα αιτήματα (τα επάνω αφορούνε ολοκληρωμένα) όλοι οι πάροχοι συγκλίνουνε στα ποσοστά των καταργήσεων: Η Vivodi και η Teledome έχουν σχεδόν 15% η Hol 3% ενώ οι άλλες γύρω στο 5%.

    Τα ανωτέρω στατιστικά βασίζονται σε μη δημοσιευμένα δεδομένα και όχι σε εκτιμήσεις.

  22. @Πλούτωνας(insider): Τα στατιστικά που παραθέτεις αφορούν όλη την Ελλάδα ή μόνο κάποια πόλη; Πάντως από συζητήσεις με συνεργάτες μου βλέπω ότι υπάρχει μια περίεργη (και λογική βέβαια) επιστροφή συνδρομητών στις υπηρεσίες του ΟΤΕ και της OTEnet. Από πληροφορίες μου ο πιο άμεσα κερδισμένος είναι ο ISP που έστησε ιδιόκτητο δίκτυο στο πι και φι με πανέξυπνη συμφωνία και τρόπο. Θα καταλάβατε μάλλον ποιον ISP λέω.

  23. Kαλα…δες τι τράβηξα εγώ με την Forthnet..και δεν είμαι ο μόνος..

    http://sleepwalking.wordpress.com/2007/10/27/forthnet-ΕΛΕΟΣ/

  24. Ως πρώην εργαζόμενη σε μια από τις παραπάνω εταιρείες (δεν άντεξα παραιτήθηκα!!!!!!) καταρχήν δεν σε αφήνουν εύκολα να φύγεις από την εταιρεία. και β’ αν δεν αντιδράσουμε εμείς ως καταναλωτές με καταγγελίες (όχι ότι τους “πονάει” ) δεν θα αλλάξει τίποτα!

  25. Στέφανε κι εγώ και άλλοι τα είχαμε πει πριν μήνες [ http://www.netfreaks.gr/index.php/comments/off_telecoms_stay_away/ ]

    Η ON αυτή την περίοδο έχει υποπέσει σε έναν “οργασμό” προώθησης καθώς σκοπός των ιδιοκτητών της είναι ένα μεγάλο πελατολόγιο για να την πουλήσουν ακριβότερα σε ανταγωνίστρια ή επενδυτή [ποιος τυχερός άραγε;!]

  26. @cpil: Από εσένα είδα τα πρώτα παράπονα και μετά από τότε μόνο άσχημα λόγια ακούω για το την On.

  27. cpil: Η αίτηση ακύρωσης έγινε γραπτώς; Αν ναι έχεις ένα βήμα για να γυρίσεις στον ΟΤΕ [δεν περιμένα ότι θα το πω αυτό ποτέ!…]
    Αν ανακατευτεί ΟΤΕ στην μέση μερικές φορές τρέχουν [γρήγορος βηματισμός] στην ΕΕΤΤ. Επίσης μια καλή ιδέα είναι να ζητήσης την βοήθεια κάποιας καταναλωτικής οργάνωσης [ή/και στον Συνήγορο του καταναλωτή & του πολίτη]

    Και μένα συνεχίζουν να με τρελένουν στα τηλ…

  28. @Oktabitos: αφορά όλη την Ελλάδα.
    @aritoni: Φαντάσου τι θα ακούνε οι καημένες οι τηλεφωνήτριες για να πέσουν τόσο χαμηλά. Αν με πάρουν δεν θα τους τα ψάλλω: θα τους βάλω σε αναμονή ή θα τους τραγουδήσω “come on, get on”. Θα πουλήσω τρέλα, φαντάζεσαι να λέω
    – Παρακαλώ, τι θέλετε;
    – Υπάρχει ένα πακέτο μπλα, μπλα, μπλα
    – Σας συνδέω με τον μεγάλο μου αδερφό.
    – Παρακαλώ, τι θέλετε;
    – Μμμ…υπάρχει ένα πακέτο μπλα, μπλα, μπλα
    – Σας συνδέω με τον πατέρα μου.
    – Παρακαλώ, τι θέλετε;
    – Εεε υπάρχει ένα πακέτο μπλα, μπλα, μπλα
    – Σας συνδέω με τον αρμόδιο μου.

    Πάντως σε γραφείο της ΟΝ μαζεύονται πολλοί για ακυρώσεις. Τουλάχιστον εκεί ότι είναι ευγενικοί και οργανωμένοι.
    Έχω ακούσει ότι πάνε για πώληση και προσπαθούν να μαζέψουν όσο το δυνατό περισσότερους πελάτες.

  29. Ρε παιδιά κ εγς την on telepo**sa έχω κ έχω αγανακτήσει απ’τη ζωή μου…Τις 3 από τις 7 μέρες δεν έχουμε τηλέφωνο,κ τις άλλες 4 internet…Αμέτρητα logout κ αγανακτισμός..Και να θες να τους πάρεις τηλέφωνο για να τους βρίσεις δεν μπορείς γιατί δεν πρόκειται να το σηκώσοθν ποτέ..Επίσης για όσους δεν το ξέρουν ο αριθμός της on ενώ εσυ τον καλείς κ περιμένεις πότε επιτέλους θα το σηκώσουν σε χρεώνει κανονικότατα..:)

  30. εχω και εγω on,και μαλιστα απο τους πρωτους.Με μοναδικο παροχο την on και δικο τους σταθερο νουμερο τηλ.,και δεν εχω κανενα προβλημα.Αντιθετα ειμαι αρκετα ικανοποιημενος.

  31. Δηλαδή εγώ που περιμένω το ιδιόκτητο της Forthnet από τον Αύγουστο και μέχρι στιγμής έχει μεταφερθεί για Μάρτη (για να δω κιόλλας, πιθανόν να το πήγαν Απρίλη) θεωρούμαι χλιδή ε?!

    Παιδιά είμαστε ήδη πολλοί οι αγανακτισμένοι πελάτες από διάφορους ελληνικούς ISP, καιρός να μαζευτούμε και να κάνουμε κάτι.

    Με τo facebook δε τα πάω καλά, ίσως να ήταν καλύτερα να ανοίξουμε ένα blog και να μαζευτούμε σιγά σιγά. Στην αρχή ας μετρηθούμε, και στη συνέχεια μαζεύουμε υπογραφές και κάνουμε καταγγελίες. ΑΜΕΣΑ.
    Καιρός να ξυπνήσουμε, όχι πια άλλη κοροιδία.

    Ξεκινήστε το όποιος έχει χρόνο, ένα απλό blog και να το διαδώσουμε. Φαντάζεστε πόσοι θα μαζευτούμε. Να πέφτουν βροχή οι καταγγελίες…

  32. Δε μπαίνω στη διαδικασία να συγκρίνω την δική μας περίπτωση της αιώνιας αναμονής για τα ιδιόκτητα με την περίπτωση της On-Telecoms, αλλά και οι δύο ανήκουμε στην κατηγορία “Ελληνας – Μεγάλο Κορόιδο”.

    Όχι άλλη Off Telecoms και Fortheputs. Να ξεκινήσουμε τις μαζικές καταγγελίες.

  33. Δε μιλάω απλά να μαζέψουμε υπογραφές, πράγμα που μου φαίνεται παντελώς άχρηστο. Μιλάω για μαζικές *καταγγελίες*, δεν είναι “καθιστική διαμαρτυρία”. Στο δρόμο προς το παρόν είναι δύσκολο να βγούμε, εκτός και αν μαζευτούμε αρκετοί.

    Κάπως πάντως πρέπει να “οργανωθούμε”, να μαζευτούμε.

  34. Αναλαμβάνω να
    – ανοίξω ένα blog.
    – επικοινωνήσω με δικηγόρο
    – να δημοσιεύσω τι μπορεί να γίνει
    Έχω ξεκινήσει ήδη και μέσα στις επόμενες δύο μέρες θα είναι έτοιμο με το σχετικό υλικό.

    Δεν σκοπεύω να ασχοληθώ με την προώθησή του (αποστολή email, σχετικά post σε forum κτλ). Αυτό ας το κάνει ο καθένας που θεωρεί ότι είναι μια αξιόλογη κίνηση.

  35. Ξεκίνα εσύ πλούτωνα και αναλαμβάνουμε εμείς μετά.

  36. Ασχετο, αλλά χωρίς τηλέφωνο (αλλά ΜΕ internet! ) από τις 16/11 and counting! (Forthnet). Η γυναίκα μου γεννάει σε 10 μέρες και εγώ δεν έχω τηλεφωνο και την έχω να μιλάει με το γιατρό από τα κινητά.

    Συν τοις άλλοις την τελευταία φορά μίλησα και με μια τσαμπουκαλέμένη από την εξυπηρέτηση πελατών και παρατρίχα να παρεκτραπω..βρε θα το κανω εγώ εκείνο το εξώδικο….

    • euge, ego meta apo 2 mines sunexomenon tilefonimaton xoris akri den anteksa kai tous stolisa kanonikotata. Oxi adika bebaia, ekneuristika otan pra gia to problima mou, den me afine na miliso kai mou upsose kai ton tono tis fonis tis les kai imoun paidi tis. E tin pire kai tin sikose…. einai axristoi opos kai na to kaneis… den dinoun dekara gia tous pelates tous kai tha to plirosoun. Ean ena meinei euxaristimenos fernei 3 an 1 meinei dusarestimenos dioxnei 11 kai exoun apoluto dikio (den thumamai kai pou to akousa).

  37. Το http://gine.adslakias.com/ είναι έτοιμο. Αφορά τα προβλήματα στην τηλεφωνία και τις συνδέσεις στο internet.

    Μαζικές δράσεις θα είναι καλύτερα.

  38. @Πλούτωνας: Άλλο ένα λιθαράκι για καλό σκοπό ;)

  39. @Oktabitos: Ευχαριστώ.
    Ελπίζω να το διαδώσετε σε facebook, adslgr και σε φίλους :)

  40. re paidia,exw idi kanei aitisi stin on alla me exoun simiwsei ws ‘ekkremotita'[eitixws i distixws,8a deixei i nekropsia] epeidi metakomizw se ena mina kai 8elw tote na valw mia kali sindesi mia kai kali….poli kraximo peutei gia tin ON…sampos omws oles oi etairies gia ton p….o den einai?plz help me, gia na dw telika ti 8a kanw kai me poia etairia..thanx

  41. @poldotheouk: Θεωρώ ότι είναι καλή ιδέα να μάθεις από τα διάφορα forums, ποια εταιρεία παίζει αξιόπιστα στην περιοχή που μετακομίζεις.

  42. Αν γίνει μαζική καταγγελία για την On Telecoms παρακαλώ ειδοποιήστε. Είμαι 2 εβδομάδες χωρίς τηλέφωνο και παρόλο που θα προσφύγω νομίκα μόνη μου, νομίζω ότι μαζικά θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα.

  43. @Βίκυ Παππά: το pestaola.gr δεν έχει καμία σχέση με την μαζική κίνηση. Καλύτερα να παρακολουθείς το http://gine.adslakias.com/ . Άσε κάποιο σχόλιο εκεί και όχι στο pestaola. Ακόμα και αν δεν μαζευτούν πολλοί ίσως μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε τουλάχιστον με κάποια διαδικαστικά (σημειώνω ότι δεν είναι κερδοσκοπικό site!). Ήδη η δικηγόρος έχει ασχοληθεί με σχετικό εξώδικο.

  44. Καλησπέρα.

    Εγώ είμαι ένας πολύ ευχαριστημένος πελάτης του ΟΤΕ.

    Ό,τι ζήτησα το είχα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

    Ωστόσο, επειδή μου έπρηξαν τα @ρχ%#@ οι υπόλοιποι, θα παρακολουθώ την δράση σας.

  45. Εγώ ήμουν 3 χρονια στην ΟΤΕΝΕΤ οπου δεν είχα απολυτως κανένα πρόβλημα. Εδώ και 13 μήνες είμαι στην ΤΕΛΛΑΣ όπου με εξαίρεση τους 2 μήνες που χρειάστηκαν γιαν την ενεργοποίηση, είμαι απόλυτα ικανοποιμένος…

  46. Τον Ιούνιο και Ιούλιο έμεινα κατενθουσιασμένος ! Απο κει και μετά δεν λειτουργεί ΤΙΠΟΤΑ !! μα τίποτα! πιο πολύ είναι OFF , παρά ON !
    δε συζητάμε βέβαια για την αναμονή. Πλέον δεν τους παίρνω τηλέφωνο. 1ον) δεν βρίσκv κανέναν, 2ον) και να βρώ κάποιον μετά από μια ώρα, δεν πρόκειται να κάνει τίποτα. λέει ότι προωθεί το μήνυμα στους τεχνικούς…(τον σεκιουριτά θα έχουν βάλει να σηκώνει τηλέφωνα). ψάχνομαι για καταγγελίες σε ΕΕΤΤ, ΙΝΚΑ, και κάτι άλλες οργανώσεις όταν βρώ χρόνο.

  47. Eimai sindromitis tis ON, eimai 100% efxaristimenos me oles tis ipiresies tis: internet tilefwno kai eidika tilewrasi. i etairia einai xronia mprosta oxi mlkies. Simfwnw oti xreiazetai ligi douleia sto 8ema eksypiretisi, alwste to 8ema eksypiretisi einai xalia opou kai na pas(ax ellada mou). kai pali omws einai makran i kalyteri ISP. Eixa conx palia einai oti xeirotero kikloforei kata ti gnwmh mou.. ty 4 reading

  48. ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝ ΤELECOMS EXΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΕ ΧΡΕΩΣΕΙΣ
    ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΡΥΦΕΣ ΤΕΛΗ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΧΡΟΝΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΕΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΤΕ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΧΕΛΩΝΑΣ
    ΟΥΤΕ Η PSTN ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΦΤΑΝΕΙ
    ΚΑΙ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΜ
    ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΑ ΑΛΛΑ
    ΟΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΜΕ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ
    ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΜΨΗΦΙΣΟΥΝ ΛΕΝΕ
    ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ????? ΤΟΚΟΥΣ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ

  49. ke ego ime pathon perno thl stin on ke afou perimeno to ligotero 15lepta moy lelne oti kataxorithke to provlimamou ke perimeno akoma edo ke 1 mina den eho thl,internet,fisika tv.

  50. Eγω εκανα 5 μηνες να βαλω το cable tv της vivodi…αλλα οκ απο τα ταχυτητα στο ιντερνετ ειναι σουπερ…μα σουπερ και απο τηλ οκ, αν και η tv δεν ειναι τιποτα σπουδαιο, αλλα για τα 35 ολα μαζι ευρω το μηνα ειναι μια χαρα!

    θελω να πω, πως αν και μεγαλη αναμονη δεν εχω προβληματα με την λειτουργηκοτητα!

    η αναμονη των 5 μηνων σαφως και ειχα κανονικα οτε και ιντερνετ…ιντερνετ ομως ειχα γιατι ειχα και παλια παροχο vivodi, αλλιως δε θα ειχα ιντερνετ για ολο αυτο το 5μηνο αναμονης!

  51. συγγενης μου εχει on απο 23-02-08
    καλει αλλα κανεις δεν μπορει να τον καλεσει ,και στον καλουντα φαινεται οτι καλει κανονικα .Περιοχη χολαργος

  52. Εγώ πάλι έβαλα πρόσφατα ιντερνετ απο τον ΟΤΕ και μέσα σε μια εβδομάδα μου το ενεργοποιήσαν και η ταχύτητα είναι μια χαρά! Μπορεί ο ΟΤΕ να είναι πιο ακριβός αλλά νομίζο είναι ο μόνος αξιόπιστος στις υπηρεσίες του.

  53. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!;Ολοι εκει δεν ξερουν να κανουν την δουλεια τους.Εχω ζητησει διακοπη λογω μετακομισης απο 10/10/2008 κ σημερα 26/2/08(αφου εχω ηδη μιλησει 5 φορες για την πορεια της αιτησης μου) μου λενε οτι πρεπει να παω απο τα γραφεια για να γινει η διακοπη.Κακο του κεφαλιου τους.Ξεφτιλα θα τους κανω.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!ΜΑΚΡΙΑ!!

  54. Εγώ αιτήθηκα ακύρωση της τηλεφωνικής αίτησης 8 μέρες μετά την αίτηση αλλα γειώθηκα κανονικά.Σήμερα είμαι συνδεδεμένος,εξοπλισμό δεν έχω παραλάβει και ούτε θα τον αποδεχτώ γιατι τα 65 δε τα δίνουν πίσω.Αίτηση συμβόλαιο κλπ δεν έχω υπογράψει ποτέ και υπογραφή μου δεν έχουν πουθενά.Προωθούν την αίτηση ακύρωσης που είχα κάνει μέσω fax , έκανα και αίτηση πάλι στον ΟΤΕ να επιστρέψουν τα νούμερα και έχει ο θεός.Κατά τα άλλα δεν έχω ίντερνετ κ fax και χάνω τους πελάτες μου.Μόνο μια μολότοφ θα βάλει τάξι.

  55. ON TELECOMS:Ωκεανος προβληματων.Χρειαζεται αντιδραση!Δεν ειμαστε ανυπερασπιστοι.Οσοι πιστευουν οτι εχουν πεσει θυμα εκμεταλευσης ας επικοινωνησουν μαζι μου στο πιο πανω e-mail.Μαζι θα κανουμε προσφυγη στη δικαιοσυνη, γιατι επιτελους στην Ελλαδα δεν μπορει να κανει ο καθενας ο,τι θελει!

  56. Δυστυχώς, ημουν εκεί ως τεχνικός(ως την εκπαίδευση τουλάχιστον). Δεν φταίνε και αυτοί (οι τεχνικοί). Χαλια εκπαιδευση 5 ημερών. Τους αναγκάζουν να “βγάζουν” 3-4 ticket(προβλήματα) την ώρα. Είναι λογικό μετά κάποιος να θέλει να τελειώνει με εναν πελάτη το συντομότερο. Οπότε η ποιότητα πέφτει κάθετα. Δεν υπάρχει γνώση και αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Δεν θα εβαζα ΟΝ ακόμα και αν μου χάριζαν τα πάντα. Και ναι, προσλαμβάνουν τον οποιονδήποτε… σαν υπάλληλο γραφείου φυσικά! Οχι τεχνικό! Και αν σας ενδιαφέρει η ασφάλεια του router σας… τότε πρέπει να ξέρετε ότι ολοι εχουν πρόσβαση στα στοιχεία σας. Τηλ. κινητά, ΑΦΜ, ταυτ, λογαριασμοί…

  57. Δηλαδή εγώ που έκανα αίτηση πριν κανά μήνα την έχω πατήσει? Η αλήθεια είναι πως δεν έψαξα πριν την επιλέξω ήρθε μια κοπέλα στο σπίτι καιέκανα την αίτηση. Όσο για το προσωπικό που λέτε το κατάλαβα από το τηλεφωνικό κέντρο που μονίμως έχει μέσω όρο αναμονής πάνω από 15 λεπτά.Οι υπηρεσίες που προσφέρει τηλέφωνο τηλεόραση και Ιντερνετ δεν αξίζουν δηλαδή?

  58. Έχω on telecom την έχω δύο μήνες και ταχύτητα πάνω από 3 mbps δεν πάει, μ έχουν πρήξει φταίει η γραμμή μου και κουραφέξαλα, βρες την κεντρική πρίζα και αηδίες. τα έκανα .δεν άλλαξε τίποτα τέλος πάντων τα γνωστά προβλήματα και η κοροϊδία.
    Όταν θες να αλλάξεις εταιρία τι χρήματα χάνεις; υπάρχει καμιά άλλη εταιρία που να λειτουργεί κανονικά και να και να μην έχει όλα αυτά τα προβλήματα;

  59. ON TELECOMS—–ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ!!!!!!!! ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!

  60. Συμφωνώ και επαυξάνω. Απορώ πωσ ακόμη έχουν το θρασος και διαφημίζονται. ΜΑΚΡΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

  61. ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.
    ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝ ΤΕΛΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ 2007. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕ ΠΗΡΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΗ. ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΠΗΡΕ ΑΛΛΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, ΠΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΝΤΙΛΕΡ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΕΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ. ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΨΑΞΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΤΙΛΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΠΑΙΖΑΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΤΕ, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛ/ΝΙΩΝ, Κ.Λ.Π. ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΑΡΧΕΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2008 ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΩ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝ ΜΕ ΠΑΚΕΤΟ Τ/Φ, T.V. ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.
    T.V. ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΛΟΓΩ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΩ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΛΕΙΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΑ 3,5 ΜΒΠΣ. ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΩ Τ.V.. ΕΚΑΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΜΕΡΕΣ. ΜΕΤΡΗΣΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΩΝΑ ΤΟΥ ΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΦΟΒΟΤΑΝ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΚΑΛΑ.ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΕΧΩ ΧΑΜΗΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ. ΖΗΤΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟ 13801 ΝΑ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ T.V. ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΟΙΚΙΑΣ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΕ ΠΛΗΣΙΑΣΑΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΤΗΣ ΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΛΑΤΗ. ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑ ΕΝΤΟΝΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΗΓΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ T.V. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΜΕΡΕΣ ΗΡΘΕ ΕΝΑΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΠΙΤΙ, ΜΕ ΣΚΑΛΑ ΚΑΙ ΘΑΡΡΑΛΕΟΣ, ΜΕΤΡΗΣΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ, ΤΗΝ ΒΡΗΚΕ 7,150 ΜΒΠΣ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ. ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΩΝΑ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ…
    ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΩΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΟΤΕ ΜΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΟ ΤΗΛ. ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΥ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΕ 2-3 ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ. ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΩ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΕΝΑ “ΚΑΦΕΔΑΚΙ”.
    ΜΟΥ ΑΦΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΤΗΛ.
    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ.
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΤΗΛ. ΣΤΟ 13801 ΠΑΩ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΣΩΡΟΥ. ΕΚΕΙ ΕΙΣΒΑΛΛΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ 4 ΑΛΛΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΥΣ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ Ο ΘΥΡΩΡΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΩΡΑ ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΘΕΣΗ, ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΕΙΟ. ΛΕΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ. ΕΝΑΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. – ΚΑΛΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΗΛ. ΟΤΑΝ ΚΑΛΟΥΣΑ ΤΟ 13801;-.
    ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΡΑΝΤΕΒΟΥ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΗΡΘΕ.
    ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΗΓΑ ΞΑΝΑ ΣΤΗ ΣΩΡΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΕΚΕΙ ΠΑΛΙ ΕΞΕΦΡΑΣΑΝ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ – ΑΠΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΖΗΤΗΣΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑ.
    ΚΑΜΙΑ ΟΜΩΣ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΜΑΘΑ ΔΕΝ ΜΕ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΛΑΒΗ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ.
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΜΟΥ.
    ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ…

  62. και εγω τα ιδια με την ον .συνεχεια προβληματα χαμηλες ταχυτητες μετα απο ποσα τηλεφωνα και μπινελικια το φτιαξανε και ξεκινησανε αλλα . καθε 10 με 30 λεπτα σταματαει το ιντερνετ ουτε κατεβαζει ουτε μπαινει σε σελιδες και δεκαδες επαννεκινησεις στο μοντεμ και παλι τα ιδια . τηελφωνα και 1002 δικαιολογιες και το προβληματα συνεχιζουν . μηπως ηρθε η ωρα να μαζευτουν ολοι και να τους αλλαξουν τα φωτα ?

  63. Ναι, αλλά δεν πληρώνετε πάγιο Deutsche Telecoms.

  64. Και εγώ είμαι άλλος ένας παθών αυτής της αλήτικης κομπανίας.Αναρωτιέμαι αν υπάρχει μεταξύ μας κάποιος δικηγόρος να δρομολογήσει μια ομαδική καταγγελία.Αν αυτός ο οίκος ανοχής δεν μπορεί να μας εξυπηρετήσει, θα πρέπει να κλείσει

  65. ON “ΑΠΑΤΗ” TELECOMS και εγώ “κάηκα” με αυτή την εταιρεία.Απο το Σαββατο δεν ειχα Internet και σημερα το βραδυ το εφτιαξαν αλλα εχει ταχυτητα 46-47κ !!!!
    Αυριο θα εμφανιστω απο εκει και θα δω τι παιζεται…

  66. Να έρθω για παρέα; Θα φέρω και το BFG μου.

  67. oles ta idia einai paidia.. mono an eisai tyxeros glitoneis. douleuo se mia etaireia eimai sto tmima e3ipiretisis. ousiastika ama to psa3ete oles ta idia kanoun. einai n a sou tyxei..

  68. Απο τελη 11ου ΕΚΑΝΑ διακοπη απο ΟΤΕ για να μπω και εγω στην ΟΝ.Τελος Φλεβαρη ΚΑΝΩ ακυρωση παραγγελιας μιας και δεν ειχα τιποτα.Αρχες Μαρτη ΚΑΝΩ αιτηση στην Forthnet και οπως καταλαβαινετε ακομα ΚΑΝΩ υπομονη.Τωρα παιρνεις τηλεφωνο σπιτι και ακους <>

  69. Etairia tis plakas,ego katebazo me taxitita 60 kb/sec kai to asteio einai oti otan tous pairno tilefono mou lene ftines dikaiologies.Alla ennoia tous,tin kano apo aftous.Forthnet sou erxomai!

  70. ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ :
    Eιμαι πελατης της ΟΝ και ειχα και εγω τα ιδια προβληματα με εσας(Διακοπη τηλεφωνου και Internet). Για να βρειτε την υγεια σας….θελει εγγραφη καταγγελια σε ΕΕΤΤ και Συνηγορο του Καταναλωτη και συνεχη πιεση (τηλεφωνηματα) σε αυτους…μεχρι να σε παρουν στα σοβαρα!! Οταν αργα ή γρηγορα συμβει αυτο…οπως εγινε και στη δικη μου περιπτωση…τοτε θα σας ακουσει και η ΟΝ και θα λυνονται τα προβληματα σας με ενα απλο τηλεφωνημα!! Ακολουθειστε την τακτικη αυτη και δεν θα χασετε
    ΣΗΜ : Ο ΕΕΤΤ και ο Συνηγορος στην αρχη το παιζουν αδιαφοροι αλλα αν τους πιεσετε (κραξετε)…..παιρνουν μπροστα και διευθετουνται ολα.
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ φιλοι/ες μου

  71. ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΔΟΥΛΕΥΑ ΣΤΗΝ ΟΝ.ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΝΔΕΣΗ.ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ.ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΧΡΕΩΝΟΜΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΡΩΤΟΥΣΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΗΡΘΕ Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΜΑΜΑΚΙΕΣ.ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ.ΤΕΛΙΚΑ ΕΚΑΝΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑ. ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ.ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΦΟΒΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ.ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΑΡΓΑ ΜΑΓΚΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΦΤΑΙΝΕ.ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΠΟΥΝ ΛΕΝΕ.ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ… ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΟΝ.

  72. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗ VIVODI 18/8/2008.AKOMH ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΠΟΤΕ ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΛ.ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΤΑΔΙΟ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΤΣΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΟΥΤΕ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΟΥΤΕ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΑ.ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΟΙΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ.ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΑ ΒΑΛΩ?

  73. ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ VIVODI TON IOYNIO KAI ME ΠΗΡΑΝ ΤΗΛ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΣΤΗΣ 9 ΔΕΚ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ.ΚΑΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ!!!!!

    • ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ.ΛΕΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ?ΤΙ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΩΣ ΔΙΚΑΟΛΟΓΙΑ?

  74. ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ?Η ΤΖΑΜΠΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗ VIVODI

  75. 36 mhnes sthn forthnet kai olla htan komple.
    meta ypa na ekselixto na peraso kai ego sto grigoro internet,etsi piga sthn OFF TELECOMS.
    to paketo thlefonia internet tv.
    methn proti mera arxisan ta problimata.meta apo merika thlefona diorthothikan olla.
    taxitita peripou 7 mbps.telia kai gia na katebazo kai thleorasi kai tilefono mono pouu…
    kratise duo meres .edo kai 2 bdomades pio grigora sindeome me karta apo to perpiptero para me tin OFF TELECOMS.
    blepo omos oti einai to internet sthn ellada thema tyxhs.kai an sou katsi !!!
    to thema einai omos na paroume thn tyxh mas sta xeria mas.,etsi kai allios emeis tous plironoume kairos na apetisoume oti dikeoumaste.
    kseri na mou pei kanis kamia kali apili ?giati mono etsi blepo na ginete doulia

  76. maria molis diabasa to post sou kai exo na soukano merikes erotisis. 1
    paretithikes h se paretisan?
    2
    afou ta eblepes kai ikseres th ginotan piges kai ekanes etisi sindomis?
    3
    mporis na mas boithisis pos se genikes grames mporoume na eksipiretithoume
    oi on-kamenoi kai oi sinadelfoi apo alles eteries kamenoi (eimaste 2 eimaste 3 eimaste 1013 oeoe)
    eyxaristo ek ton proteron kai kali tixi sthn agora ergasias.

  77. re paidia ta diavazw osa lete gia tin on alla egw kai 3 filarakia pou exoun on eimaste poli kala kai xwris kanena provlima.alla gia na ta lew kai ola stin eksipiretisi einai magaloi makakes.

    • Καλησπερα και χρόνια πολλά.Τελικά ειναι πολύ μακάκες.Εβαλα on ενα χρόνο μετά απο συνδρομή conex με το οποίο δεν ειχα ποτέ πρόβλημα στο τηλέφονο ούτε στο διαδίκτυο.Απο την ωρα(την μαύρη)που που εβαλα on,αχισαν τα οργανα…..επανεκινησεις η μια πανω στην αλλη,το ασυρματο μια on δεκα off το σημα τη μια στα 13000 την αλλη στα 1000 την αλλη καθολου και το κορυφαιο εδω και τρεις μερες,μερες γιορτων χωρις τηλεφωνο και η απαντηση τους ¨δωστε μας λιγο χρονο¨….την on μου μεσα.

  78. εμενα ρωτηστε τι εχω τραβηξει και τι τραβαω ακομα με τους χαμενους, δεν υπαρχουν λογια να περιγραψεις αυτο που συμβαινει με αυτους! στα γκογκοβια τους ομως μας γραφουν κανονικα! δεν δουλευει τιποτα και αν τυχει μια στο τοσο και δουλεψει κατι εχουν το θρασσος να σε παρουν και τηλεφωνο στο ασχετο αφου τους εχεις ζαλισει εσυ και να σου κανουν και τον εξυπνο τα χαμουρια ολα!

  79. Φίλοι μου

    Επειδή πιστεύω οτι κάποια στιγμή πρέπει όλοι μας να πάψουμε να αδρανούμε στα προβλήματα ποιότητας των υπηρεσιών που είναι υποχρεωμένοι να μας παρέχουν οι ‘αξιότιμοι’ κ. κ. πάροχοι, ας δημοσιοποιούμε κάθε μας πρόβλημα, ώστε να ενημερώνονται οι τυχόν νέοι πελάτες τους για την ποιότητα των υπηρεσιών τους.

    Σας παραθέτω αυτούσιο το κείμενο – διαμαρτυρία που έστειλα στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, στον Συνήγορο του Καταναλωτή, καθώς και στην ίδια την ON TELECOMS.

    Προς:
    1. On Telecoms Α.Ε. – Φαξ: 210 615 1300

    Κοινοποίηση προς ενέργεια κατά τις αρμοδιότητες της κάθε Αρχής
    2. Εθνική Επιτροπή Τηλεπικονωνιών και Ταχυδρομείων – Φαξ: 210 6105049
    3. Συνήγορο του Καταναλωτή – Φαξ: 210 6460414

    Αγαπητοί-ες κύριοι-ες,

    Είμαι κάτοχος της υπ’ αριθμόν 210 7627346 σύνδεσης τηλεφώνου και συνδρομητής ευρυζωνικών υπηρεσιών (Triple Play) της εταιρείας «ON TELECOMS». Αντιμετωπίζω ένα επαναλαμβανόμενο πρόβλημα με τις παρεχόμενες υπηρεσίες, το οποίο επί σειρά μηνών δεν επιλύεται παρά την υπαιτιότητα ως προς αυτό της εταιρείας.
    Συγκεκριμένα:
    Πρό δεκαμήνου περίπου, κατά τις ώρες αιχμής η ταχύτητα σύνδεσής με το διαδίκτυο έπεφτε σε πολύ χαμηλά επίπεδα, περίπου στο ¼ της κανονικής ταχύτητας που είχα κατά τις ώρες μη αιχμής. Προφανέστατα το γεγονός συνιστά παραβίαση συμβατικής υποχρέωσης ως προς το μέγεθος και τη σταθερότητα του προσφερομένου εύρους ζώνης (bandwidth) και – σημειωτέον – ανεξαρτήτως του αριθμού συνδρομητών που εξυπηρετεί η εταιρεία.
    Μετά απο ταλαιπωρία αρκετών μηνών και άκαρπων τηλεφωνικών επικοινωνιών με τεχνικούς (κ. Κούβαρης, κ. Μάνος, κ. Πανάγος και πολλοί άλλοι) εστάλη τεχνικός της On Telecoms στο σπίτι μου, ο οποίος έλεγξε την γραμμή μέχρι το σπίτι μου, καθώς και όλες τις συνδέσεις στο υπολογιστικό μου σύστημα. Η σχετική αναφορά του προς την εταιρεία ήταν σαφέστατη: δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα, ούτε στην γραμμή, αλλά κυρίως, ούτε και στις συνδέσεις εντός του σπιτιού μου, πράγμα που συχνά επικαλούνταν οι τεχνικοί κατά τις τηλεφωνικές μας συνομιλίες. Βλέπετε, η βλάβη στο σπίτι μου, είχε τη συνήθεια να εμφανίζεται μόνο… κατά τις ώρες αιχμής!!!
    Στη συνέχεια, κάποια στιγμή, το πρόβλημα, ξαφνικά ως δια μαγείας έπαψε να υφίσταται. Ωστόσο, προ διμήνου περίπου αυτό επανεμφανίστηκε με διαφορετική μορφή:
    Ενώ η ταχύτητα σύνδεσής μου με το διαδίκτυο ήταν σταθερή στα 1150 Kbps, ξαφνικά, χωρίς κανένα λόγο και χωρίς να αλλάξει το παραμικρό στο σύστημά μου, η ταχύτητα άρχισε να πέφτει – ανεξαρτήτως ωρών αιχμής – πολλές φορές ακόμη και στα 120 Kbps, και να παραμένει συνεχώς στην ίδια περίπου ταχύτητα, η οποία χαρακτηρίζεται ως απαράδεκτα χαμηλή για σύγχρονη ευρυζωνική σύνδεση. Διευκρινίζω ότι, την ταχύτητα της σύνδεσης την μετρώ με τρόπο που μου υποδείχθηκε απο τους ίδιους τους τεχνικούς της On Telecoms.
    Έκτοτε, κάθε φορά που συμβαίνει αυτό, επικοινωνούσα με το τεχνικό τμήμα της εταιρείας και ανέφερα το πρόβλημα. Στις αρχές Δεκεμβρίου περίπου, επικοινώνησε μαζί μου κάποιος τεχνικός, του οποίου το όνομα μου διαφεύγει και μου είπε ότι διαπίστωσε πως «συσωρεύτηκαν πολλά λάθη στα πακέτα δεδομένων που διακινούνται» και ότι θα έκανε κάποιες ενέργειες αποκατάστασης. Όντως, μετά απο λίγες ώρες, η ταχύτητά μου επανήλθε στα συνηθισμένα επίπεδα (περίπου 1150 Kbps). Δυστυχώς όμως, την περασμένη εβδομάδα το συγκεκριμένο πρόβλημα επανήλθε.
    Η τελευταία μου επικοινωνία ήταν προ ολίγων ωρών με την τεχνικό της εταιρίας κυρία Μέλλου, η οποία μου δήλωσε ότι είναι η υπεύθυνη του τεχνικού τμήματος και ότι επικοινωνεί η ίδια μαζί μου επειδή μέχρι τότε δεν είχε λυθεί το πρόβλημά μου. Παρά τις προσπάθειές της κατά τις αλλεπάλληλες συνομιλίες μας, το πρόβλημα δεν λύθηκε και τότε επεστράτευσε τις ίδιες αβάσιμες δικαιολογίες τις οποίες έχω ακούσει επανειλημμένως τους τελευταίους μήνες, δηλαδή ότι κάτι συμβαίνει κατά… περιόδους στο σύστημά μου, αγνοώντας την αναφορά του ίδιου του τεχνικού τους ότι όλα στο σύστημά μου βαίνουν καλώς (σημειωτέον ότι μετά από την αναφορά δεν υπήρξε καμμία μεταβολή στην παραμέτρους της σύνδεσής μου που έλεγξε ο τεχνικός). Επίσης, όταν ζήτησα έν όψει αυτού του αδιεξόδου απο την κ. Μέλλου το όνομα κάποιου πιο υψηλά ιστάμενου από αυτήν που να είναι σε θέση να λύσει το πρόβλημά μου, μου απάντησε οτι… δεν το θυμάται !!!!!!!!!!!!!!!, για να με παραπέμψει τελικώς στο εταιρικό φαξ, στο οποίο επίσης αποστέλλω το παρόν.
    Εν όψει των ανωτέρω, δηλαδή της απαράδεκτης αδυναμίας ή δυστροπίας της εταιρείας παρά τις συμβατικές υποχρεώσεις της να παράσχει ικανοποιητική λύση στο συνεχιζόμενο πρόβλημά μου, παρακαλώ για τις άμεσες δικές σας σχετικές ενέργειες.

    Αθήνα 17.2.2009

    Κωνσταντίνος Αλέστας (υπογραφή)

  80. paidia egw exw 8 mines on kai ta tria kai mono to tilefono painei kai kamia fora to internet kala i tileorasi den to sizito oute pou anigei. thelw na balw ote alla o ote exei dwrean kleiseis pros exwteriko giati auto einai pou me endiaferei pio poli mazi me to internet?

  81. ΗΜΟΥΝ ΔΙΣΤΑΚΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ. ΤΕΛΑΣ Η ΟΝ ?
    ΤΩΡΑ ΕΧΩ 4 ΜΗΝΕΣ ΤΗΝ ΤΕΛΑΣ ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠ’ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ.

  82. με εξερεση την tv αρχικα που εκανε τα δικα της ολα οκ..το μονο που με ξενερωσε πραγματικα ειναι το θεμα με τα ιδιωτικα καναλια που εδω κ σχεδον κανα μηνα τωρα διακοψαν τη συνεργασια με την on η κατι τετοιο νωμιζω μου ειπε η δικια σου στο κεντρο..

    • an den kanw lathos ta kanalia ta elefthera ekpeboum monaxa apo conexx tv.. gia ayto mi perimenete tzamba

      • Αυγουστος του 09 και ακομα με την Off telecoms ελευθερος απο το συμβολαιο ομως,και ο μοναδικος λογος που ειμαι ακομα ειναι οτι ενδεχεται να μετακομισω.Μαλλον Conex βλεπω παλι παιδια. Μ Α Κ Ρ Ι Α παντως απο τα λαμογια της Off tel!!!!Α!Ναι,και το Πασχα χωρις τηλ και διαδικτυο……Ααααααα και τηλεοραση!!! Τι ειπατε???@&%#*
        Αντε καλες διακοπες και καλο off στην off telecoms οταν γυρισετε!!Ουστ!!!Ξουτ-ξουτ!!

  83. einai karagiozides oi ON.. Gia na diakopsw theloyn na toys plirwsw ola ta pagia enos etoys..den einai paranomo kai kataxristikos o oros poy exoyn sti simvasi??

    Tellas kai Forthnet telika…Eidika twra poy i forthnet exei kai ti nova kai kanei 20% ekptwsi kai sta 2 pagia

  84. Το προβλημα ειναι οτι ειναι ΚΛΕΦΤΕΣ και κοιταν με υπουλο τροπο να βγαλουν χρημα.
    Καταρχας ας ξεκινησουμε απο τις κρυφες και αορατες χρεωσεις οι οποιες δεν αναφερωνται ουτε στις διαφημισεις,ουτε στα ενημερωτικα φυλλαδια.
    Δευτερον,απο την υπηρεσια τους “cinema movies on demand” η κατι τετοιο τελος παντον,καμμια ταινια δε παιζει,αλλα χρεωνονται κανονικα στο λογαριασμο.
    Τριτον,για το πακετο τηλεφωνιας + ταινιων σου ζηταν να πληρωσεις ξεχωριστα 70 ευρω για το μηχανημα,και τωρα 1 χρονο μετα παιρνουν τηλεφωνο ολους τους πρωην χρηστες και ζηταν πισω τα μηχανηματα που οι πελατες ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙ,και λεν οτι τα 70 ευρω εκεινα δεν ηταν για τα μηχανηματα αλλα για “εγγραφη στην υπηρεσια”.
    Παρανομουν εις βαρος των ανθρωπων που τους εμπιστευτηκαν.
    Αυτο κανουν.

    • τωρα ειδα τ σχολιο σου και θα ηθελα ν ρωτησω.μ εστειλαν και εμενα αυτη την επιστολη που μου ζητανε τον εξοπλισμο πισω λεγοντας οτι μας τον δανεισανε και τις γνωστες βλακειες τους,απλως θ ηθελα να ρωτησω αν μπορω να κανω κατι και να μαι κ νομικα καλυμενος.λενε αν δεν τους τ παω μεσα σ 20 μερες θ μου τον χρεωσουν παρολο π οπως λες τ πληρωσα.δεν υπαρχει τιποτα να κανω?

  85. Σύμφωνα με δελτίο τύπου που έδωσε στη δημοσιότητα την περασμένη δευτέρα η On Telecoms ανακοίνωσε την εξαγορά του 100% της
    Vivodi Telecom. Η διαδικασία θα πραγματοποιηθεί με αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της On Telecoms κατα 50 εκατομμύρια ευρώ πόσο που θα καλύψει ο μοναδικός μέτοχος της Vivodi αποκτώντας έτσι συμμετοχή στο εταιρικό σχήμα με ποσοστό 20%.

    Στόχος είναι η τελευταία να αποτελέσει τον επενδυτικό βραχίονα ανάπτυξης της εταιρίας εκτός Αττικής και πιο συγκεκριμένα στο βόρειο τμήμα της χώρας ξεκινώντας απο την Θεσσαλονίκη. Με την εξάγορά αυτή η Vivodi προσθέτει στην πελατειακή βάση της On Telecoms περίπου 35.000 συνδρομητές LLU και 65.000 προεπιλογής φορέα.

  86. xalia mavra eimai business client kai plironoume ena soro lefta gia to TPT!!!

  87. filoi ” xamenoi” tis on telecoms enothitai…… einia kairos na kanoume kati kai na tous pame dikastikos… ‘h omadikes apooriseis….. mono etsi katalabainoun oi ellines…

    ksipnateeeeeeeeeee adelfia

  88. stin arxi eixa kati mikroproblimata giath mou kobotan h grami, alla tora ola einai entaksi kai ola omalopii8ikan. eksipiretisi pelaton kali kai 8 mporousa na po kai amesi.
    se oti afora to internet exo paketo me ta 12 pou ama tn anaba8misis piani kai ta 24 bebea ta 24 pote den mou energopiounte giath den einai sta8era.. alla se genikes grames eimai euxaristimenos.

  89. Ποιες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την εταιρία αυτή; Επειδή αιτήθηκα για συνδρομητής της. Να την ακυρώσω;

    • Δυστυχώς δεν γνωρίζω, δεν είμαι συνδρομητής της ON και το post είναι αρκετά παλιό. Πολλά μπορεί να έχουν αλλάξει από τότε

    • ego pou eimai kainouria tipota den exei alaksei alla kai exei xeiroterepsei… plirono 24ari kai exo taxutita 1 me 6 to polu polu arga to bradu. Kai eimai sto internet pano apo 12 ores sunexomenes giati kano master kai exo treli ereuna. Oi selides anoigoun poooooooooooooluuuuuuuuuu agra. me dial up pio grigora mpaino… ;-) eksupiretisi xalia ktl ktl …. diabasa sxedon ola ta min kai se 2 mines mou exoun sumbei sxedon ola…

  90. egw pantos eimai euxaristimeni mexri twra.. irtha stin on telecoms apo tin forthnet apo tin anoiksi.. exei polu kaluteri texniki eksipiretisi apo tin forthnet kai se kaluteri timi.. kai to internet mia xara.. katevazw polu grigora tainies..

    • Επειτα απο ενα μαρτυρικο χρονο με συνεχη τηλεφωνηματα με παραπονα για διακοπη του internet ( σημειώστε οτι δεν διαμένω στα Γκράβαρα αλλα στον Πειραια) εφτασε η πολυπόθητη ημερα να απαγκιστρωθώ επιτέλους απο την on telecoms. Εκανα λοιπον αιτηση σε άλλο παροχο και άκουσον ακουσον: με πηραν μετα απο 3 μερες να με ενημερώσουν (απειλήσουν λεω εγώ ) οτι παρ’ολο που συμπλήρωσα 12 μηνες πρέπει να καταβαλλω 20Ε ως….. τελη αποχώρησης προκειμενου να με αποσυνδέσουν απο το δικτυο τους……!!!!!!!! ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ υπευθυνοι της on……….!!!!!

  91. Το δικο μου προβλημα με την on ειναι οτι ειχε αργη συνδεση και ακοψα την συνδεση μετα απο 2 χρονια .Τοτε μου ειπαν να τους παω στο Χαλανδρι τον εξοπλισμο που μου ειχαν δωσει(modem και κατι καλωδια) διαφορετικα θα με χρεωσουν με την τιμη τους!Δηλαδη αν δε τρεχω ως το Χαλανδρι, να πληρωσω ως καινουργιο ενα προιον που χρησιμοποιουσα εδω και 2 χρονια!Ελεος!!!Μετα απο τοσα χρηματα που τους εδωσα με τρεχουν για φραγκοδιφραγκα!!!Αραγε επισκευαζουν τα παλια modem και τα πωλουν ως καινουργια στους επομενους πελατες?

  92. Καλημερα και εγω το ιδιο προβλημα εχω με την κ@@@@ συνδεση τους μεσα….
    Ειδικα το ιντερνετ σερνεται μερες τωρα
    Το κορυφαιο δεν μπορω να ανοιξω την σελιδα της ΟΝ να δω κατι στον αναλυτικο μου λογαριασμο….Εχουνε και ακτι ζωα στο τηλεφωνικο κεντρο….
    Εγω που ειχα θεμα με το μοντεμ απειλησα οτι θα παω σε αλλη εταιρια και στειλανε νεο μοντεμ μεσα σε 6 μερες……χαχα
    Στην αρχη ολα καλα εδω και ενα μηνα το νετ ους ΜΥΡΟ ΧΑΛΙ και ειμαι συδρομητρια 2 χρονια και……μολυς ξοφλησω τον λογαριασμο με βλεπω να πηγαινω σε αλλη εταιρια

Top

Show Buttons
Hide Buttons