Ασκήσεις κοιλιακών σε 2 λεπτά για όλους

by Stefanos Kofopoulos • On 03-04-2007 • AT 5:36 pm • 39 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

8 pack abs

Οι ασκήσεις κοιλιακών και οι γυμνασμένοι κοιλιακοί μύες εκτός από το εντυπωσιακό αισθητικό αποτέλεσμα συμβάλουν και στην καλή υγεία. Υποστηρίζουν τις περισσότερες αν όχι όλες τις καθημερινές μας κινήσεις εντός και εκτός γυμναστηρίου. Με μερικά λεπτά καθημερινής άσκησης χωρίς όργανα και βοηθήματα θα δείτε τεράστια διαφορά πολύ σύντομα. Δείτε το παρακάτω βίντεο ασκήσεις κοιλιακών για ένα σύντομο πρόγραμμα διάρκειας 2 λεπτών και δοκιμάστε τις προτεινόμενες ασκήσεις κοιλιακών αφού συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.

Κοιλιακοί και ασκήσεις κοιλιακών σε βίντεο

Update: Τώρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και το iPhone για να αποκτήσετε τους κοιλιακούς που ονειρεύεστε, με 6 pack από τον χειμώνα για το καλοκαίρι του 2011. Όλες οι ασκήσεις κοιλιακών στο κινητό σας.

Update 2: Διαβάστε για τις 2 καλύτερες ασκήσεις κοιλιακών και 6 pack που θα βοηθήσουν όσους θέλουν να γυμνάσουν την κοιλιά γρήγορα και όσους χρησιμοποιούν υπολογιστή κάθε μέρα, για σωστή στάση κορμού σε geeks και κομπιουτεράδες.

Οι γυμνασμένοι κοιλιακοί χρειάζονται όχι μόνο στην παραλία αλλά και στην καθημερινότητα, από τις πολλές ώρες στην καθιστική δουλειά γραφείου μέχρι το παιχνίδι ρακέτες το καλοκαίρι και το γέλιο μέχρι δακρύων. Οι ασκήσεις κοιλιακών είναι απαραίτητες για όλους, αθλητές και μη, όσους θέλουν να έχουν σωστή στάση και να υποστηρίζουν την λειτουργία του κορμού και της μέση τους.

39 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Και 100 χρόνια να κάνεις ασκήσεις κοιλιακών, δε πρόκειται να τους δεις αν δε μειώσεις το λίπος στη περιοχή… πως μειώνεται το λίπος; Με αεροβική άσκηση και σωστή διατροφή… ΟΧΙ με προγράμματα ή όργανα δυνάμωσης κοιλιακών που υπόσχονται αποτελέσματα με 2-3 λεπτά την ημέρα.

    • ego to ekana gia 3 bdomades kai axisan na fainonta……….
      fysika akana kai diaita kai exasa 3 kila ………
      kai to sinexizo mhn ta paratate!!!!!!!!!!

  2. @karpidis: Ακόμα και με πολύ φαγητό αν καταναλώνεις θερμίδες είσαι καλα!

    @Likos: Σωστά.

  3. τι είναι ακριβώς η αεροβική άσκηση? (για εμάς τους αχετους).

    • Αεροβικές είναι οι ακήσεις που μας κάνουν να ιδρώνουμε και να λαχανιάζουμε για πάνω από 20 λεπτά. Απάντηση για george

  4. Χαμηλής έντασης άσκηση με περίπου 150 παλμούς το λεπτό. Jogging, ποδήλατο κλπ.

  5. οι κοιλιακοι που καναμε στο σχολειο που πηγανε?αυτα ειναι φλωριες!

  6. Mexri ti kalokairi prolavaina na apokthsw swma? Eimai 1.70 kai 62

  7. kai egw thelw na xasw 5 kila kai na sfixoun oi kiliakoi mou ekana mia epemvasi prin ena mhna san kaisarikh kai tvra eimai xalia an stamathsv to fai kai kanv tous koiliakouw den ua mazepsw? mono susfijh thelv na kanv oxi na xasw pontous!

  8. η καλύτερη γυμναστική είναι μισή ώρα την ημέρα περπάτημα, ειδικά για αυτούς που κάνουν καθιστική δουλειά. τώρα με δυο – τρια λεπτά την ημέρα κοιλιακούς….. θέλει πολύ χρόνο και κόπο. είναι δύσκολη περιοχή

  9. na sas rwtisw kati?apantiste m sas iketevw.loipon eimai 20 xronon,55 kila k 1.78 upsos…pote sthn zwh m den exw kanei gumnastiki..eimai adunath alla eimai k san zele na poume…gia na sfiksw ligo eipa na ksekinisw gumnastikh apo simera.p lete 2 lepta ekana k piga na skasw..ti na kanw?na ta paratisw!?dwste m simvouli..

    • λογικο ειναι απο την στιγμη που δεν ασχολεισαι με την γυμναστικη το σωμα σου να μην ειναι σφικτο,σημασια εχει και η κληρονομικοτητα αν καποιος απο την οικογενεια σου εχει σωμα χαλαρο μπορει να πηρες τα γονιδια.Ομως με το καταλληλο προγραμμα ενος αρχαριου ασκουμενου θα δεις πολυ καλα αποτελεσματα.Μην απογοητευεσε.

  10. συνδυασμος αεροβιας ασκησης με ενδυναμωση κοιλιακων εχεις πολυ καλα αποταλεσματα.Αλλα παντα το πρωτο λογο εχει η διατροφη.Το καθενα απο μονο του δεν εχει και το καλυτερο αποτελεσμα.

  11. ekana autous tou koiliakous edw k 1 mina me poli kali diatrofi kai mporw na pw oti exw dei megali diafora..

  12. paidiaaa help (:
    eimai 17xronwn 56kila k 1.70 se upsos!
    kanw gumastikh edw k kapoious mhnes k h alh9eia einai oti exw dei apotelesmata..
    9elw omws na rwthsw 2pragmatakia…loiponn..
    einai fusiologiko p niw9w gumnasmeno to panw meros mono ts koilias enw to katw oxi??
    kanw kt la9os h me tn kairo 9a ftia3ei??niw9w asxhma p petaei ekei katw :(
    k kt teleutaio…g na dw oso to dunanton suntomotera apotelesmata prepei na kopsw to vradino??

    • gia to proto erotima prepei na kaneis idikh gimnastikh poy yparxh kai to 2 nai prepei na tros elaxista h kati elafri!!!!!!!!

  13. paidia eimai 15 xronwn 1.80 upsos kai 8a 8elw na kanw koiliakous…auth h askhsh 8a me boh8hsei na dw kati???

  14. edw k 4 mhnes exw mia sxesh h opoia to mono pu mu xei ferei ap kaka ein ta kila..eim 1.65 k hmun 50 kg..siga siga eida pws eftana st 53 k zygistika prox8es k eida pws telika eim 54.. ti borw na knw? plhsiazei kalokairi.. exw fuskwsei apisteuta ply :S sas euxaristw :)

    • Παιδια εχω και εγω μερικες αποριες…ειμαι 15 χρονων και εχω υψος 1,68 και βαρος 54 κιλα…ασχολουμε με το ποδοσφερο για αυτο και εχω αποκτησει σχετικα γυμνασμενα ποδια…το προβλημα ειναι στην κοιλεια…δεν εχω περιτα κιλα(τουλαχιστον οχι πολλα) αλλα δεν εχω και γραμμωση…με αυτο το προγραμμα θα καταφερω να αποκτησω τους κοιλιακους που θελω???

  15. oooooooo marese pantos pl pl 8a kanw jai egw hahahahaha

  16. Me autous tous koiliakous tha deite apotelesmata arkei sti diarkeia tis meras na kanete epanalipseis! Stin ousia hreiazetai 6 lepta ti mera!!!!!!!

  17. gia sas.. to 3r ine palio to post alla i9ela na po ena euxaristo gia tis askeisis…
    pao peripu ena xrono gym kai oi koiliakoi mu xrizontai sisxi3i
    8a sinexiso na to kano ….

  18. paidia,eimai 15 xronon 1.73 k 60 kila.mhpws mporeitai na mou peite ena programma diatrofhs?

  19. paidia,ego exo mia alli aporia.eimai ligo asxeti opote min me pareksigeite.opote tous kano aisthanomai tin plati mou se foveri entasi,k aisthanomai genika pio polu na zorizetai i plati,i sponduliki,apoti oi koiliakoi.kano kati lathos?einai fusiologiko auto?exo akousei oti einai polu simantiko na ekteloume sosta askiseis koiliakon gia auton akrivos ton logo.autes pou kanei sto video einai oi sostes?
    euxaristo polu ek ton proteron

    • Θα το εκτιμούσα αν χρησιμοποιούσες Ελληνικούς χαρακτήρες στα σχόλια σου.

      Κάνεις κάτι λάθος (ίσως πολύ λάθος!!) για να νιώθεις την πλάτη σου έτσι! Πρόσεχε και πήγαινε σε κάποιο γυμναστή να δείξει το σωστό.

  20. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ.ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΜΑΙ 15 ΧΡΟΝΩΝ,ΥΨΟΣ 1,55 ΚΑΙ 67 ΚΙΛΑ.ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΙΛΑ(ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΙΛΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΘΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΙΛΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙ!) .ΤΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΙΛΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙ?ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ

    • φιλε μου καλε,πρωτα τρως οταν πρεπει και οσο πρεπει υγιεινα,δευτερον περπατημα 3-4 φορες την εβδομαδα για περιπου 30 -45 λεπτα η ελαφρως τρεξιμο και τα υπολοιπα θα ερθουν και μην ρωτας δεξια και αριστερα η ολουσ μου λενε οτι ξερουν διαιτολογοι κλπ.

    • po re file exw to idio provlhma eimai 16xronwn 1,76 kai 62 kila upsos alla osi gumnastikh kai an exw kanei exw dei beltiwsh stous koiliakous alla oxi sto plai, opote mou fainetai pos einai ligo duskolo na xa9eis eukola auto to lipos. egw pantws 8a se simvouleua na kaneis plagious koiliakous kai makroxronia pisteuw 8a deis apotelesmata

  21. οσο για το θεμα των κοιλιακων υπαρχει μια απλη λογικη.οπως καθε μυς του σωματος χρειαζεται τροφη για να αναπτυχθει,ετσι και οι κοιλιακοι εχουν αναγκη απο φαγητο.οταν ομως λεμε φαγητο..πολυ φαγητο.λογω της πολυπλοκοτητας της συγκεκριμενης περιοχης δεν αρκειστε σε τροφες οπως τα γαλακτοκομικα μονο.φαγητα οπως το κοτοπουλο το κρεας(μοσχαρακι),το ψαρι ο τονος τα ασπραδια αυγων και τα μακαρονια αποτελουν πηγες πλουσιες σε πρωτεινες και υδατανθρακες τα οποια χρησιμοποιει ο οργανισμος ως ”καυσιμο”με βαση αυτα δομειται ο μυικος ιστος και αναπτυσσεται.ολα αυτα βεβαιως με μια αεροβια ασκηση στο γυμναστηριο(10-15 λεπτα διαδρομο η ποδηλατο με χαμηλους ρυθμους, και οχι εντασεις, στο 80% των παλμων)επιφερουν το ιδανικο αποτελεσμα.δεν πρεπει να υπαρχει ο φοβος της καταναλωσης αρκετου καλου φαγητου καθως με την ασκηση το σωμα ”πλαθει”μυς και αποβαλλει λιπος.οσο για τα συμπληρωματα καλο θα ηταν να μην χρησιμοποιουνται απο ατομα τα οποια πρωτο ξεκινανε την γυμναστικη και επιζητουν ιδεωδη αποτελεσματα.μια σωστη διατροφη αποτελει τη βαση της σωστης ρυθμισης του μεταβολισμου και της υγειας.τα σκευασματα αυτα δεν επιδρουν θετικα σε ολους τους οργανισμους.για ασκησεις κοιλιακων και οτιδηποτε αλλο ρωτηστε!!

  22. eimai 17 kano gymnastiki.THelo na apoktiso koiliakous. eimai se kalo simeio.Tips gia diatrofi alla sygkekrimena

    • το πρωτο πραμα που πρεπει να κανεις ειναι να τρως 4 με 5 φορες τουλαχιστον τη μερα,δηλαδη ανα διαστημα 3 ωρων(π.χ. 9-12-3-6-9).τωρα για πρωινο οταν εχεις προπονηση(φανταζομαι 3 με μαξιμουμ 4 την εβδομαδα) να τρως οπωσδηποτε 2 ασπραδια αβγων με 2 φετες μαυρο φωμι, τυρι-ζαμπον με λιγα λιπαρα και 1 ποτηρι φυσικο χυμο.μια αλλη λυση ειναι τα δημητριακα απο βρωμη(πχ. quaker)η το alpen πλουσια σε φυτικες ινες, με λιγο μελι και σταφιδες.ακομα μπορεις να φας μια μπακετα με ομελετα ντοματα μαρουλι ζαμπον και τυρι χαμηλων λιπαρων συνοδευομενο απο ενα ποτυρι φυσικο χυμο.στα παραπανω μπορεις να κανεις και συνδιασμο η να φας 2 επιλογες μαζι αν δεν χορταινεις.ενδιαμεσα στην προπονηση παρε να εχεις μια μπαρα δημητριακων η μια μπανανα,για να μην πεσει ο μεταβολισμος σου.μεσημερι τωρα κοτοπουλο με βραστη πατατα η μακαρονια(350gr)με απαχο κιμα η μπιφτεκια στο φουρνο με ρυζι η ψαρι με πατατα βραστη και φυσικα οσπρια(τα παντα).μαζι βεβαια με σαλατα.για ενδιαμεσο παλι γιαουρτι με λιγο μελι και σταφιδες η αμυγδαλα μια μπαρα δημητριακων ενα τοστ με τυρι και ζαμπον και ενα κουλουρι.το βραδινο σου μπορει να περιεχει μια ομελετα με λαχανικα η παξιμαδι ντακο με τριμμενη ντοματα και λιγη φετα η ενα αλαδωτο σουβλακι με κοτοπουλο ντοματα και κρεμμυδι ενω μια προχειρη λυση ειναι και τα δημητριακα.ολο το διατροφικο πλανο ισχυει ειτε κανεις προπονηση πρωι ειτε απογευμα.τελος αυτα αποτελουν εναν συνδιασμο τροφων απο τις οποιες μπορεις να συνδιασεις μερικες χωρις να τις ακολουθεις κατα γραμμα.η συμβουλη μου κανε σωστη προπονηση και σωστη διατροφη για να παρεις ογκο και να μην καψεις μυικη μαζα(ιδιαιτερα στην υλικια σου)

  23. Άσκηση, διατροφή για να μειωθεί το λίπος και να φανούν οι κοιλιακοί και ίσως κάποιο από τα apps για iPhone για να σε βοηθήσει στο πρόγραμμα γυμναστικής κοιλιακώνπου θέλεις να ακολουθήσεις.

  24. Πόσες φορές την εβδομάδα θα προτεινες κρέας? Επίσης για snack τι θα ήταν ιδανικό? Είμαι μαθητής

    • Νερό, λαχανικά και φρούτα.. επίσης μπορείς να κάνεις λίγο οικονομία από τις εξόδους σου και να μαζέψεις χρήματα για να επισκευθείς κάποιον ειδικό που θα σου προτείνει συγκεκριμένες συμβουλές για την ηλικία, τον σωματότυπο σου, τυχόν αλλεργίες που μπορεί να έχεις κλπ.

  25. eimai 13 xronon kai thelw na kanw omorfous kiliakous ti tha prepei na kanw ? an kai exw upsos 177 kai eimai 60 kila parakalw apantiste mou

  26. kano gimnastikh kai kirios koiliakoys gia arketo kairo.to pano meros ton koiliakon moy einai arketa sfixto alla sto kato meros exo lipos.ti asxisis na kano gia na gimnaso to kato meros ton koiliakon moy?

  27. eimai 15 xronon kai den exw perita kila ama kano aytes tis askisis ton 2 lepton alla me perisotera set tha ftiakso toys kiliakoys poy thelw?

  28. douleuei!eixa poli lkepti koilia xwris koiliakus k mesa se 2 mines ekana fetes k plagius….teleio?

  29. kanw gymnastikh alla dn vlepw apotelesmata epi enan mina ekana koiliakous ka9e mera dn eida apotelesma kai stamathsa! ksanaarxhsa tr! arkoyn ta 2 lepta? to panw meros twn koiliakwn einai sfikto alla to katw oxi kai toso! osoi exoyn koiliakoys apo edw ta 2 lepta thn mera htan arketa??

Top