Η εμπειρία ενός Apple iPad και iPhone 4, πριν και μετά την τρέλα

by Stefanos Kofopoulos • On 17-06-2010 • AT 2:38 pm • 11 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

theoatmeal ipad pride

Δεν χρειάζεται μεγάλη εισαγωγή στον τρόπο που αντιδρούν οι καταναλωτές όταν η Apple ανακοινώσει νέο προϊόν δια στόματος Steve Jobs ή όταν έρθει η στιγμή για να στηθούν αντίσκηνα έξω από τα Apple Store. Είναι η κουλτούρα και το DNA της εταιρείας που περνάει στο marketing και μετά στα ταμεία, χαρίζοντας χαμόγελα σε λογιστές και επενδυτές αλλά και σε όσους κατάφεραν να αγοράσουν το iPad ή το iPhone 4. Αυτό άλλωστε συμπεριλαμβάνεται στην τιμή αλλά όχι μόνο. Δείτε ολόκληρη την ιστορία και αναλογιστείτε πόσες φορές βρεθήκατε σε αυτή την θέση σε ό,τι αφορά τεχνολογικά προϊόντα.

[Thanks AV]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. εγω απο την αλλη θεωρω το σκιτσο οτι παριστανει μια πραγματικοτητα παρα τις υπερβολες που εχει.

    • Ναι είναι πραγματικό αυτό που περιγράφει και ισχύει για όλες τις εταιρείες τεχνολογίας. Ίσως για την Apple λίγο περισσότερο γιατί ο τρόπος που κάνει marketing είναι διαφορετικός.

    • +1 και από εμένα, ωστόσο αυτό που λατρεύω είναι ο τρόπος παρουσίασης από τα μέλη της apple και ειδικά ο τρόπος που μιλάνε στα video, λες και θα πρόκειται να ΧΧΧ

      • Για μένα είναι πολύ απλό.. μιλάνε όπως ο Μαμαλάκης που τον ακούς και τον βλέπεις και σου τρέχουν τα σάλια επειδή αυτός είναι τόσο ενθουσιασμένος και τρελός για αυτό που κάνει.

    • Κίμωνα…

      το ίδιο σκέφτηκα! Αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα. So funny that is NOT funny anymore… :p

  2. Ο τρόπος της Apple – και όχι μόνο – για να πουλάει είναι πέρα για πέρα αληθινός και εκμεταλεύεται στο έπακρον την μόνη αλήθεια. Οτι είμαστε τυφλοί καταναλωτές που δεν κοιτάμε την πραγματικότητα και πέφτουμε με τα μούτρα σε ότι μας πουλάνε.

    Πρέπει να σκεφτόμαστε περισσότερο …απλά.

  3. Κορυφαίο και πάρα πολύ αντιπροσωπευτικό τόσο για την Apple όσο και ίσως και για την Microsoft με τα Windows Vista και τα Windows 7…

  4. αχαχαχ καταπληκτικο και απολυτα ευστοχο

  5. Μην ξεχνάμε το εξής, την Apple κυνηγάει ο ανταγωνισμός, τους καταναλωτές κανείς.

  6. Αν είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί θα δούμε πως ναι μεν ο μηχανισμός marketing της apple είναι εκπληκτικός όμως ανάμεσα στις προδιαγραφές κάποια μικρά σημεία είναι αρκετά για να ξενίσουν ακόμα και εναν φανατικό. Το να σε υποχρεώνουν να αλλάξεις την SIM σου σε μικρότερη για να μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις το iPhone 4 / iPad είναι μια κίνηση μακριά απο το πεδίο της τεχνολογικής εξέλιξης και ένα νέο trick του marketing. Καλό, χρυσό και άγιο το iPhone 4 αλλά το να με δεσμέυουν καθ’αυτόν τον τρόπο δεν το δέχομαι.

    • Μακάρι η αλλαγή της SIM να ήταν ο μόνος περιορισμός που σου επιβάλει η apple με τα προιόντα της.

Top

Show Buttons
Hide Buttons