Η μάχη των φύλων στο Διαδίκτυο – Τι συνήθειες έχουν άνδρες και γυναίκες

by George Polyzos • On 03-12-2017 • AT 2:00 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία άνδρες και γυναίκες στην Ευρώπη έχουν διαφορετικές συνήθειες για το πώς χρησιμοποιούν καθημερινά το Διαδίκτυο.

Αναφορικά με τη χρήση που κάνουν γυναίκες και άνδρες σε σχέση με το Διαδίκτυο και το τι επιλέγουν να κάνουν, τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι το ποσοστό των γυναικών, που διαβάζει τις ειδήσεις στο Διαδίκτυο είναι ελαφρά μικρότερο σε σχέση με το αντίστοιχο των ανδρών. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, το 68% των γυναικών και το 72% των ανδρών, που χρησιμοποίησαν το Διαδίκτυο τους τελευταίους τρεις μήνες του 2016 στην Ε.Ε., διάβασαν ειδήσεις.

Συνολικά, οι γυναίκες στην Ε.Ε. χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο κάπως λιγότερο σε σχέση με τους άνδρες. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το 77% των γυναικών ηλικίας 16 έως 74 ετών χρησιμοποίησαν το Διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα το 2016. Το αντίστοιχο ποσοστό όσον αφορά τους άνδρες διαμορφώνεται στο 81%.

Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει, πάντως, ότι δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές κατά τη χρήση του Διαδικτύου για τηλεφωνικές κλήσεις, με τα ποσοστά να διαμορφώνονται σε 38% για τις γυναίκες στην Ε.Ε. και σε 40% για τους άνδρες. Το Internet Banking συγκεντρώνει, επίσης, σε παρόμοια ποσοστά το ενδιαφέρον ανδρών και γυναικών στην Ε.Ε. Συγκεκριμένα, το 58% των γυναικών και το 60% των ανδρών στην Ευρώπη απαντά ότι χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο, για να πραγματοποιεί ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές. Η αναζήτηση εργασίας, με ποσοστό 22% για τις γυναίκες και 21% για τους άνδρες και η αποστολή και λήψη μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (86% τόσο στις γυναίκες, όσο και στους άνδρες) είναι οι αμέσως επόμενες πιο δημοφιλείς ασχολίες των Ευρωπαίων στο Διαδίκτυο.

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της Ε.Ε., ένα όλο και μεγαλύτερο ποσοστό γυναικών χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο, προκειμένου να συμμετάσχει σε κοινωνικά δίκτυα. Συγκεκριμένα, το 65% των γυναικών στην Ευρώπη και το 61% των ανδρών απαντά ότι χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο, για να συνδέεται στα social media.

Επίσης, μεγαλύτερο είναι το ποσοστό των γυναικών έναντι του αντίστοιχου των ανδρών, που αγοράζουν ρούχα online. Αντίθετα, οι άνδρες υπερτερούν ποσοστιαία έναντι των γυναικών, όσον αφορά τις αγορές ηλεκτρονικών προϊόντων μέσω του Internet.

Η χρήση του Διαδικτύου για online αγορές είναι λίγο πιο συχνή μεταξύ των γυναικών από ό,τι στους άνδρες (το 65% των γυναικών χρηστών του Διαδικτύου αγόρασε ηλεκτρονικά το 2016, έναντι 67% των ανδρών. Ωστόσο, αυτό που διαφέρει είναι τι αγοράζουν οι άνδρες και τι οι γυναίκες καταναλωτές στην Ε.Ε. Ένα πολύ μεγαλύτερο ποσοστό γυναικών απ’ ό,τι οι άνδρες αγόρασε ρούχα μέσω του διαδικτύου (68% των γυναικών αγοραστών, έναντι 56% των ανδρών), ενώ ένα πολύ μεγαλύτερο ποσοστό ανδρών αγόρασε ηλεκτρονικό εξοπλισμό (17% των γυναικών και 31% των ανδρών).

Μικρότερες διαφορές υπάρχουν για την αγορά online ταινιών (20% των γυναικών και 26% των ανδρών στην Ε.Ε.), των ειδών οικιακής χρήσης (43% και 45% αντίστοιχα), των κρατήσεων και της διαμονής (51% και 52% αντίστοιχα).

Πηγή: ΣΕΠΕ

 

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Top

Show Buttons
Hide Buttons