Porsche 911 GT2 RS με Walter Rohrl στο τιμόνι

by dkalo • On 26-08-2010 • AT 1:04 pm • 6 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

Porsche 911 GT2 RS

Δεν έχω κατασταλάξει ακόμα μέσα μου για το αν η Porsche 911 GT2 RS είναι ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο ή ένα αυτοκίνητο που απαιτεί κάποιον τρομακτικά ικανό και συνάμα τρελό οδηγό πίσω από το τιμόνι του για να μπορέσει να οδηγηθεί όπως της αξίζει. Αν ποτέ μου δινόταν η ευκαιρία να διαλέξω μία οποιαδήποτε Porsche, πιθανολογώ ότι θα προτιμούσα την ατμοσφαιρική GT3 RS. Πιστεύω ότι τα διπλά turbo της GT2 RS και τα 630 άλογα της είναι πολύ δύστροπα για να μπορέσει να τα χειριστεί κάποιος καθημερινός οδηγός. Σίγουρα δεν είναι όπως τα αυτοκίνητα των προηγούμενων δεκαετίων, όπως για παράδειγμα η πρώτη γενιά της GT2 που είχε το παρατσούκλι “Widowmaker” αλλά και πάλι με τρομάζει η ιδέα ενός πισωκίνητου, πισωμήχανου turbo αυτοκινήτου με τόσα πολλά άλογα.

Ειδικά σε δρόμους – γυαλί με μειωμένη πρόσφυση, οποιαδήποτε προσπάθεια χαλιναγώγησης της νέας GT2 RS θα θυμίζει περισσότερο τραινάκι του τρόμου παρά οτιδήποτε άλλο. Βέβαια, όλα τα παραπάνω πάνε περίπατο όταν στη θέση του οδηγού βρίσκεται ο άνθρωπος που ήταν υπεύθυνος για την εξέλιξη της και είναι ο επίσημος δοκιμαστής της Γερμανικής εταιρίας: ο Walter Rohrl. Ο Γερμανός οδηγός ισχυρίζεται ότι είναι πολύ απλό να μπορέσει κάποιος να διαχειριστεί την δύναμη του αυτοκινήτου αρκεί να έχει “a little bit of feeling”. Δεν ξέρω αν είναι όντως τόσο απλό, ή αν αυτός είναι τόσο ικανός, αλλά μικρή σημασία έχει γιατί το video που ακολουθεί μας δείχνει ένα μέρος από τις δυνατότητες της Porsche 911 GT2 RS.

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. …και ένα λιγότερο βαρετό video – ο Tiff προς το τέλος σεληνιάζεται με την turbάτη -> http://www.youtube.com/watch?v=rbfk0RXWdmg :-)

  2. Πάρε και ένα υγρό όνειρο..
    http://www.youtube.com/watch?v=NQT_v3R9vvE&feature=player_embedded#

  3. Αρκετά show off στο βρεγμένο – σίγουρα υπάρχουν και γρηγορότερα πατήματα…

    • Ναι, περισσότερο επίδειξη είναι το συγκεκριμένο video σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το review του Βρετανικού Car Αυγούστου λέει ότι το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για να πηγαίνει με γραμμές και όχι για drift. Λογικό εξάλλου, είναι μία γνήσια Porsche RS. ;)

  4. …τις προάλλες είδα και την πρώτη μου sportclassic (Ιταλικές πινακίδες – αλλά τα πλαίσια rorris). Αν και ποτέ δεν ήμουν και μεγάλος fan του σκαραβαίου (911) η sportclassic είναι όμορφη, σχεδόν retro αλλά με αρκετό “τσαμπουκά”. Pretty good δηλαδή σε σχέση με τα panamera/cayenne εκτρώματα που θέλεις να βγάλεις τα μάτια σου όταν τα βλέπεις… :lol:

    • Μάλλον θα είναι και η.. τελευταία σου Sport Classic μιας και θα κατασκευαστούν συνολικά μόλις 250 και, έχω την εντύπωση, ότι σχεδόν όλες θα καταλήξουν σε συλλογές μιας και πρόκειται για ένα future classic σχήμα..

Top

Show Buttons
Hide Buttons