VW Up! Lite Concept, όπως λέμε οικονομία

by dkalo • On 04-12-2009 • AT 11:32 am • 3 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

VW Up! Lite Concept

Αυτές τις μέρες, στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στο Los Angeles, διεξάγεται το ομώνυμο σαλόνι αυτοκινήτου. Εκεί επέλεξε να παρουσιάσει η VW το νέο της concept, το Up! Lite. Η Γερμανική εταιρία ισχυρίζεται ότι πρόκειται για το πιο οικονομικό τετραθέσιο αυτοκίνητο στην ιστορία της αυτοκίνησης με κατανάλωση 2.4 λίτρων καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.

Κίνηση στους τροχούς δίνουν 2 κινητήρες, ένας πετρελαίου με απόδοση 51 ίππους και ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 14 ίππων. Οι 2 κινητήρες μπορούν να δουλεύουν παράλληλα δίνοντας στον οδηγό του ανά πάσα στιγμή 65 άλογα. Και αν το νούμερο δεν ακούγεται αρκετά εντυπωσιακό, πρέπει να λάβουμε υπόψην μας ότι το Up! Lite ζυγίζει μόλις 695 κιλά.

Φυσικά, το κιβώτιο ταχυτήτων δεν θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε άλλο από το πολύ επιτυχημένο DSG 7 σχέσεων που κάνει τις αστικές μετακινήσεις και τα μεγάλα ταξίδια πιο ξεκούραστα αλλά και τις αλλαγές ταχυτήτων πιο γρήγορες. Στην εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση βοηθάει και το σύστημα start stop της Volkswagen που σβήνει τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο ακινητοποιείται.

Το βάρος κρατήθηκε σε τόσο χαμηλά επίπεδα με την εκτεταμμένη χρήση αλουμινίου και ανθρακονημάτων. Αν συνυπολογίσουμε και τις μικρές διαστάσεις του VW Up! Lite (3.85 μέτρα μήκος και 1.6 μέτρα πλάτος), γίνεται εύκολα κατανοητό το πως τα κατάφερε η Volkswagen.

Σύμφωνα με την εταιρία, τα πρώτα VW Up! θα κυκλοφορήσουν μέσα στο 2011 αλλά θα έχουν αρκετές διαφορές με το Concept, στον εξοπλισμό κυρίως, για λόγους κόστους. Οι 18άρες ζάντες, οι κάμερες αντί για καθρέφτες, η οθόνη αφής και το τηλέφωνο μάλλον είναι εξοπλισμός που δεν ταιριάζουν με την φιλοσοφία του αυτοκινήτου. Ακόμα τουλάχιστον, στο μέλλον μπορεί να γίνουν κι αυτά απαραίτητα..

VW Up! Lite Concept

VW Up! Lite Concept

VW Up! Lite Concept

VW Up! Lite Concept

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. γιατι μου θυμίζει το C4 τόσο πολύ ?

  2. Ίσως οι γραμμές του να σου θυμίζουν το C4 αλλά αν τα δεις δίπλα δίπλα, θα προσέξεις ότι το C4 είναι αρκετά μεγαλύτερο, σχεδόν 40 ολόκληρα εκατοστά.

  3. Μπροστα ειναι ομορφο, απο τα πλαγια ειναι οκ αλλα απο πισω θελει κατι… Τεσπα αν το αυτοκινητο το λανσαρουν με χαμηλη τιμη, θα εχει μεγαλη απηχηση. Αν βεβαια το κοστος παραγωγης ειναι αναλογο του Prius, τοτε θα εχει την ιδια τυχη… Παντως 2.4 λιτρα ειναι εντυπωσιακοτατο και αν κρινω απο το 206 που ειχα παλιοτερα με 900+ κιλα βαρος και 75 αλογα, θα πρεπει να πω οτι το αμαξι θα ειναι πολυ σβελτο! Οτι πρεπει για την πολη δηλαδη.

Top

Show Buttons
Hide Buttons