VW Polo R, γιατί το GTi δεν είναι αρκετό

by dkalo • On 04-05-2010 • AT 1:44 pm • 19 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

VW Polo GTi

Όποιος ψάχνει διαφορές ανάμεσα στο VW Polo GTi και το Seat Ibiza Cupra, θα δυσκολευτεί πολύ να βρει. Γι αυτό η VW φαίνεται να ετοιμάζει ήδη το Polo R για να τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας. Παρόλο που οι φήμες προέρχονται από το Autocar.co.uk, νομίζω ότι είναι άξιες σχολιασμού.

Ένας νέος κινητήρας 1600 κυβικών που με την βοήθεια υπερσυμπιεστή καυσαερίων, turbo δηλαδή, θα αποδίδει 210 ίππους και θα χαρίζει εκρηκτικές επιδόσεις στο μικρό της Γερμανικής εταιρίας. Σε αντίθεση με το VW Golf R, το Polo R δεν θα είναι τετρακίνητο αλλά μπροστοκίνητο.

Η επιλογή αυτή δεν έγινε για λόγους μείωσης του κόστους παραγωγής αλλά είναι πρακτικά αδύνατο να τοποθετηθούν 2 ακόμα διαφορικά στην πλατφόρμα PQ25 για χωροταξικούς λόγους. Πάντως, είναι άξιο απορίας το πώς θα μπορέσει να διαχειριστεί το chassis του αυτοκινήτου την επιπλέον δύναμη. Θεωρώ δεδομένο ότι θα υπάρξουν αλλαγές στην ανάρτηση για να μειωθεί η υποστροφή στο πάτημα του γκαζιού μέσα στην στροφή ενώ δεν αποκλείω και το ενδεχόμενο να δούμε και μηχανικό μπλοκέ διαφορικό ή ένα ακόμα πιο εξελιγμένο XDS.

Ακόμα, παρά το γεγονός ότι στο Group VAG υπάρχουν αρκετοί κινητήρες που αποδίδουν κοντά στα 200 άλογα, όπως ο 1.8TFSi και ο 2.0TFSi, επιλέχτηκε να εξελιχθεί ένας νέος κινητήρας. Πίσω από αυτή την απόφαση μάλλον κρύβεται η ανάγκη για ακόμα χαμηλότερους ρύπους και κατανάλωση χωρίς όμως να γίνεται καμία παραχώρηση στην ιπποδύναμη.

Όπως και να ‘χει, τα παραπάνω είναι φήμες και δεν μένει παρά να περιμένουμε λίγο καιρό ακόμα μέχρι να δούμε τα πρώτα test mules, τις πρώτες spy shots και, αναπόφευκτα, κάποια leaks από την ίδια την VW. Το εμπορικό λανσάρισμα αναμένεται να γίνει μέσα στο 2012 σε αντίθεση με το λανσάρισμα του VW Polo GTi που θα γίνει μέσα στους επόμενους μήνες..

[Disclaimer:Η φωτογραφία είναι από το VW Polo GTi]

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

19 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Άμα δεν πέφτουν τα παράθυρα καλό φαίνεται…. καλή επιλογή για τους μικρούς γκαζιάρηδες αν και τα τόσα άλογα χρειάζονται σύνεση,ικανότητα και πολύ μυαλό.

    • Συμφωνώ, σίγουρα δεν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται στον άπειρο οδηγό αφού τα 210 άλογα στον μπροστά άξονα με μικρό μεταξόνιο δεν είναι εύκολα διαχειρίσιμα σε δύσκολες στιγμές.

      • Δεν ξέρω αν τα αυτοκίνητα αυτά έχουν πλέον νόημα για την Ελληνική πραγματικότητα. Είναι wow το Polo R αλλά με την βενζίνη και τα νέα μέτρα το κόστος απόκτησης και συντήρησης έχω την αίσθηση ότι προσφέρει χαμηλό ROI πλέον

      • Στέφανε, αν βάλεις στην εξίσωση του “return” και τον παράγοντα “fun”, θα δεις ότι δεν είναι και τόσο κακή επένδυση το Polo R.. Παρόλο που προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν τόσο τα απόλυτα νούμερα και οι επιδόσεις, εκεί έξω υπάρχουν πάρα πολλοί που θέλουν 0-100 σε 5 δευτερόλεπτα και 0-200 σε 10 δευτερόλεπτα. Γιατί, after all, power can be fun. ;)

        Σαν εργαλείο πάντως, θεωρώ ότι το Polo 1.2TSi DSG είναι μακράν καλύτερο από οποιοδήποτε GTi/Cupra/R..

      • το POLO 1.2 TSi DSG7 πιστεύεις είναι καλό για νέο οδηγό;
        έχεις ακούσει αν βγει seat ibiza 1.2tsi dsg7;

      • Ναι, πιστεύω ότι είναι πολύ καλή επιλογή για νέο οδηγό. Μικρό για αστικές μετακινήσεις και ευκολία στο παρκάρισμα, με αρκετή δύναμη για αξιοπρεπή κίνηση σε εθνικές οδούς και με χαμηλή κατανάλωση (1200 κυβικά & DSG).

      • ROI = Return On Investment

  2. Tο Scirocco R νομίζω είναι επίσης προσθιοκίνητο (#fail)

    • Ναι, έχεις δίκιο ότι είναι προσθιοκίνητο, μπερδεύτηκα λόγω του τετρακίνητου Golf R. θα το διορθώσω άμεσα. thanks! :)

  3. To Citroen DS3, σύμφωνα με τον Clarkson και τον May(στο περιοδικό), είναι το καλύτερο μικρό. Είναι πολύ πιο φθηνό και συνεπώς η 193 άλογα “καυτή” του έκδοση θα είναι και αυτή καλύτερη.

    Εξάλλου ποιος στα λογικά του θα πάρει VW και ειδικά Polo; Ίσως το πιο βαρετό αυτοκίνητο της πιο βαρετής μάρκας αυτοκινήτου. Απόδειξη; Αυτοί που το αγοράζουν σκέφτονατι για ROI. Σε car! τον ορισμό δηλαδή του ξοδεύω-χρήματα-μόνο-για-να-περνάω-καλά-και-να-δείχνω-ότι-είμαι-ενδιαφέρον-τύπος.

    • Προσωπικά, σχεδόν κανενός δημοσιογράφου την γνώμη δεν εμπιστεύομαι απόλυτα. Όταν έχω αμφιβολίες ή ενδοιασμούς, απλά οδηγώ το περί ου ο λόγος αυτοκίνητο. Αν αυτό είναι αδύνατο, προτιμώ να διαβάζω πολλές απόψεις για ένα αυτοκίνητο και αναλόγως να κρίνω. Ειδικά την άποψη του Clarkson και ακόμα περισσότερο του May, δεν τις έχω σε ιδιαίτερη υπόληψη. Όπως και να ‘χει όμως, το “καλύτερο” και το “χειρότερο” αυτοκίνητο βασίζεται σε καθαρά υποκειμενικά κριτήρια και δεν μπορούμε να ξέρουμε τι ταιριάζει καλύτερα στον καθένα μας πρωτού οδηγήσουμε όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας.

      Τέλος, θεωρώ απόλυτα λογικό να μιλάμε για ROI σε ένα αυτοκίνητο εφόσον δεν ανήκουμε σε εκείνη την κατηγορία ανθρώπων που αγοράζουν αυτοκίνητο μόνο και μόνο για την προσωπική καλοπέραση. Το αυτοκίνητο είναι πρώτα εργαλείο για να καλύπτει ανάγκες και μετά να καλύπτει γούστα.

      • OMG. Με την τελευταία σου πρόταση μόλις αποξένωσες από το PestaOla όλους τους αναγνώστες κάτω από 9 χρονών (με Bugatti Veyron και GTR στο wallapaper κ.λπ.)…

        Μιας που είπες για τον Clarkson και τον May (που είναι παρουσιαστές της πιο φημοφιλής κπομπής στον πλανήτη γη), ο Clarkson έχει γράψει για το car: “a car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art, it can stir your soul and it can get you from Marbella to Ronda before the bar closes.” που είναι ίσως ο ορισμός του μην-πάρεις-vw.

        (Α, και για το Polo έχει πει: The only problem is that if I wanted a fun little car I’d rather have a Mini — a car where you really can save money and get better performance with a bit of after-market tuning.)

      • Είναι απλή λογική η τελευταία μου πρόταση. Και γω θέλω ένα αυτοκίνητο που να είναι καθαρή οδηγική απόλαυση, αλλά δεν μπορώ να απαιτήσω το ίδιο από κάποιον 40άρη με οικογένεια ή κάποιον 20άρη που απλά θέλει το αυτοκίνητο για να πηγαίνει στην σχολή του και για καφέ. Μπορεί εγώ κι εσύ να μαστε πυροβολημένοι που να προτιμούν την 911 GT3 από την 911 Turbo, αλλά εκεί έξω ο κόσμος αποφασίζει κυρίως με την λογική όταν έρχεται η ώρα να πάει στο ταμείο)

        Το Top Gear είναι ψυχαγωγική εκπομπή και show. Για hardcore εκπομπές αυτοκινήτου πρέπει να αναφερθούμε στο Ιαπωνικό Best Motoring πχ.

        Συμφωνώ με αυτά που έχει πει ο Clarkson γενικά για το αυτοκίνητο αλλά αυτό που είπε δεν περιορίζεται σε μάρκες. Σύμφωνα με αυτόν τον ορισμό του “μην-πάρεις-vw”, τι είναι προτιμότερο? Μία BMW 316 ή ένα Golf R? ;)

  4. Μεγάλη δύναμη, δυστυχώς στον μπροστά άξονα.
    Με 1.5 Ευρώ/Λίτρο τη βενζίνη δεν ξέρω κατά πόσο είναι συνετό όμως. Όταν θα βγει στην αγορά το μοντέλο η βενζίνη θα έχει πάει 2 ευρώ και να δω τότε τι θα το κάνουμε.

  5. 210 ιπποι?δεν ειναι λιγο υπερβολικο για ενα τοσο μικρο αυτοκινητο?ισως και επικινδυνο?
    με τιμη κοντα στα 30.000 που θα κανει στην ελλαδα εγω θα προτιμουσα παντωσ μια lotus elise που ειναι ο ορισμος του ‘fun to drive’.:)
    οσο για το πολο, εχω το 1.2tsi dsg και σε αντιθεση με οτι διαβαζω παραπανω ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΕΤΟ!!!βαζεισ το κιβωτιο στο S αμα βρεις αδειο δρομο ή δρομο με στροφες και σου φτιαχνει την μερα!

    • Επικίνδυνο δεν νομίζω να είναι. Ειδικά με το μη απενεργοποιούμενο ESP, πρέπει να κάνει μεγάλη βλακεία ο οδηγός για να χάσει το αυτοκίνητο και να κινδυνέψει.

      Τιμή υπολογίζω γύρω στα 24-25, παραπάνω μπαίνει σε άλλα χωράφια και εκεί χάνει την μάχη με κατεβασμένα χέρια.

      Με 30Κ παίρνεις και caterham πάντως, ακόμα περισσότερο fun to drive από μία Elise. Αυτό που θέλω να πω με το παράδειγμα είναι πώς όλα είναι σχετικά με το πόσο αγνή αίσθηση θες και κατά πόσο είσαι προετοιμασμένος να κάνεις παραχωρήσεις.. ;)

  6. Το μονο καλο που βλεπω εγω απο την κινηση της VW ειναι πως ισως “ψηθει” και η Alfa για το Mito Gta!Αν και το βλεπω λιγο απιθανο…δυστηχως!

    • Δυστυχώς το project MiTo GTA έχει ακυρωθεί.. :(

  7. Παιδια γεια σας! ειμαι μεγαλος fun της vw και μολις ακουσα για polo r ενθουσιαστηκα! ειναι προφανες πως θελει να “χτυπησει” corsa opc!!! και η γνωμη μου ειναι πως καλα κανει η vw και εξελισει καινουργιους κινητηρες γιατι ποσο να αντεξουν οι 1400ριδες τα 180 και 210 αλογα! το αμαξωμα λογικα θα σχεδιαστει ετσι ωστε να τα αντεχει τα 210 αλογα αρκει να μην πεσει παλι η vw στην αιωνια παγιδα της (βαρυ πλαισιο!). Ενα αλλο που ειμαι περιεργος να δω, ειναι αν θα ερχεται και αυτο με dsg ΜΟΝΟ??? πιστευω πως το manual gearbox εχει την χαρη του σε αμαξια με αρκετη ιπποδυναμη!!!

Top

Show Buttons
Hide Buttons