VW Polo GTi: Αγάπη μου συρρίκνωσα το Golf

by dkalo • On 18-02-2010 • AT 1:50 pm • 19 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

VW

Πριν ακριβώς έναν χρόνο, είχαμε δει στην έκθεση της Γενεύης για πρώτη φορά το νέο Volkswagen Polo. Και επειδή ο ταχυδρόμος χτυπάει πάντα δύο φορές, πάλι στην πόλη της Ελβετίας θα δούμε την πλέον καυτή έκδοση του Polo, το GTi.

Ναι, οι σχεδιαστικές διαφορές με τον μεγάλο αδερφό, λέγε με “VW Golf GTi“, είναι πολύ μικρές αλλά κάτω από το περίβλημα, υπάρχουν αρκετές. Ο κινητήρας είναι ίδιος με αυτού του Seat Ibiza Cupra, δηλαδή 1400 κυβικά με συνδυασμό compressor και turbo και απόδοση 180 ίππων στις 6200 στροφές. Η ροπή αγγίζει τα 25 κιλά και είναι διαθέσιμη από τις 2000 στροφές μόλις.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το γνωστό 7άρι DSG που τοποθετείται και στο Cupra ενώ οι επιδόσεις των δύο αυτοκινήτων είναι παρόμοιες, 6.9 δευτερόλεπτα για το 0-100 και 228 χιλιόμετρα τελικής. Το νέο μικρό της Volkswagen δεν είναι φτιαγμένο μόνο για τις ευθείες αφού το XDS είναι στον βασικό εξοπλισμό του.

Πρόκειται για την επέκταση του συστήματος EDL που λειτουργεί ως μπλοκέ διαφορικό χρησιμοποιώντας τα φρένα του αυτοκινήτου. Αποτέλεσμα αυτού είναι η αυξημένη πρόσφυση στα κλειστά κομμάτια, ταχύτερες εκκινήσεις και λιγότερη υποστροφή. Αν προσθέσουμε και την νέα σκληρότερη ανάρτηση που χαμηλώνει το αυτοκίνητο κατά 15 χιλιοστά, καταλαβαίνουμε ότι το νέο Polo GTi μάλλον θα πρόκειται για έναν φονέα γιγάντων σε διάφορες στριφτερές διαδρομές.

Η τιμή δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή, ούτε περισσότερες λεπτομέρειες για τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Κάποια από αυτά θα τα μάθουμε στις 4 του Μάρτη που ανοίγει τις πύλες της η έκθεση της Γενεύης και τα υπόλοιπα το καλοκαίρι, τότε που αναμένεται να κυκλοφορήσει το νέο Volkswagen Polo GTi στους δρόμους..

VW

VW

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

19 ΣΧΟΛΙΑ

  1. I want it…

    :p

    • Δεν είσαι ο μόνος! Πίστεψε με όμως δεν θέλεις αυτό αλλά κάτι καλύτερο, πιο τεχνολογικό όνειρο στην τετρακίνηση.. από την VW και την φαντασία μου στα χέρια σου :)

      • Ε κάτσε, αν είναι να κοστίζει μια περιουσία δεν το θέλω, προτιμό το Pol-άκι! :)

  2. Απ’ ότι ξέρω και το cupra εχει xds… Η διαφορά πάντως των δύο θα είναι στην ποιότητα του εσωτερικού όπως είναι και στο απλο το ibiza με το polo!!!

    • Έχεις δίκιο. Και το Cupra έχει XDS, είχα την εντύπωση ότι έχει EDL. (αν και το πιθανότερο είναι ότι οι διαφορές είναι πολύ μικρές).

  3. Μπα παραμένω οπαδός του original GTI λόγο πολλών χιλιομέτρων εκτός πόλης από Μακεδονία ως κάτω από το…αυλάκι!
    Που φθάσαμε +220km τελική (πραγματική) στο πρώην πόλης.
    Πως να βιδώνει άραγε στην έξοδο με το XDS ασφαλώς όχι σαν το Polo του ’95 που είχα για σουλάτσα στο νησί και μου την έσπαγε σαν στήσιμο, λάστιχα, τιμόνι, αισθητική.
    Για κάποιον με λίγα χιλιόμετρα εκτός και δίχως εξεζητημένες αναζητήσεις είναι στο επίπεδο της τιμής του.

  4. Όντως πολύ καρεδάκι για ένα τόσο δυναμικό αυτοκίνητο

    • Το “καρεδάκι” είναι η στάνταρ ταπετσαρία όλων των GTi και αποτελεί φόρο τιμής στην πρώτη γενιά του Golf GTi.

      • Μπράβο πες τα τους!

  5. Πολυ καλο! Το τραπεζομαντιλακι στα καθισματα με χαλαει λιγο..! :D

  6. sigoura to mito quadifoglio vedre einai kalitero

    • Από ποια άποψη λες ότι είναι καλύτερο? Επίσης, έχεις οδηγήσει το Polo GTi?

  7. Τα μαθατε απο τιμές ? Μόνο 19400 έχει Πιο φθηνό και απο τα αντίστοοιχα ibiza !!

  8. xerei kaneis an tha to vgalei manual? polu kalo to dsg, alla oxi gia dromous me sunexomenes strofes(osoi exoun odigisei golf gti me dsg se tetoious dromous katalavainoun).pistevw oti den tairiazei outws i allws me to xaraktira tou polo to dsg.kata t’alla einai super,exei polu kali timi!

    • Δεν έχει ανακοινωθεί manual έκδοση και το πιθανότερο είναι ότι δεν θα βγει. Όπως και σε όλα τα υπόλοιπα “παράγωγα” του Polo GTi (βλέπε Cupra & A1 TFSi)..

      Συμφωνώ πάντως μαζί σου ότι το DSG χάνει (σε αίσθηση) στις στροφοδιαδρομές αν και είμαι 99.9% σίγουρος ότι ο ίδιος οδηγός μπορεί να κινηθεί γρηγορότερα με το DSG παρά με ένα τυπικό manual κιβώτιο.

      • dustuxws ap’oti diavazw den nomizw na vgei se manual ekdosi,ontws…
        se sxesi me tin aisthisi anaferomai,pou gia mena exei tin megaluteri simasia,na exeis ton apoluto elegho sto anevasma-katevasma sxesewn,eidika se grigores “sfixtes”diadromes(sto stoixeio tous diladi kai gia to cupra-fabia rs)
        m*l*kia tous pantws!les kai einai kana touareg i Q7….xerw kana 2 atoma pou den exoun parei to cupra gia auto to logo…telospantwn.
        sigoura me to dsg tha grafeis kaluterous xronous,alla poios noiazetai gia dekata tou defteroleptou?

      • Υπάρχει κι άλλο θέμα, είναι διαθέσιμο κάποιο κιβώτιο ικανό να ανταπεξέλθει στην δύναμη των 180 ίππων και να μπορεί να τοποθετηθεί στο συγκεκριμένο chassis?

      • den nomizw na min tairiazei to 6ari manual apo to golf gti.pistevw pws gia allous logous akolouthei auti tin politiki i vw.
        pantws einai ligo “me to etsi thelw mono dsg”.
        kai sto katw katw den to xarizoun,me ta lefta mou den mporw na exw tin epilogi ti kivwtio tha exei to autokinito pou thelw na agorasw?
        tha ithela na xerw tin episimi ekdoxi tis vw sxetika m’auto,isws auti ti vdomada perasw apo tin cosmocar kai mou lusoun tin aporia.
        mou kanei entupwsi pou kanena entupo pou exei testarei to polo den exei stathei se auto to thema(osa toulaxiston exw egw diavasei).

  9. Μην περιμένεις απάντηση πολύ διαφορετική από το “είναι η πολιτική της εταιρίας”.. Μακάρι να σου απαντήσουν κάτι πιο ενδιαφέρον αλλά δεν το πιστεύω.

Top

Show Buttons
Hide Buttons