VW Golf GTi Edition 35 με.. 235 άλογα μόνο

by dkalo • On 10-05-2011 • AT 11:25 am • 4 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

VW Golf GTi Edition 35 με.. 235 άλογα μόνο

Έχουν συμπληρωθεί 35 χρόνια από την ημέρα που η πρώτη γενιά του VW Golf GTi έκανε το ντεμπούτο της. Πλέον, το GTi έχει μεγαλώσει, βρίσκεται στην έκτη γενιά του και από τα 110 άλογα έχουμε φτάσει, εσχάτως, στα 211 άλογα. Η μαμά VW όμως αποφάσισε ότι δεν ήταν αρκετά και, για να γιορτάσει τα 35 χρόνια του GTi, παρουσιάζει το VW Golf GTi Edition 35! Όχι και το πιο πρωτότυπο όνομα αλλά πρόκειται για μία -ακόμα- ειδική έκδοση του αυτοκινήτου.

Μικρές αλλαγές έχουν γίνει στον κινητήρα καθώς πλέον ο δίλιτρος TSi κινητήρας αποδίδει 235 ίππους, 25 περισσότερους από το standard μοντέλο του GTi. Παρόλο που δεν έχουν γίνει γνωστές άλλες λεπτομέρειες για περαιτέρω βελτιώσεις στο αυτοκίνητο, θα ήθελα να δω την ανάρτηση να αναβαθμίζεται, έστω και οριακά, για να μπορέσει να διαχειριστεί επιτυχώς την επιπλέον δύναμη.

Οι περισσότερες αλλαγές εντοπίζονται στον σχεδιασμό του Edition 35. Ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει σχεδιαστεί από την αρχή ενώ νέες, τελείως διαφορετικές, ζάντες έχουν τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο της Γερμανικής εταιρίας. Στο εσωτερικό υπάρχει πληθώρα από σήματα με το “35” για να θυμίζουν σε όποιον βρεθεί στο αυτοκίνητο ότι πρόκειται για μία ειδική έκδοση.

Οι προ-παραγγελίες, στην Γερμανία, θα ξεκινήσουν την Πέμπτη ενώ το κόστος του VW Golf GTi Edition 35 ξεκινάει από τις 30.425€. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν στους τυχερούς κατόχους στις αρχές Ιουνίου. Προσωπικά, δεν νομίζω να το αγόραζα όταν με τα ίδια περίπου λεφτά μπορώ να αποκτήσω το VW Scirocco R με τα 265 άλογα και την, αδιαμφισβήτητα, πιο εντυπωσιακή εμφάνιση..

VW Golf GTi Edition 35 με.. 235 άλογα μόνο

VW Golf GTi Edition 35 με.. 235 άλογα μόνο

VW Golf GTi Edition 35 με.. 235 άλογα μόνο

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Για μένα έτσι έπρεπε να είναι το κανονικό GTI.
    Άτιμη VW πολύ φειδωλή στο βασικό εξοπλισμό ακόμα και των ακριβών της αυτοκινήτων.

  2. Θα ήθελα κι εγώ πολύ πιο πλήρη τον εξοπλισμό των VW (στο Scirocco ανέβηκε η τιμή περίπου κατά 5.000 από τα extra) αλλά δεν νομίζω ότι λείπει κάτι από τον βασικό εξοπλισμό..

  3. Είναι αμαξάρα σαφέστατα πιο σταθερό από το Scirocco και στις πιο απλές εκδόσεις και σαν κάτοχος Golf V TSI έχω να πώ συγκριτικά με το Scirocco ακόμα και εγώ στρίβω καλύτερα θεωρώ πως ήθελε παραπάνω προσοχή η έκδοση τουλάχιστον των 160 .. τώρα όλα τα υπόλοιπα είναι το ίδιο σοκολατακι με διαφορετικό χαρτί.. απλά η εμφάνιση αλλάζει .. η ψήφος μου πηγαίνει στο Golf και R και GTI :)) καλημέρες !!

    • Έχοντας το Scirocco με τα 160 και έχοντας οδηγήσει το Golf GT (το πρώτο με τα 170 bhp) μου κάνει εντύπωση το σχόλιο σου. Το Scirocco είναι σαφώς πιο σταθερό στα “πολλά” και σε γρήγορες στροφές, αν τοποθετηθείς σωστά, σε βγάζει ασπροπρόσωπο. Ίσως η μόνη “ένσταση” που θα μπορούσε να είχε κάποιος, είναι ο πιο απόλυτος χαρακτήρας του όταν αρχίσει να γλυστράει.

      Καλημέρα και σε σένα! :)

Top

Show Buttons
Hide Buttons