Ένα Volkswagen Tiguan ακόμα πιο φθηνό

by dkalo • On 17-11-2008 • AT 11:56 am • 4 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Volkswagen Tiguan SUV

Υπό φυσιολογικές συνθήκες, ένα αυτοκίνητο της Volkswagen θέλει περίπου 3 μήνες από την μέρα που θα μπει η παραγγελία μέχρι την μέρα που ο χαρούμενος ιδιοκτήτης θα οδηγεί το καινούριο του αυτοκίνητο. Φανταστείτε λοιπόν πόσο επιτυχημένο είναι ένα αυτοκίνητο για να φτάσει ο χρόνος αναμονής του στους 8 μήνες. Αυτό το αυτοκίνητο είναι το Tiguan, το τετρακίνητο SUV της Γερμανικής εταιρίας.

Πλέον, το Tiguan θα είναι διαθέσιμο και σε έκδοση μη τετρακίνητη, για την ακρίβεια, μπροστοκίνητη. Ίσως κάποιοι να μην ενδιαφέρονται για τις εκτός δρόμου δυνατότητες του αυτοκινήτου οπότε η νέα έκδοση τους φαίνεται πολύ πιο συμφέρουσα. Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως η νέα έκδοση του Tiguan 1.4TSi έχει το ίδιο επιτρεπτό βάρος έλξης με την τετρακίνητη έκδοση, δηλαδή 2 τόνους.

Το μπροστοκίνητο Tiguan θα είναι διαθέσιμο είτε με τον 1.4TSi των 150 ίππων είτε με το 2.0TDi των 140 ίππων. Η τιμή του στην Γερμανία είναι 2.500€ χαμηλότερη από την αντίστοιχη τετρακίνητη έκδοση ενώ είναι άμεσα διαθέσιμο. Αν ισχύσει τελικά κάτι αντίστοιχο και στην Ελληνική αγορά, η τιμή κτήσης του θα είναι λίγο γύρω στις 25.000€. Όχι άσχημα, αν αναλογιστούμε ότι μέχρι πριν λίγα χρόνια με αντίστοιχο ποσό αγοράζαμε πολύ χείροτερα αυτοκίνητα..

Volkswagen Tiguan SUV

Volkswagen Tiguan SUV

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πόσο ψεύτικη είναι η 2η φωτογραφία (δλδ είναι το 4κίνητο).
    IMHO για τόσο μικρή διαφορά χρημάτων δεν αξίζει να μην πάρεις το 4κινητο. Ακόμα κι αν δεν θές για εκτός δρόμου.

  2. Οι φωτογραφίες είναι γενικά από το Tiguan και όχι από την μπροστοκίνητη έκδοση. Η διαφορά χρημάτων, αν τελικά είναι 2.500€ στην Ελλάδα, είναι κοντά στο 10% της τιμής, όχι αμελητέα κατά την γνώμη μου. Γενικά όμως, είμαι και γω υπέρ της τετρακίνησης.

  3. Ποιος θα παρει 4κινητο jeep πολυτελειας για να το παει στα κουτσαβραχα να το τεσταρει μεσα στις λασπες και τις πετρες και να το γυρισει πισω με 100 γρατζουνιες? Μονο κατι κακομαθημενα που το πηραν με τα λεφτα του μπαμπα. Αν θελει ο οποιοσδηποτε να παρει αμαξι για βουνο, ενα Jimny ή ενα Lada Niva ειναι τελεια, δεν κολλανε πουθενα και απο τιμη σκιζουνε. Το παιρνεις και μεταχειρισμενο και το εχεις μονο για βουνο και σκισιμο. Και ουτε μολυνεις την ατμοσφαιρα με τα τεραστια χαζοτζιπ που εχουν γεμισει τους δρομους χωρις λογο (δηθεν ασφαλεια λογω ογκου).

    Σημερα το πρωι ειδα μια τυπισσα με ενα τερας τζιπ να προσπαθει να παρκαρει στο κεντρο, στην θεση του οδηγου φαινοτανε σαν 15χρονο μεσα σε γηπεδο ποδοσφαιρου. Απορω πως το κουμανταριζε. Παρε κοπελα μου ενα Smart, ενα Matiz να κανεις την δουλεια σου και ασε τα ποζεριλίκια…

  4. Ένα Cayenne πχ, είναι πολύ πιο ικανό από ένα Jimny εκτός δρόμου. Επίσης, είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Τέλος, δεν καταλαβαίνω γιατί να μην πας το Cayenne, και το x Cayenne, εκτός δρόμου. Είναι -και- γι αυτό φτιαγμένα.

Top

Show Buttons
Hide Buttons