VW Scirocco R, άγριο και γρήγορο

by dkalo • On 21-05-2009 • AT 2:00 pm • 39 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

VW Scirocco R

Ίσως το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν επηρεάζεται από την οικονομική κρίση είναι το VW Scirocco. Η αναμονή για καινούρια παραγγελία ξεπερνάει το τρίμηνο ενώ ετοιμοπαράδοτο αυτοκίνητο βρίσκει κανείς μόνο αν πρόκειται για κάποια ακυρωμένη παραγγελία.

Τα 200 άλογα όμως του δίλιτρου TSi Scirocco φαίνεται δεν είναι αρκετά για την μαμά εταιρία και αποφάσισε πως ήρθε η ώρα για ένα πραγματικά ΓΡΗΓΟΡΟ Scirocco. Ο κινητήρας είναι γνωστός, ο δίλιτρος υπετροφοδοτούμενος TFSi που χρησιμοποείται στο Audi S3 με απόδοση 265 ίππων και 35 κιλών ροπής θα χαρίσει εντυπωσιακές επιδόσεις στο νέο Scirocco R.

0-100 σε 6.5 δευτερόλεπτα με το χειροκίνητο κιβώτιο και 6.4 δευτερόλεπτα αν μιλάμε για το DSG 6 σχέσεων. Η μόνη μου ένσταση για το αυτοκίνητο περιορίζεται στην μπροστινή κίνηση. Δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι εφικτό να διαχειριστούν οι μπροστινοί τροχοί τόσο την δύναμη όσο και την κατεύθυνση του αυτοκινήτου εξίσου καλά. Πάντως, η Volkswagen δείχνει να προνόησε και γι αυτό βάζοντας το XDS, το ηλεκτρονικό διαφορικό που υπάρχει και στο νέο Golf GTi. Φυσικά, και η ανάρτηση δέχτηκε επιπλέον επεμβάσεις από τους Γερμανούς μηχανικούς πέραν του νέου εξελιγμένου διαφορικού.

Το νέο Scirocco R είναι πιο άγριο και στην εμφάνιση όμως και όχι μόνο στα μηχανικά του μέρη. Μεγαλύτερη μάσκα για καλύτερη ψύξη του κινητήρα και των φρένων, νέες 18άρες ζάντες, 2 εξατμίσεις και αεροτομή κάνουν το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει πραγματικά από τα απλά Scirocco. Ακόμα μεγαλύτερες διαφορές παρατηρούνται και στο εσωτερικό κάνοντας το αυτοκίνητο να δείχνει και πιο sport αλλά και πιο πολυτελές παράλληλα.

Το πότε και σε τι τιμή θα έρθει στην Ελλάδα είναι ακόμα άγνωστο δυστυχώς αλλά πιστεύω ότι μία τιμή κοντά στις 35.000€ θα ήταν αρκετά ρεαλιστική για την Ελληνική αγορά, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι με μόλις 5.000€ παραπάνω αγοράζει κανείς ένα Audi S3..

VW Scirocco R

VW Scirocco R

VW Scirocco R

VW Scirocco R

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

39 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Apla tromero…..no comment……

    • Συμφωνώ.. πολύ επιθετικό, όμορφο και γρηηηηηηηήγορο!

  2. Γμτ!(sorry για την εκφραση!
    Οντως πολυ γρηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη
    ρο!

  3. ειναι τρομακτικα ομορφο… Τελειο…

    • Να προτιμησω αυτό η το focus rs???

      • Δυστυχώς δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί δεν έχω οδηγήσει Focus RS. Το RS είναι ακόμα πιο άγριο εμφανισιακά, υποθέτω πιο γρήγορο λόγω των +40 ίππων αλλά και πιο δύσκολο να το χειριστεί κανείς και να πάει γρήγορα σε κλειστά κομμάτια που η υποστροφή θα είναι (ακόμα πιο) αυξημένη. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να ζητήσεις τόσο από την Ford, όσο και από την VW να σου δώσουν τα αυτοκίνητα για Test Drive και μετά να αποφασίσεις μόνος σου ποιο εκ των δύο ταιριάζει περισσότερο στον οδηγικό σου χαρακτήρα! Πάντως να ξέρεις, ότι το Focus αναμένεται να αλλάξει σύντομα μοντέλο ενώ το Scirocco θα αργήσει λίγο ακόμα.

  4. *sniffff* einai ypeeeEEEeeroooOOoooxooooooo….

  5. 35,000 για 2πορτο ειναι παρα πολλα!

  6. Ειναι και η οικονομικη κριση…

  7. paidia tromero panemorfo agrio kai ta 265hp turbo tou s3 apla top…mono mia paren8esi me xalaei ligo to 0-100 2000cc 265 turbo 35kg rophs kai mono 6,4 sorry kiolas alla to honda to s2000 einai 2000cc 241bhp vtec n.a. kai exei molis 6,2 simfwneite? a kai mono 21kg rophs!! timh xeroume gia to R?

  8. telika 35.000 mono? kalh timh paidia me tosa aloga. to diporto pou les file den exei simasia to s3 kanei 40.000+ kai poulhse kai polla komatia fantasou auto

  9. ALEX15..to s einai pisokouna megalo pleonektima apo stasi… kai prepei na einai k pio elafri

  10. 265 άλογα στου μπροστινούς τροχούς είναι υπερβολικά. Το αυτοκίνητο θα είναι πολύ πιο αργό από όσο θα μπορούσε γιατί δε θα μπορεί να βάλει κάτω τη δύναμή του. Τα διάφορα ηλεκτρονικά μαραφέτια θα περιορίσουν το χαζοσπινάρισμα και το torque steering αλλά ουσιαστικά θα στραγγαλίζουν τον κινητήρα. Θεωρώ πως αν το αυτοκίνητο ήταν quattro θα ήταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ

    • Μεγάλη συζήτηση αν τα 265 είναι υπερβολικά μόνο στους μπροστινούς τροχούς.. Ειδικά όταν υπάρχει ένα Focus RS με 305 άλογα.. ;)

  11. Ωραίο χρώμα βασικά και όντως πολύ γρήγορο,σαν επιλογή όμως αν σκεφτούμε πως με 5000 ευρώ παραπάνω παίρνεις S3 τότε μάλλον θα πρέπει να πάρεις S3..

  12. αρχίζω και ερεθίζομαι…

  13. Μάλλον είναι το πρώτο VW που με συγκίνησε.. Για να μάθουμε περισσότερα βέβαια..

  14. isidwre na h apanthsh ama thes pio f8ino: volvo c30 T5 turbo 2.500cc 230bhp 35kg rpm 6,7 0-100 240khm teliki foraei to moter tou ford focus st polla 8etika exei opws krathma odiki siberifora gazi dunato kai agrio me ta manisia body kits ths volvo kai th 18ara zanta apla top thes na akouseis timi? 29,628eurw kai ama thes akoma pio oikonomiko mazda 3 MPS 2.300cc 260bhp 38,7 kg rophs , 0 -100 6,1 kai 250khm teliki kai me polu kalo kibwtio timi? 25.880 mono!!!

  15. prepei na se kalipsa……..

  16. oti kai na leme to aftokinito einai koykla.

  17. dn paizei rolo mono h emfanish eipame kalo alla oti labei den einai xrusos…….

  18. koukli

  19. polu omorfo k epithetiko autokinito kata tin apopsi mou. k an otnws kanei 35.000 einai mia kali timi gia auta pou prposferei. oso gia to S3 i arxiki tou timi einai 42.000..

  20. ta ypoloipa xarakthristika ta eides????desta k an s fainonte akoma polla s kanoume tis portes dwro…..

  21. paidia,pos ginetai to s3 me ton idio kinitira na exei tosi megali diafora stin epitaxynsi????

  22. Λόγω τετρακίνησης που προσφέρει καλύτερη πρόσφυση και διαχείριση της δύναμης.

  23. exei megali difora pantos………mou kane entyposi!!!!

  24. Πραγματικα φιλε μου συντακτη, δε νομιζω να εχω δει καποιον ποιο {[ασχετο}} περι αυτοκινησης τα τελευταια 10 χρονια. Δεν εχεις σωστες πηγες και λες ο,τι να ‘ναι.
    1) Οι μαρκες οι οποιες δεν επιρρεαστηκαν απο την κριση μεσα στο group vw ηταν η SKODA που ειχε αυξηση πωλησεων και πλασαρε το yeti.
    2) O κινητηρας ΔΕΝ ειναι διλητρος απλα υπερτροφοδοτουμενος αλλα ενας TSI χωρητικοτητας 2.4 λιτρων, αποδοσης 315 ps με πιεση 1.4 bar στον συμπιεστη που εμφανιζεται ΤΩΡΑ αν εξαιρεσουμε το γνωστο block χωρις turbo.
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ johnvre7 γιατι εχει τοση διαφορα το s3( το οποιο ειναι αλλωστε εκτος συγκρισης γιατι ειναι απλα ενα 2λιτρο 265αρι ΚΑΙ ΟΧΙ 2.4ΛΙΤΡΟ 315 ΙΠΠΩΝ!!!!!!!

  25. Τέτοιο ύφος και χαρακτηρισμοί δεν νομίζω ότι βοηθούν την κουβέντα.

    Από κει και πέρα, το VAG είναι ο όμιλος με τις μικρότερες πτώσεις στις πωλήσεις του παγκοσμίως ενώ συγκεκριμένα στατιστικά έχουν παρουσιαστεί ανοδικά. Ενδεικτικό του γεγονότος αυτού, είναι και η εξαγορά της Porsche παρά την έλλειψη ρευστού.

    Περί των τεχνικών του Scirocco R, θα σε παρακαλούσα να παραθέσεις κάποια αξιόπιστη πηγή που να αναφέρει ότι μιλάμε για καινούριο κινητήρα 2.4 λίτρων και όχι για τον γνωστό 2λιτρο που τοποθετείται στο Leon Cupra, στο Audi S3 και στο Audi TTS. Μέχρι τότε, εγώ θα εμπιστευτώ το επίσημο press release της ίδιας της VW που είναι αναρτημένο στην αρχική πηγή του άρθρου που μπορείς να βρεις κάνοντας κλικ στο [via].

    Και επιμένω ότι η διαφορά στην εκκίνηση οφείλεται στην 4κίνηση και όχι σε -υποτιθέμενο- νέο κινητήρα.

  26. File ΒΑΣΙΛΕΙΕ,symfono me ton syntakti gia tis plirofories ton xaraktiristikon tou kintira.Pouthena den exo dei oti tha xei kinitira xoritikotitas 2,4 litron,auton pou les esy.
    Episis den katalava giati anaferesai se mena,dioti an telika to scirocco r exei tosi ippdynami(315ps) opos les,sigoura tha xei epitaxynsi kalyteri apo 6,5 deuterolepta kai pithanotata tha itan konta sta epipeda apodosis tou s3(diki mou gnomi ap’osa exo dei–> http://www.mtm-online.de/en/VW/Scirocco/Scirocco-2-0TSI-147-kW-200hp-Front?FZID=SCIROCCO147&KIT=msci200310fc ).
    Apla ithela na sou po oti den mou diakaiologeis auti ti diafora giati ego s’ auti anaferthika,ektos an den diavases kala ti egrapsa.

    • Θα το εκτιμούσα αν χρησιμοποιούσες Ελληνικούς χαρακτήρες στα σχόλια σου

      • Εχεις δικιο…
        Δεν θα ξαναγινει!

  27. Πολύ όμορφο!Ειδικά σε μπλε αν και μπαίνεις σε δίλημμα με το Golf R.

  28. paidia exo to 2.0 tsi/dsg kai idi ta 200 hp einai polla gia tous mprostinous troxous. ta 265 einai ipervoli, poso mallon gia 0,5 sec 0-100. thx

    • Kala egw paw stoixhma oti bgazeis kapnous apo ta autia giati h vw me 3 xiliarika parapanw apo oso agorases esy to diko sou, bgazei sthn agora ena aytokinhto super, 265 aloga, mploke diaforiko, neo look, zantares k ta synafh. Alla symmerizomai th tsatila sou afouprospa8eis na ypoba8miseis to r gia na mh xtypas to kefali sou ston toixo pou biasthkes ;)

  29. Εγώ πάντως, έχοντας το 160άρι, μάλλον θα συμφωνήσω ότι τα 265 είναι πολλά για μπροστά. Εδώ είναι φορές που η.. τρίτη του δικού μου δεν πατάει κάτω σε βρεγμένο ελληνικό δρόμο. Πόσο μάλλον αν είχα +100 άλογα.

    Αν πάντως σκεφτόμουν για το 200άρι και με 3 χιλιάρικα παραπάνω μπορούσα να πάρω το R, τότε θα αγόραζα το R. Αλλά μάλλον θα πήγαινα σε Golf R20 λόγω Haldex.

    • Σε αυτό δεν παίζουν ρόλο η ποιότητα των ελαστικών και του οδοστρώματος;

      • Ναι, σαφέστατα. Στην Ελλάδα όμως κανένα ελαστικό δεν μπορεί να βρει πρόσφυση στους άθλιους δρόμους μας. Στους Αγγλικούς b-roads που η άσφαλτος είναι πολύ καλή, η υποστροφή ισχύος είναι μειωμένη συγκριτικά με το αντίστοιχο φαινόμενο στην Ελλάδα. Αλλά και πάλι, τα 265 άλογα μπορεί να τα εκμεταλλευτεί κάποιος πιο εύκολα σε ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο.

  30. Μαγκες, μηπως θα επρεπε να υπαρχει αλλη αντιμετωπιση επι του θεματος? μιλαμε για ενα αυτοκινητο εργοστασιακο! σιγουρα οι μηχανικοι θα ξερουν πολλα περισσοτερα απο εμας που δεν χρησιμοποιησαν τετρακινηση και αξιοποιει την δυναμη του…παντως εγω προσωπικα πιστεβω πως το 1.4 tsi 160hp ειναι η καλυτερη επιλογη απο ολες τις μεριες + την δικια μου προτιμηση ;)

Top

Show Buttons
Hide Buttons