VW Scirocco, μια εβδομάδα μετά

by dkalo • On 02-11-2009 • AT 12:23 pm • 20 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

VW Scirocco in Rising Blue

Την τελευταία εβδομάδα έχω στην κατοχή μου ένα VW Scirocco TSi, ένα από τα πιο ολοκληρωμένα coupe της αγοράς αυτή την στιγμή. Κινητήρας, ποιότητα εσωτερικού, σχεδιασμός και ποιότητα κύλησης συνθέτουν το πακέτο του VW Scirocco. Αλλά καλύτερα ας τα πάρουμε από την αρχή.

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός TSi 1400 κυβικών που με compressor στις χαμηλές στροφές και turbo στις υψηλές, αποδίδει 160 ίππους στην συγκεκριμένη έκδοση. Η ροπή είναι πανταχού παρούσα κάνοντας το “ανακάτεμα της βενζίνης” σχεδόν περιττό. Βέβαια, μιας και το αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα στο στρώσιμο, δεν ξεπέρασα τις 4000 στροφές. Ελπίζω σε λίγες μέρες να έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη για τον best seller κινητήρας του Γερμανικού Group.

VW Scirocco οι πρώτες εντυπώσεις

Αυτό που με έχει εντυπωσιάσει από τα πρώτα χιλιόμετρα είναι η σταθερότητα του αυτοκινήτου αλλά και η προθυμία του στις αλλαγές κατεύθυνσης χωρίς απότομες ή νευρικές αντιδράσεις από το chassis ακόμα και σε βρεγμένο οδόστρωμα. Ακόμα όμως και αν γίνει κάποιος λάθος χειρισμός, το μη απενεργοποιούμενο ESP της VW είναι εκεί για να σώσει τον οδηγό από τα χειρότερα.

Το εσωτερικό του VW Scirocco δείχνει αρκετά ποιοτικό και μέχρι στιγμής δεν έχει ακουστεί ο παραμικρός τριγμός. Η εργονομία του αυτοκινήτου είναι υποδειγματική και από την πρώτη στιγμή νιώθεις οικεία με το εσωτερικό αλλά και με τα διάφορα χειριστήρια.

Αν και είναι πολύ νωρίς ακόμα, μόνο ένα αρνητικό έχω συναντήσει στο αυτοκίνητο: το ηλεκτρόγκαζο. Τι είναι αυτό; Όταν πατάς το γκάζι, μέχρι να δωθεί η εντολή στον εγκέφαλο και από εκεί στον κινητήρα, υπάρχει μία μικρή υστέρηση, δεν είναι άμεση η απόκριση του κινητήρα. Φαντάζομαι, ότι όσο περνάει ο καιρός συνηθίζεται αλλά όποιος προέρχεται από αυτοκίνητα με άμεση απόκριση θα το παρατηρεί, ιδιαίτερα τις πρώτες φορές.

Αν και είναι νωρίς ακόμα και δεν έχει φύγει ο πρώτος ενθουσιασμός, μπορώ να πω ότι πρόκειται για ένα ιδιαίτερα τίμιο αυτοκίνητο που δεν νομίζω να με απογοητεύσει μελλοντικά.

[photo via skirkybaby]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

20 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Welcome to the club my friend καλοταξιδο το ιδιο ακριβως εχω και εγω σε ασπρο το δικο μου το εχω εδω και 6μηνες και δεν μου εχει παρουσιασει ουτε το παραμικρο απο προβληματα μετα το στρωσιμο ερχονται τα καλυτερα το αμαξι δεν πεζεται εχει φοβερη ροπη ακομα και απο τις χαμηλες στροφες πολυ καλο κρατημα θα το διαπιστωσεις και μονος σου αλλωστε καλα και απο εμφανιση το car δεν πεζεται, τωρα οσο για το ηλεκτρογκαζο που λες το εχω παρατηρησει και εγω και απο οτι το εψαξα η υστερηση στο πατημα του γκαζιου ειναι κατι το εσκεμμενο απο το εργοστασιο ο κυριος λογος ειναι η μειωση καταναλωσης καυσιμου και το ποσο των εκπεμπομενων ρυπων καθως και σε μικροτερο βαθμο η μακροβιοτητα του κινητηρα αλλα να ξερεις με το καιρο συνηθιζεται χαλαρα….

    • Δεν ξέρω τι φταίει, αν είναι επιλογή ή όχι της VW, η ουσία είναι όμως ότι μερικές φορές αυτή η υστέρηση γίνεται ενοχλητική. Δεν δημιουργεί πρακτικό πρόβλημα αλλά θα προτιμούσα να μην υπήρχε..

      Κατά τα άλλα, είμαι και γω απόλυτα ικανοποιημένος.. ;)

  2. Η υστέρηση στην οποία αναφέρεσαι ίσως να συμβαίνει από το στιγμιαίο δισταγμο της τουρμπίνας. Ειδικά όταν σε χαμηλές στροφές βυθμίζεις το πόδι στο γκάζι.

    • Δεν είναι θέμα τουρμπίνας η υστέρηση γιατί παρατηρείται σε όλο το φάσμα των στροφών (ακόμα και εκεί που δουλεύει ο κομπρέσσορας) ενώ δεν είναι και κάποια μεγάλη τουρμπίνα για να παρατηρείται lag μέχρι να φορτώσει όπως πχ σε κάποιο Mitsubishi EVO.

  3. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ
    Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΤΟΥ ΜΠΡΑΒΟ

    • Ετσι ειναι το ηλεκτρογκαζο και ειναι και θεμα συνηθειας. Υπαρχει η φτηνη λυση του sprintbooster(φτηνη οπως το παρει κανεις).Βεβαια αμα περασεις ενα προγραμματακι ολα αυτα φτιαχνονται και τα αμαξια με turbo μεταμορφωνονται…παντα με το αναλογο τιμημα στη καταναλωση.

      Οσο για το αμαξι ωραιο το scirocco αλλα δυστυχως ειναι σχεδον ιδιο με το golf…οταν ειχε βγει το original scirocco δεν εμοιαζε καθολου με το golf, ηταν in a class of its own :)

      • Αξίζει όμως αυτή η θυσία στη αλλαγή της χαρτογράφησης;

  4. ο δικο σου ειναι δε το καταλαβα με γειες με γειες και να το χαιρεσαι!!!νομιζα οτι στο δωσε η VW να το δοκιμασεις!!! να το χαιρεσαι και καλοταξιδο μη πειραξεις τιποτα sprintbooster και τετοια ειναι μπουρδες αν κανεις κατι βαλε προγραμμα και θα απογειωθεις :)

  5. Ευχαριστώ παιδιά για τις ευχές! :)

    Σχεδιαστικά θα το ήθελα ένα κλικ πιο άγριο αλλά δεν ήταν η σχεδίαση του αυτοκινήτου που με έκανε να το προτιμήσω εν τέλει.

    Τις βελτιώσεις θέλω να τις αποφύγω, αν ήθελα κάτι πιο γρήγορο, θα το έπαιρνα εξ αρχής για να μην μπλέξω με τους διάφορους βελτιωτές και “βελτιωτές”. Κρατάω και την εγγύηση και ό,τι κι αν γίνει τρέχουν στο συνεργείο να το φτιάξουν.

    Αν υπάρχει κάτι που ίσως να άλλαζα μελλοντικά στο αυτοκίνητο αυτό θα ήταν τα φρένα του. Αλλά ακόμα και αυτό δεν το θεωρώ πιθανό.

  6. Η ένδειξη που ανάβει στην οθόνη στο καντράν, λέει “TCS OFF”, όχι “ESP off” όταν πατάς το κουμπί.

  7. ωραίο χρώμα bravo έχεις καλό γούστο

    • Αν και η φωτογραφία δεν είναι από το δικό μου, σε ευχαριστώ γιατί κι εγώ το έχω πάρει στο ίδιο ακριβώς χρώμα.

      Πάντως, αφού το είδα σε ανθρακί με καφέ δερμάτινο εσωτερικό, αναθεώρησα την άποψη μου για τον πιο ωραίο χρωματικό συνδυασμό.. :)

  8. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, γι αυτό μάλιστα δεν τα επέλεξα. Ιδρώνεις και γλυστράς στο κάθισμα ενώ το μόνο πρακτικό πλεονέκτημα είναι ότι δεν λερώνουν τόσο εύκολα όπως τα υφασμάτινα. Αλλά οπτικά οφείλω να παραδεχτώ ότι προτιμώ τα δερμάτινα (και ακόμα περισσότερο προτιμώ την alcantara.. :P ).

    • Η alcantara δεν “ιδρώνει τόσο” και είναι καλύτερη από το δέρμα; Άσε που με τέτοιο αμάξι θα έχεις τον κλιματισμό ανοιχτό οπότε δεν σκας

      • Oντως στο δικο μου που εχει alcantara δεν ιδρωνει τοσο ακομα και σε μακρινα ταξιδια που το εχω δοκιμασει , και εννοειτε ο κλιματισμος παντα ανοικτος αλλωστε γιαυτο υπαρχει τωρα για την φθορα και την υπερθεμανση του εσωτερικου απο τον ηλιο βαζεις μια αντιλιακη μεβρανη 3Μ την πιο σκουρη και εισαι κοπλε τωρα αν πεσεις σε κανα πλοκο και σε κανεναν αναποδο αστυνομικο τι να πω εγω παντως εδω και 6 μηνες δεν με ενοχλησε κανενας

  9. Καλορίζικο… και καλοτάξιδο….

    Εγώ τον Δεκέμβριο κλείνω 1 χρόνο με το δικό μου Scirocco 1.4 (160).
    Βέβαια το δικό σου είναι από τις τελευταίες παρτίδες…
    Κάτι χαζο-τριγμοί θα έρθουν με τον καιρό… όχι τίποτα το τρομερό… αλλά λόγο της πολύ καλής ηχομόνωσης… ακούς το παραμικρό :)
    Αν θέλεις να ρωτήσεις τίποτα για το αμάξι μην δυστάσεις… Υπάρχει και ένα forum που μπορείς να διαβάσεις και να ρωτήσεις ότι θέλεις για το Scirocco…
    http://www.sciroccoclub.gr
    (Δεν είναι δικό μου… αλλά είμαι μέλος εκεί)

    • Καλοτάξιδο… Και με μυαλό!!! Υπάρχει και το forum των κατόχων VW και

  10. Καλοτάξιδο Kid :Q

  11. Καλοτάξιδο αδελφέ, έκανες πολύ καλή επιλογή! Χρωματικά μ’αρέσει το δικό σου το λευκό και το μαύρο (αν και στο τελευταίο χαλάει η αντίθεση που κάνει η εξίσου μαύρη μάσκα). Καλά χιλιόμετρα!

  12. Καλό+τάξιδο αν και φανατικός Golfakias (και περίφανος κάτοχος) το καλό να λέγεται !!! αν και δεν είναι Golf :P to χρωματάκι δεν μου αρέσει ….

    το γκάζι θα το συνηθίσεις !!

    αντε με μυαλό και σεβασμός σε ότι καβαλάς για να σε σέβεται και αυτό..

    ps η Revo έχει και @@@ τα προγραμματάκια χι χι χι για αργότερα αυτά!!

Top

Show Buttons
Hide Buttons