Volkswagen Golf VI GTi, επίσημα

by dkalo • On 03-10-2008 • AT 11:00 am • 11 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Volkswagen Golf VI GTi

Τον Ιούνιο του 1976, παρουσιάστηκε το πρώτο Golf GTi. Σήμερα, 32 χρόνια μετά, παρουσιάστηκε η έκτη έκδοση του Golf GTi στην πρώτη μέρα της έκθεσης αυτοκινήτου στο Παρίσι.

Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο αυτοκίνητο δεν είναι πολλές. Εξωτερικά παρέμεινε το κόκκινο περίβλημα στην κυψελοειδή γρύλια που βρίσκεται στο μπροστά μέρος του αυτοκινήτου, το σχέδιο των ζαντών παρέμεινε ίδιο ενώ και στο εσωτερικό δεν παρατηρούνται πολλές διαφορές. Η αλήθεια είναι, ότι από πολλούς έχει χαρακτηριστεί ως ένα απλό facelifted Golf V, αλλά μην ξεχνάμε πως ποτέ η Γερμανική εταιρία δεν διαφοροποιούσε σημαντικά το Golf στην νέα του έκδοση.

Και αφού είδαμε τι έμεινε ίδιο, ας δούμε τώρα τι άλλαξε.. Καταρχάς η γρύλια μπροστά μίκρυνε, οι εξατμίσεις πλέον έγιναν 2, μία σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου ενώ οι ζάντες πλέον είναι υποχρεωτικά 18 ιντσών. Επίσης, το τιμόνι πλέον είναι flat-bottom.. Ωραία, όλα αυτά, ας δούμε όμως τι μηχανικές επεμβάσεις έγιναν στο αυτοκίνητο.

Volkswagen Golf VI GTi

Καταρχάς ο 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας που κινούσε το Golf V GTi αναβαθμίστηκε και πήγε στα 210 άλογα ενώ η ροπή έμεινε σταθερή στα 28 κιλά από τις 1800 rpm. Το νέο GTi είναι χαμηλότερο κατά 22 χιλιοστά από το απλό Golf ενώ ο οδηγός έχει την δυνατότητα να επιλέξει την σκληρότητα της ανάρτησης ανάμεσα σε 3 ρυθμίσεις, Sport, Normal και Comfort. Η μετάδοση της κίνησης στους μπροστινούς τροχούς γίνεται είτε μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων είτε μέσω του γνωστού πλέον ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG.

Τα πρώτα 100 χιλιόμετρα την ώρα από στάση έρχονται σε 6.9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου αγγίζει τα 240 χιλιόμετρα την ώρα. Επιπλέον κέρδος για τους κατόχους είναι και η μειωμένη κατανάλωση που φτάνει τα 7.5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Τέλος, ιδιαίτερα σημαντική είναι και η προσθήκη του XDS, δηλαδή ενός ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού που βοηθά στην καλύτερη διαχείριση της δύναμης του αυτοκινήτου κάνοντας το ακόμα πιο γρήγορο σε απαιτητικές στροφοδιαδρομές..

Αν ενδιαφέρεστε για να δείτε το νέο GTi, να το οδηγήσετε και, γιατί όχι, να το αγοράσετε, θα χρειαστεί να περιμένετε μέχρι την άνοιξη.. Αλλά σίγουρα η αναμονή αξίζει..

Volkswagen Golf VI GTi

Volkswagen Golf VI GTi

Volkswagen Golf VI GTi

Volkswagen Golf VI GTi

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυτή τη στιγμή κλαίω…Κλαίω γιατί δεν έχω δίπλωμα και δεν είναι Άνοιξη…

  2. Προς τους υπεύθυνους της Golf: Το έχει χιλιοτρακάρει ο τυπάς που έγραψε οτι έχει το V, και θέλει να το σκοτώσει σε καλή τιμή :) :P :)

  3. sorry παιδιά για το link απο πάνω, μπερδεύτηκα νόμιζα οτι είναι το Golf αλλα είναι το scirocco.

  4. νέο? πως είναι νέο αφού είναι ίδιο με το προηγούμενο..?

  5. Alex τι εννοείς “είναι ίδιο με το προηγούμενο”? Σε ποιον τομέα?

  6. Αφου μου σβήνετε το λάθος videaki που μπερδεύτηκα και έβαλα την διαφήμιση του scirocco αντι του Golf. Κάντε ενα κόπο παραπάνω και σβήστε και το απο κάτω post μου που ζητάω συγνώμη, τι με αφήνετε ξεκρέμαστο, κάνετε που κάνετε λογοκρισία κάντε την και σωστά. ΕΛΕΟΣ

  7. Garish82, κατάβαλα ότι κάτι τέτοιο ήθελες να γίνει γιατί είπες αργότερα ότι είναι λάθος άρα δεν εξυπηρετεί το συγκεκριμένο άρθρο και την κουβέντα σε αυτό. Δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος

  8. Arxika to logokrisia den to ennow kai me thn pio bargia tou ennoia.
    Apla tha htan kalutera na esbines k to 2o post mou. Anyway na mhn kanoume allo off topic. Den xathike kai o kosmos.

  9. Kserei kaneis an iparxei i dinatotita na parageilei kapoios to 1.4 tsi 160ps highline alla na tou prosthesei timoni ,levge taxititwn kai mprostini maska apo to GTI?Kai an auto ginete poso anevainei i timi?To 1.4 tsi 160 ps highline pwleite stis 22.000 euro.Me autes tis prosthikes poso tha anevei auti i timi?Pragmatika to 1400 tsi 160 ps aggizei tin teleiwtita apo apopsi sindiasmou taxititas dinamis kai katanalwsis(To Gti kaiei trela)alla emfanisiaka den leei kai polla se antithesi me to gti pou einai arketa pio sport.Kanonika opws me tin pempti genia etsi kai me tin ekti eprepe na vgaloun kati endiameso opws to gt sport pou den tha exei tin timi tou GTI alla oute tha einai toso monotono emfanisiaka oso ta klassika golf.

    • Όλα αυτά τα extra που λες νομίζω ότι δεν μπορούν να τοποθετηθούν στο εργοστάσιο αλλά μόνο ως ανταλλακτικά στην αντιπροσωπεία. Οπότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας σε μερικές αντιπροσωπείες, να πάρεις προσφορές για το αυτοκινήτο και να τους ρωτήσεις τι καλύτερο μπορούν να κάνουν για τα extra που θες μιας και το περιθώριο κέρδους είναι αρκετά υψηλό απ’ όσο ξέρω.

Top

Show Buttons
Hide Buttons