Volkswagen Golf VI BiFuel

by dkalo • On 15-06-2009 • AT 2:35 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

Volkswagen Golf Plus BiFuel

Στο εξωτερικό είναι αρκετά διαδεδομένες οι μετατροπές των αυτοκινήτων έτσι ώστε, εκτός από βενζίνη, να καταναλώνουν και υγραέριο. Στην Ελλάδα δεν έχουν γίνει γνωστές ακόμα αλλά η μέρα αυτή δεν φαίνεται να αργεί. Η Volkswagen παρουσίασε το Golf BiFuel, δείχνοντας τον δρόμο.

Το αυτοκίνητο μπορεί να καταναλώσει και υγραέριο εκτός από βενζίνη χαρίζοντας στον οδηγό αυτονομία 1100 χιλιομέτρων, δηλαδή Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα χωρίς καμία στάση για ανεφοδιασμό. Η κατανάλωση δεν είναι ιδιαίτερα μειωμένη αλλά, αυτό που έχει πραγματικά σημασία, δηλαδή οι ρύποι, είναι μειωμένοι κατά 10%. Επίσης, στην Γερμανία που πριμοδοτείται η χρήση εναλλακτικών πηγών ενέργειας, ο οδηγός του Golf BiFuel κερδίζει 6.10€ ανά 100 χιλιόμετρα αν χρησιμοποεί υγραέριο έναντι βενζίνης.

Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας είναι ατμοσφαιρικός 1600 κυβικών και απόδοσης 97 ίππων με κατανάλωση 7.5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα ενώ ο κινητήρας υγραερίου καταναλώνει 9.8 λίτρα για αντίστοιχη απόσταση. Η τιμή του αυτοκινήτου -22.460€- είναι ιδιαίτερα χαμηλή αν αναλογιστούμε πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να κάνει απόσβεση του αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας κυρίως τον κινητήρα υγραερίου.

Το μόνο δυσάρεστο στην είδηση είναι πως, σε αντίθεση με την Γερμανία των 4700 βενζινάδικων που έχουν και υγραέριο, στην Ελλάδα, αν υπάρχουν τέτοια βενζινάδικα, είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού. Είμαι περίεργος να δω μέχρι πότε η χώρα μας θα βρίσκεται πίσω στον τομέα της “πράσινης-αυτοκίνησης” συγκριτικά με όλο τον υπόλοιπο ανεπτυγμένο κόσμο..

Volkswagen Golf Plus BiFuel

Volkswagen Golf Plus BiFuel

Volkswagen Golf Plus BiFuel

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons