Volkswagen Golf TwinDrive

by dkalo • On 07-07-2008 • AT 11:04 pm • 8 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Volkswagen Golf TwinDrive

Ο όμιλος Volkswagen τα τελευταία χρόνια πάει από το καλό στο καλύτερο. Παρόλη την οικονομική άνθηση, δεν είχε φανεί έμπρακτα το ενδιαφέρον της εταιρίας για το περιβάλλον, κάτι που έγινε μόλις πριν από λίγες μέρες. Η VW μαζί με άλλες επτά βιομηχανίες, υπό την αιγίδα της Γερμανικής κυβέρνησης, συμμετέχουν σε μία έρευνα με σκοπό όχι μόνο την μείωση της κατανάλωσης αλλά και την ανεύρεση τρόπων ώστε οι μετακινήσεις των αυτοκινήτων εντός πόλης να γίνονται μόνο με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας που θα προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Πρώτο χειροπιαστό δείγμα αυτής της έρευνας είναι το Golf TwinDrive που κινείται από 2 κινητήρες, έναν δίλιτρο diesel και έναν ηλεκτροκινητήρα. Τα υβριδικά αυτοκίνητα που έχουν περάσει στην παραγωγή είχαν τον ηλεκτροκινητήρα ως συμπληρωματικό στον συμβατικό κινητήρα. Σε πλήρη αντίθεση με αυτό, ο κύριος κινητήρας του Golf TwinDrive είναι ο ηλεκτροκινητήρας και όταν δεν μπορεί να ανταπεξέλθει πλήρως, εμπλέκεται και ο diesel. Η επιλογή για το αν θα εμπλακεί και ο diesel γίνεται μέσω ενός έξυπνου ηλεκτρονικού εγκεφάλου. Η απόδοση του συνόλου είναι 176 άλογα ενώ η τεχνολογία αυτή μπορει να εφαρμοστεί και με κινητήρες βενζίνης.

Volkswagen Golf TwinDrive

Στόχος του Golf TwinDrive είναι να γίνονται οι αστικές μετακινήσεις μόνο με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα ενώ οι μεγάλες αποστάσεις να καλύπτονται από τον κινητήρα πετρελαίου. Νούμερα τυποποιημένης κατανάλωσης δεν ανακοινώθηκαν επίσημα αλλά για μία συγκεκριμένη διαδρομή εντός Βερολίνου συνολικού μήκους 100 χιλιομέτρων έγινε γνωστό ότι το υβριδικό Golf κατανάλωσε 8 κιλοβατώρες και μόλις 2.5 λίτρα καυσίμου.

Τέλος, να τονιστεί εδώ ότι ο πρόεδρος της VW, Dr. Winterkorf, δήλωσε ότι η εταιρία του θα επενδύσει αρκετά εκατομμύρια για την ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας. Ο Γερμανικός κολοσσός αναμένεται να βάλει στην γραμμή παραγωγής του το πρώτο αυτοκίνητο τεχνολογίας TwinDrive μέχρι το 2010.

Volkswagen Golf TwinDrive

Volkswagen Golf TwinDrive

Volkswagen Golf TwinDrive

Volkswagen Golf TwinDrive

Volkswagen Golf TwinDrive

Volkswagen Golf TwinDrive

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

8 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Άντε έτσι να ξυπνάνε λίγο οι αυτοκινητοβιομηχανίες …

    2015 να έχεις τα μισά υβριδικά στην Αθήνα – και όχι μόνο – και να είναι πιο αθόρυβοι οι δρόμοι και με λιγότερα καυσαέρια …

    Απλά πρέπει να εφαρμοστούν υβριδικοί κινητήρες σε ήδη υπάρχοντα επιτυχημένα μοντέλα ή σε νέα που θα είναι ελκυστικά από σχεδιαστικής άποψης …

  2. Τα επόμενα 2-3 χρόνια θα δούμε 40-50 νέα υβριδικά μοντέλα από πολλές εταιρίες όπως Toyota, Honda, Ford, VW, Porsche, BMW, Mercedes, κ.α.

    Θα υπάρξουν πολλές εξελίξεις σε αυτό το χώρο:) Επίσης εύχομαι το παράδειγμα της Tesla (http://www.teslamotors.com/) να το ακολουθήσουν και κάποιοι στην Ευρώπη.

  3. Γιάννης Νούσης, μακάρι να γίνουν και άλλα Tesla αλλά μέχρι να παίξει αυτό το πράγμα μας έβγαλε την ψυχή κυριολεκτικά!

    Ένα σημαντικό ερώτημα είναι, από που θα παίρνουν ενέργεια όλα τα plug in hybrids.. γιατί αν τραβάνε από το δημόσιο δίκτυο τότε την πατήσαμε

  4. Πρέπει να ξεκαθαριστεί κάτι, άλλο υβριδικό και άλλο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το υβριδικό δεν χρειάζεται πουθενά plug in για να φορτιστούν οι μπαταρίες του. Αυτό το αναλαμβάνει ο πετρελαιοκινητήρας ή βενζινοκινητήρας αντίστοιχα. Δουλεύει συνεχώς στο ρελαντί και φορτίζει τις μπαταρίες. Σε ορισμένα υβριδικά όταν το όχημα ακινητοποιείται σβήνει και ο κινητήρας π.χ. φανάρι, με το που πατήσει ο οδηγός το πεντάλ του γκαζιού λειτουργεί πάλι στο ρελαντί του.

  5. Βρήκανε κόλπο οι αυτοκινητοβιομηχανίες να ξανα-πουλήσουν στον κόσμο άλλο ένα δισεκατομμύριο αυτοκίνητα (που θα τα βάλουμε τα παλιά άραγε). Αυτό που δεν αναφέρει κανείς είναι που θα μεταφερθεί η ρύπανση, γιατί κάπου παράγεται και το ηλεκτρικό ρεύμα, και ειδικά αν είναι πυρηνικό υπάρχει και θέμα αποβλήτων. Αυτό που χρειάζεται ο κόσμος δεν είναι νέα αυτοκίνητα αλλά κάποιο τρόπο που θα τα καταργεί… το μετρό είναι ένα βήμα στη σωστή κατεύθυνση.. (και μια ερώτηση, γιατί ΟΛΟΙ πρέπει να κατεβαίνουν στο κέντρο με τζιπάκια?)

  6. Μου αρεσει ειδικα αυτο που εγραψε ο Konstantinos Karapanos οτι οι δρομοι θα γινουν πιο αθορυβοι! μακαρι! θα ηταν κατι πολυ θετικο για την πολυβουη πολη της αθηνας!

  7. Βέβαια για να κλείνει όντως ο βενζινοκινητήρας μέσα στην πόλη αλλά και στα φανάρια, σημαίνει ότι δεν τα στήνουμε με τον διπλανό μας … και δεν είμαστε έτοιμοι ζεσταίνοντας το γκάζι …

    χεχε

  8. Με τα λεφτά που θα σκάσει η ΔΕΗ στον φόρο καυσαερίων, ξέρετε τι υποδομές ανανεώσιμων πηγών κάνει; Αφήστε το… Απλά δεν παίζουν μίζες στον χωρο αυτό ακόμα. Αμα θα παίσουν, θα αρχίσει να κυλάει το νεράκι. Ποσο καρκίνο αραγε έχουν φάει στην πτολεμαίδα και πόσα ποτάμια/οικοσυστήματα έχουν καταστραφει;

Top

Show Buttons
Hide Buttons