Volkswagen Chico, το νέο Smart

by dkalo • On 28-11-2008 • AT 12:35 pm • 4 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Volkswagen Up concept car

Το Smart σαν αυτοκίνητο, είναι μία κατηγορία μόνο του. Και αυτός είναι ο λόγος που η Volkswagen αποφάσισε να μπει δυναμικά στον χώρο τον μικρών διθέσιων αυτοκινήτων πόλης με το Chico. Τα πάντα σε αυτό το concept car έχουν σχεδιαστεί με μόνο μία σκέψη, “όσο το δυνατόν φιλικότερο προς το περιβάλλον”.

Στο φρενάρισμα θα γίνεται συλλογή ενέργειας όπως στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου έχει γίνει με σκοπό να υπάρχουν όσο το δυνατόν μικρότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις κατά την κίνηση και κατά συνέπεια μικρότερη κατανάλωση. Ο τετρακίλυνδρος κινητήρας των 1200 κυβικών που θα κινεί το αυτοκίνητο θα έχει την δυνατότητα να απενεργοποεί δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους εφόσον αυτοί δεν χρειάζονται. Όπως και στις BMW νέας γενιάς, έτσι και στο Chico, αν είναι αυτό το τελικό του όνομα, θα υπάρχει η λειτουργία start-stop ενώ ακόμα και τα λάστιχα θα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να μειώνονται οι αντιστάσεις.

Όλα τα παραπάνω θα οδηγήσουν σε κατανάλωση, κρατηθείτε, 1.7 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα. Και για όσους δεν είναι αρκετά μικρή αυτή η κατανάλωση, η Volkswagen, σε συνεργασία με την Toshiba, ετοιμάζουν και ηλεκτροκίνητη έκδοση του αυτοκινήτου.. Ένα ακόμα καλό νέο είναι ότι στις άμεσες προτεραιότητες της εταιρίας συνεπώς το αυτοκίνητο θα το δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους μέσα στο 2011.

[via]

(Η φωτογραφία είναι από το Volkswagen Up. Ακόμα δεν υπάρχουν φωτογραφίες του Chico)

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Είναι θέμα 5 το πολύ χρόνων να γεμίσουν οι δρόμοι από τέτοια από όλες τις εταιρείες.

    Ειδικά η Αθήνα, αλλά και άλλες πόλεις με αυξημένη κυκλοφοριακή κίνηση στο κέντρο έχουν ανάγκη να «αποβάλλουν» τα αμάξια-«φορτηγά» από τους ζωογόνους ιστούς.

  2. Konstantinos Karapanos, είναι τρομερό όμως οτι για να λύσουμε το πρόβλημα δεν κοιτάμε στις ρίζες του αλλά φτιάχνουμε πιο μικρά αυτοκίνητα. Είναι μια λύση αλλά όχι η πιο αποδοτική κατά την γνώμη μου

  3. Η πιο αποδοτική σίγουρα δεν είναι. Εκ των πραγμάτων πρέπει να υπάρχουν σοβαρές επιλογές κίνησης και αυτονομίας στα μέσα μεταφοράς στις μεγαλουπόλεις.

    Απλά θεωρώ ότι μια λύση έρχεται συνήθως πολυδιάστατα, οπότε πρέπει να καταναλώσεις πόρους προς διάφορες κατευθύνσεις και προσεγγίσεις, με διαφορετικό συντελεστή προσπάθειας στην κάθε μία, ώστε να έχεις μέγιστο αποτέλεσμα.

    Και ναι, σίγουρα είναι λάθος να καταναλώνεις τους περισσότερους σε προσεγγίσεις που έχουν ως βασικό άξονα το αυτοκίνητο.

    Σε μια ενδιάμεση φάση όμως θα ήθελα να έβλεπα τον πρώτο «τολμηρό» για τα ελληνικά δεδομένα που θα απαγόρευε την κυκλοφορία μεγάλων οχημάτων στους ζωτικούς ιστούς.

    :)

  4. Ποδήλατα παντού θα έλεγα εγώ…
    Αν επιτρέπουν την μεταφορά ποδηλάτων στο Μετρο και φτιάξουν πάρκινγκ ποδηλάτων, είναι πολλοί αυτοί που θα κινούνται με ποδήλατο που σημαίνει καθόλου ρύποι…

Top

Show Buttons
Hide Buttons