Ανοδικές τάσεις για την αγορά συσκευών VR προβλέπει η Canalys

by George Polyzos • On 04-12-2017 • AT 12:37 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Mobile

Η διεθνής αγορά προϊόντων VR εμφάνισε κατά το γ’ τρίμηνο του 2017 πωλήσεις ενός εκατομμυρίου συσκευών, για πρώτη φορά στη σύντομη ιστορία της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων.

Σύμφωνα με σχετική ανάλυση της εταιρείας Canalys, η τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας μπορεί να εφαρμοστεί σε πολλές βιομηχανίες, όπως η μεταποίηση, ο κλάδος της υγείας και της περίθαλψης, και η εκπαίδευση.

Όπως επισημαίνει η έρευνα, καθώς κορυφαίοι κατασκευαστές υπολογιστών, συμπεριλαμβανομένων των HP, Lenovo, Acer, Asus, Dell, λανσάρουν τις δικές τους μάσκες VR, αξιοποιώντας την αποτελεσματικότητα των υφιστάμενων καναλιών διανομής τους, θα πρέπει κανείς να αναμένει ισχυρή διείσδυση του VR και στις επιχειρήσεις, εκτός από τους μεμονωμένους καταναλωτές».

Από τα στοιχεία της Canalys προκύπτει -όσον αφορά στη δομή της αγοράς των VR headsets- ότι ο κλάδος εμφανίζει υψηλά ποσοστά συγκέντρωσης, καθώς το εξεταζόμενο διάστημα οι Sony, Oculus και HTC συγκέντρωσαν το 86% της παγκόσμιας αγοράς.

Σε γεωγραφικό επίπεδο, στην Ασία, η εδραιωμένη κουλτούρα των τυχερών παιχνιδιών και των συσκευών ψυχαγωγίας της Ιαπωνίας, έχει βοηθήσει τα μέγιστα στην υιοθέτηση του VR. Το VR στην Ιαπωνία έχει ωφεληθεί πάρα πολύ από την εμφάνιση των λεγόμενων «Ζωνών Εμπειρίας VR» σε ολόκληρη τη χώρα.

Οι αναλυτές μάλιστα προβλέπουν ότι η παγκόσμια αγορά VR αναμένεται να γνωρίσει ακόμη πιο σημαντική ανάπτυξη το 2018, υποβοηθούμενη από την έλευση της πλατφόρμας Windows Mixed Reality της Microsoft.

Σε ότι αφορά τους επιμέρους κατασκευαστές, η Sony πήρε το προβάδισμα με περισσότερες από 490.000 συσκευές PlayStation VR να πωλούνται το γ΄ τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Ακολούθησε η Oculus, η οποία διέθεσε στην παγκόσμια αγορά 210.000 μάσκες Rift. Η HTC κατέλαβε την τρίτη θέση, με 160.000 μονάδες Vive VR.

Όπως εξηγούν οι αναλυτές της Canalys, η Oculus κατάφερε να αυξήσει τις αποστολές των Rift, μειώνοντας σημαντικά την τιμή διάθεσής τους για περιορισμένο χρονικό διάστημα. «Η υιοθέτηση του VR από τους καταναλωτές εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τιμή διάθεσης των προϊόντων εικονικής πραγματικότητας. Οι νέοι παίκτες, που εισέρχονται στην αγορά, στοχεύουν σε παρόμοια επίπεδα τιμών» αναφέρουν οι αναλυτές.

Πηγή: ΣΕΠΕ

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Top

Show Buttons
Hide Buttons