Η ιστορία είναι απλή και περιορίζεται σε 9.58 δευτερόλεπτα, όσα χρειάστηκε ο Usain Bolt για να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ στα 100 μέτρα. Το βίντεο που ακολουθεί δείχνει την κούρσα, αν και είμαι σίγουρος ότι θα εξαφανιστεί πολύ σύντομα, οπότε όσοι δεν είδατε Bolt να πετάει τρέχοντας καλά θα κάνετε να βιαστείτε. Δεν κρατάει πολύ, ούτε 10 δευτερόλεπτα για την ακρίβεια. Μόλις 9.58 διαολεμένες ανάσες. Βερολίνο 16 Αυγούστου 2009.. έτσι για την ιστορία και μόνο.
Update: Το βίντεο του τελικού με τον Usain Bolt σε HQ [Thanks Στέφανος Α.].



34 σχόλια στο θέμα: Usain Bolt: 9.58 παγκόσμιο ρεκόρ στα 100μ
Jackob on 16.08.2009 @ 11:45 pm.
9,58 γραμμάρια ΝΤΟΠΑΣ γι’αυτον………… μπράβο…. όσο πάνε βελτιώνονται αυτά τα αναβολικά!!!
Titanas on 16.08.2009 @ 11:48 pm.
Αν είναι ντοπαρισμένος θα φανεί. Αν δεν βγει θετικό το τεστ τότε κρατάει το ρεκόρ. Απλά πράγματα.
Jackob on 17.08.2009 @ 12:12 am.
και δεν εντοπίζονται επίσης….
Titanas on 17.08.2009 @ 12:16 am.
Δεν εντοπίζονται, δεν εμφανίζονται θετικές κλπ πολλά μπορεί να συμβαίνουν. Θεωρητικά όλοι όσοι φτάνουν στο επίπεδο να αγωνίζονται στον τελικό των 100 μέτρων και να κυνηγάνε κάποιον που κάνει παγκόσμιο ρεκόρ 9.58 έχουν πάρει ντόπα. Ξεχωρίζει αυτός που έκανε την καλύτερη δουλειά, αυτός που δούλεψε περισσότερο, αυτός που έχει τις περισσότερες διασυνδέσεις, αυτός που έχει τα περισσότερα χρήματα, αυτός που κάνει τα πάντα λίγο ή πολύ καλύτερα από τους άλλους ντοπαρισμένους.
Επειδή όμως όλα αυτά είναι θεωρίες και μόνο, προσωπικά δέχομαι ότι είναι ο καλύτερος μέχρι την στιγμή που θα εμφανιστεί το πρώτο θετικό τεστ.
Jackob on 17.08.2009 @ 12:13 am.
Εκτός αν πιστεύεις φτάνουν τα ρεκορ αυτά με το γαλατάκι της μανας τους…
Titanas on 17.08.2009 @ 12:18 am.
Από προσωπική εμπειρία με τον πρωταθλητισμό σε Εθνικό επίπεδο μόνο, μπορώ να σου πω ότι αυτό που εσένα σου φαίνεται δύσκολο, πολύ βαρύ, παναγία μου πόσο μακρυά πάει στο μακροβούτι και διάφορα άλλα τέτοια, για κάποιον που ασχολείται είναι απλά παιχνιδάκι. Φαντάσου τι μπορεί να συμβεί όταν μιλάμε για teams ολόκληρα που υποστηρίζουν μόνο έναν αθλητή και αναλύουν την αεροδυναμική του, τα παπούτσια που φοράει, τι τρώει, πως τρέχει μετά από ανάλυση με κάμερες υψηλής ταχύτητας κλπ.
veloso on 17.08.2009 @ 12:53 am.
Γενετικό ντόπινγκ παλικάρια.Μην περιμένε να τον πιάσουν ποτέ γιατί απλά είναι κάτι εντελώς διαφορετικό…
Titanas on 17.08.2009 @ 12:53 am.
Αν δεν υπάρχει τεστ για αυτό τότε είναι θέμα της ομοσπονδίας
Στέφανος Α. on 17.08.2009 @ 01:11 am.
Titana ένα link με με HQ βίντεο του τελικού αν θες να το προσθέσεις http://www.youtube.com/watch?v=3nbjhpcZ9_g
Titanas on 17.08.2009 @ 01:15 am.
Thanks man το έβαλα!
Στέφανος Α. on 17.08.2009 @ 01:20 am.
Ποιος ξέρει τι έχουνε να δούνε ακόμα τα μάτια μας απο αυτόν τον υπεράνθρωπο!
karapan on 17.08.2009 @ 03:31 am.
Titana τα πράγματα στο άθλημα έχουν ξεφύγει σε επίπεδο γενετικής μηχανικής και υψηλής τεχνολογίας αναβολικών, οπότε ειδικά εδώ δεν ισχύει το «δεν σε εντοπίσαμε, άρα είσαι αθώος».
Αν κάνει κάποιος τον κόπο να δει όλα τα ντοκυμαντέρ και να διαβάσει όλα τα άρθρα επιστημόνων και δημοσιογράφων που έχουν ασχοληθεί με το χώρο αυτό, γνωρίζουν ότι είναι ένα καλοστημένο παιχνίδι μάρκετινγκ.
Η διατροφή και η μεθολογία σε πάει ως κάπου, αλλά ο βιολογικός περιορισμός παραμένει ως κύρια παράμετρος. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνει η τεχνολογία για βιονική συμπεριφορά.
Titanas on 17.08.2009 @ 03:59 am.
Αυτό είναι πρόβλημα της ομοσπονδίας και όσο δεν κάνει κάτι για αυτό, όσο δεν βλέπει και αυτή τα ντοκυμαντερ κλπ, τότε στον αγώνα κερδίζει αυτός που έκανε την καλύτερη δουλειά
karapan on 17.08.2009 @ 11:03 am.
Η ομοσπονδία και η κάθε ομοσπονδία ζει, υπάρχει και βγάζει χρήματα όσο δουλεύει καλοκουρδισμένα αυτό το σύστημα. Αντίστοιχα και σε πολλά άλλα το μάρκετινγκ φτιάχνει «θεούς» για να πουλήσει.
Δεν είπε κανείς ότι δεν κερδίζει ο καλύτερος, αλλά μη θαυμάζουμε και τους βιονικούς. Υπάρχουν και αθλήματα όπου η τέχνη και η μαστοριά σε κάνουν πρωταθλητή και όχι η γενετική μηχανική.
Titanas on 17.08.2009 @ 12:47 pm.
Δεν διαφωνώ σε ό,τι λες αλλά όπως είπα και πριν αν είναι να ζούμε σε ια τεράστια θεωρία συνωμοσίας ή πιστεύουμε κάτι πρέπει να έχουμε αποδείξεις για αυτό. Έγραψα επίσης ότι αυτό που για τον καθημερινο άνθρωπο που δεν γυμνάζεται φαίνεται βουνό, για κάποιον που ασχολείται με τον πρωταθλητισμό είναι απλά παιχνιδάκι.
Όσο για την τεχνική και την μαστορία θα σε παραπέμφω στην γνωστή “πάπια”.
yiannis on 17.08.2009 @ 11:16 am.
εγώ αυτά που λέτε δεν τα πιστεύω..υπάρχουν αθλητές τέτοιου επιπέδου που πιάστηκαν ντοπαρισμένοι..αυτός ακόμα και ούτε πιστεύω να γίνει ποτέ
karapan on 17.08.2009 @ 11:28 am.
Ούτε και ο Κεντέρης πιάστηκε ποτέ, ούτε και κάποιοι άλλοι που πεθάνανε ξαφνικά στα 35-40. Το πιάνουμε;
Είναι ξεκάθαρο ύστερα από 20ετή εμπειρία των αναβολικών στον αθλητισμό, ότι το ντόπινγκ είναι ΠΑΝΤΑ μπροστά 2-4 χρόνια τεχνολογίας. Είναι δυνατό να πιαστεί κανείς; Μόνο όσοι λόγω οικονομικής δυσπραγίας των υποστηρικτών τους παίρνουν παλιότερης τεχνολογίας.
Titanas on 17.08.2009 @ 12:50 pm.
Ο Κεντέρης έκανε αυτό που έκανε και έγινε αυτό που έγινε οπότε είναι διαφορετικά τα πράγματα.
Είναι ξεκάθαρο ότι μετά από μακροχρόνια χρήση αναβολικών μέχρι και μικρό πέος μπορεί να μοιάσει η κλειτορίδα μια γυναίκας, ν απάθεις καρδιά κλπ. Δεν διαφωνώ σε ό,τι λες και τα συμπτώματα είναι καταγγεγραμένα.
Είμαι όμως οι συνέπειες λιγότερες από κάποιον που καπνίζει 2 πακέτα την ημέρα και δεν αθλείται μικρότερες από κάποιον που έχει επιλέξει να ανήκει στην ελίτ των αγώνων ταύτητας με όποια θυσία;
JOHN on 17.08.2009 @ 12:56 pm.
Ντοπα… Γκουχ, γκουχ…
Κανει μπαπ ρε παιδια. Αν ακουστε σε κανα δυο χρονια οτι βρεθηκε θετικος σε τεστ μην εκπλαγειτε.
Titanas on 17.08.2009 @ 12:58 pm.
Αν βρεθεί σε 2 χρόνια θετικός θα δούμε τι θα γίνει σε 2 χρόνια όχι τώρα που έκανε το 9.58
karapan on 17.08.2009 @ 01:03 pm.
Αυτός που καπνίζει 2 πακέτα Titana δεν είναι παράδειγμα του ευ αγωνίζεσθαι. Ο κάθε αθλητής όμως είναι υποψήφιο παράδειγμα προς μίμηση για νέα παιδιά που αθλούνται και έχουν μια τάση για πρωταθλητισμό.
Προσωπικά με αφήνει αδιάφορο η επιλογή αυτοκτονίας του καθενός προσωπικά. Όταν όμως η κοινωνία σε μεγάλο μέρος της θαυμάζει και καλά ως ήρωες τους βιονικούς, έχω πρόβλημα.
Titanas on 17.08.2009 @ 01:15 pm.
Κάνεις λάθος για τα περι ευ αγωνίζεσθαι. Αν τα πιτισρίκια ή οι γονείς τους πιστεύουν ότι ο πρωταθλητισμός σε τέτοια επίπεδα ή ακόμα και σε Ευρωπαϊκό σημαίνει χαλαρή προπόνηση, να βγούμε και Σάββατο βράδυ, να πιούμε και ένα ποτό και τα έχουμε 20άρια στα μαθήματα, ζούνε σε ένα ψέμα και μια πλάνη τόσο μα τόσο μεγάλη.
karapan on 17.08.2009 @ 01:36 pm.
Δεν νομίζω να το πιστεύει κανείς αυτό για τη χαλαρή προπόνηση. Το ερώτημα είναι τί θυσίες πρέπει να κάνει κάποιος για να φτάσει κάπου και αν ξέρει ποιό ακριβώς είναι όλο το πακέτο. Διότι ξεκινάει το τίμιο παιδί με ιδρώτα και πίστη να προπονείται 15ωρα και φθάνει η ώρα που για να παίξει μπάλα στα μεγάλα χωράφια τού λένε ότι υπάρχει μόνο ο δρόμος του αναβολικού. Και τότε είναι αργά και δύσκολα για να πετάξεις 15 και 20 χρόνια προσωπικών θυσιών. Είναι ωραίο θέλω να πω να παρατηρείς τη λάμψη και τα φώτα και ασκούν μια μεγάλη έλξη, αλλά αν δεν ξέρεις το παρασκήνιο αυτοκτονείς επιλέγοντας να μπεις στο χώρο.
Titanas on 17.08.2009 @ 02:17 pm.
Αυτό θα πρέπει να το γνωρίζουν οι γονείς και ο προπονητής. Όταν έρθει η στιγμή να πάρεις ντόπας το ζητάς ή στο προτείνουν γιατί δεν είναι απλά ένα χάπι που καταπίνεις και όλα τελείωνουν εκεί. Θέλει πρόγραμμα στην προπόνηση, θέλει εξετάσεις κλπ.
alex on 17.08.2009 @ 03:45 pm.
Αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντίου,ο διασκελισμός του μόνο δείχνει πως το έχει το άθλημα αφού κάνει 2,5 μέτρα σε κάθε βήμα! Συνολικά έκανε 41 βήματα με μέση ταχύτητα τα 37 χιλιόμετρα και την στιγμή του τερματισμού είχε 41 χιλιόμετρα! Υπάρχει πάντα περίπτωση βιολογικά ο άνθρωπος να είναι φαινόμενο,που εμφανίζεται μια φορά τα 1000 χρόνια,δεν είναι όλα ντόπα,μάθαμε τώρα το παραμύθι.
Mithras on 17.08.2009 @ 07:28 pm.
πως γίνεται τα τελευταία χρόνια αυτοί οι Τζαμαϊκανοί να βγαίνουν πρώτοι σε σχεδόν όλα τα αγωνίσματα δε μπορώ να το καταλάβω,,, λέμε τώρα…
Ξέρουν πλέον που να ποντάρουν οι Αμερικάνοι και οι φαρμακοβιομηχανίες τους.
Βέβαια αν ήταν Έλληνας αυτός που θα έσπαγε το παγκόσμιο θα τον είχαν ήδη βγάλει θετικό χωρίς καν να του πάρουν αίμα…
Και ας μην περιμένει κανείς να ακουστεί τίποτα (τουλάχιστον την επόμενη διετία) για ντόπες και τα συναφή, είναι πολλάααα τα συμβόλαια…
Titanas on 17.08.2009 @ 07:35 pm.
Όχι σε όλα τα αγωνίσματα.. έχουν παράδοση σε κάποια και αυτό μάλλον λόγω κατασκευής
bledar on 17.08.2009 @ 10:16 pm.
polu LIAKOPOULO diabazeis kai den kanei kalo . kai mallon den thumase kala to egine me thn periptosi tis ksekatharis ellinikis ksekatharis ntopas . Akoma kai anekdota bgalane gia tous sygekrimenous athlites
Titanas on 17.08.2009 @ 10:17 pm.
Δεν νομίζω ότι ο Λιακόπουλος έχει θέση στην κουβέντα.. θα σε παρακαλούσα επίσης να χρησιμοποιείς Ελληνικούς χαρακτήρες στα σχόλια.
klou on 18.08.2009 @ 01:42 am.
Δεν λέει να ζούμε σε μια τεράστια θεωρία συνωμοσίας, αλλά με αυτά που βλέπουμε, διαβάζουμε, ακούμε και ζούμε, πραγματικά δεν ξέρεις τι να πιστέψεις.
Εμένα δεν μου κάνει ούτε το “αθώος μέχρι απόδειξης του εναντίου”.
Όσο υπάρχουν χρήματα, πολλά χρήματα, πολλά πολλά χρήματα και χορηγοί τεραστίων διαστάσεων, δεν πιστεύω τίποτα και βασικά, αντί να χαίρομαι με τα αθλήματα που είναι ίσως το πιο υγειές πράγμα να χαίρεται κανείς, γιατί είναι πραγματική ψυχαγωγία, μας έχουν καταντήσει να είμαστε καχύποπτοι, σκέτη αηδία.
Έκανε 9μισι δευτερόλεπτα χωρίς ή με ντόπα; Απλά αδιάφορο.
Ήταν όμως ωραίο θέαμα να βλέπω τον gay ( lol ) πίσω του με 9.78;!
Κρίμα στα παιδιά που παίρνουν ντόπα. Ας ελπίσουμε πως δεν θα πάθουν τίποτα.
support on 18.08.2009 @ 02:24 am.
Βρίσκω υπερβολικό να γίνονται συνέχεια καινούργια ρεκόρ, ναι τα παπούτσια, τα ρούχα, η καλύτερη διατροφή κλπ μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση σημαντικά. Αλλά οι άνθρωποι είναι άνθρωποι, δεν είναι λογικό να γεννιούνται άνθρωποι ικανοί για μεγαλύτερες επιδόσεις κάθε λίγο και λιγάκι χωρίς κάποιος να βάλει το χέρι του.
Η θεωρία του Δαρβίνου δεν ισχύει στις κοινωνίες μας.
Να το χαίρεται το ρεκόρ πάντως, του αξίζει χωρίς αμφιβολία μέχρι στιγμής, φαντάζομαι ο επόμενος που θα σπάσει το ρεκόρ θα σπάσει και το φράγμα του ήχου… :)
Titanas on 18.08.2009 @ 03:19 am.
Θεωρείς ότι είναι τυχαίο το γεγονός ότι στην ταχύτητα κυριαρχούν οι μαύροι και μόνο οι μαύροι;
support on 18.08.2009 @ 04:51 am.
Φανταζομαι αναφερεσαι στη θεωρια του Δαρβινου. Το οτι οι μαυροι υπερεχουν σωματικα των υπολοιπων συμφωνει με τη θεωρια του Δαρβινου μεχρι καποια χρονια πισω,οχι τωρα. Ηταν οι καταληλοι για να επιβιωσουν στις αντιξοες συνθηκες της Αφρικης και στη συνεχεια στις συνθηκες δουλειας στις ΗΠΑ. Στην πρωτη περιπτωση ηταν φυσικη επιλογη, στη δευτερη επιβληθηκε η επιλογη απο τον ανθρωπο. Ασφαλως οι αντρες που αντεχανε καναν παιδια με τις γυναικες που αντεχανε, δεν υπηρχαν και αλλες! Οποτε ειχαμε ακομα τρομεροτερο DNA στις νεες γενιες.Καταλαβαινω οτι κανω μεγαλη γενικευση βεβαια.Σημερα δε νομιζω οι αθλητες να διαλεγουν ετσι τις νυφες τους. Οποτε η λογικη(μου)
δεν μπορει να εξηγησει τοσο ευκολα γιατι εχουμε ακομα ανωτερους σωματικα ανθρωπους, ειδικα οταν εχουμε περισσοτερους μολυσματικους παραγοντες που υποτιθεται προκαλουν αρνητικες μεταλλαξεις στο DNA μας.ΥΓ γραφω απο το κινητο και ζητω συγνωμη για ορθογραφικα κλπ…
karditsa3 on 01.09.2009 @ 02:32 pm.
PAIDIA DEN KSERW AN TO PARATHRHSATE O BOLT PATAEI STH GRAMMH STO 9.3 KAI TO XRONOMETRO LEEI 9.58. LOGIKH EKSHGHSH GIA AUTO.AN TO STAMATHSETE KAI PATATE PLAY ,PAUSE ,PLAY, PAUSE THA TO DEITE