Twingo RS test drive, 110 + 23 άλογα

by dkalo • On 29-07-2009 • AT 5:53 pm • 17 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Renault Twingo RS Testdrive

1 αυτοκίνητο. 7 μέρες. 2256 χιλιόμετρα. 245 λίτρα βενζίνης. 1 κλήση. 8 πόλεις της Ελλάδας. Ή πιο απλά, η πρώτη εκτεταμένη δοκιμή αυτοκινήτου στο pestaola.gr μετά από πολύ καιρό. Το τυχερό αυτοκίνητο ήταν το μικρό πυραυλάκι της Renault, το Twingo RS που είναι εξελιγμένο εξ ολοκλήρου από την Renault Sport.

Έχοντας ήδη κάποια εμπειρία από Renault Twingo δεύτερης γενιάς, μπαίνοντας μέσα το εσωτερικό μου φάνηκε γνώριμο. Κύρια διαφορά ήταν το “Renault Sport” που υπήρχε στο στροφόμετρο που ήταν κεντρικά τοποθετημένο πάνω από το τιμόνι. Η πλέον κατάλληλη θέση αφού σε τέτοια αυτοκίνητα περισσότερη σημασία έχουν οι στροφές παρά τα χιλιόμετρα. Αυτό το καταλαβαίνει και η ίδια η Renault αφού έχει τοποθετήσει ένα shift light για να κάνει ο οδηγός την αλλαγή την καλύτερη δυνατή στιγμή.

Renault Twingo RS Testdrive

Renault Twingo RS Testdrive

Τα χειριστήρια πίσω από το τιμόνι είναι ιδιαίτερα πρακτικά και δεν σου αποσπούν την προσοχή ψάχνοντας κουμπάκια στο ταμπλώ ενώ αν εξαιρέσουμε την περίεργη θέση της κόρνας -ένα κουμπί στο χειριστήριο των φλας- όλα βρίσκονται σε σημεία που ο οδηγός δεν χρειάζεται να ψάξει και πολύ για να τα βρει. Ας είμαστε όμως σοβαροί, κανείς δεν πρόκειται να αγοράσει το Twingo RS επειδή είναι εύχρηστο. Το Twingo RS το αγοράζει κάποιος επειδή θέλει ένα αυτοκίνητο που χαίρεται να το οδηγεί, ένα αυτοκίνητο που κάθε φορά που το σβήνει, έχει ένα τεράστιο χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο του.

Ή τουλάχιστον, έτσι ένιωθα εγώ μετά από κάθε βόλτα με το “μικρό στο μάτι” Renault. Έψαχνα συνέχεια αφορμή για να το οδηγώ, για να γράψω όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα, για να καταλάβω τι είναι πραγματικά αυτό που κάνει τα αυτοκίνητα της Renault Sport τόσο διαφορετικά. Και το βρήκα: είναι η σκληρή ανάρτηση, το άμεσο τιμόνι και το κοντό κιβώτιο ταχυτήτων μπορούν να σε κάνουν να κινηθείς σε τρομακτικούς ρυθμούς, πιο γρήγορα από πολλά ακριβότερα και -θεωρητικά- γρηγορότερα αυτοκίνητα.

Renault Twingo RS Testdrive

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1600 κυβικών αποδίδει 133 άλογα που στα μόλις 1050 κιλά του αμαξώματος μπορούν να κινήσουν το Twingo αρκετά σβέλτα. Σε αυτό βοηθάει και το πολύ κοντό κιβώτιο, ιδανικό για γρήγορες ορεινές στροφοδιαδρομές αλλά αρκετά κουραστικό στο ταξίδι. Το “χειρότερο” είναι πως δύσκολα θα κάνει κάποιος ήρεμο ταξίδι με το Twingo, τόσο ο ήχος της εξάτμισης όσο και ο κινητήρας σε προκαλούν να πατήσεις το γκάζι και να κινηθείς πιο πάνω από τα όρια του ΚΟΚ.

Αλλά καλύτερα να πάρουμε την ιστορία από την αρχή..

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

17 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μηπως θα μπορουσες να βαλεις φωτο απο το εσωτερικο..?

  2. Ναι, μέσα στην βδομάδα, μπορεί και αύριο, θα τις ανεβάσω όλες στο flickr ενώ στα υπόλοιπα σχετικά άρθρα που θα ακολουθήσουν θα υπάρχουν και φωτογραφίες από το εσωτερικό :)

  3. Μήπως θα μπορούσες να βάλεις φώτο απο την κλήση για να δούμε πόσο σβέλτο είναι;
    :-)

  4. Θα γίνει και αυτό, αλλά θα σε απογοητεύσει η κλήση..

  5. η αλήθεια είναι οτι πάντα με απογοητεύουν…

  6. Πανω στο καλύτερο μας έκοψες! Ανυπομονώ για την συνέχεια!
    Ελπίζω σε περισσότερες φωτό εσωτερικού αλλά και της κόρνας. Μου φαίνεται πολύ παράξενο σημείο.

  7. Εγώ ένα έχω να πω…ήμαρτον με τα κούτσικα αμάξια που είναι φορτωμένα με άλογα! peugeot 106, citroen saxo, smart, κτλ … το μόνο που καταφέρνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι να βγαίνουν περισσότεροι κάγκουρες στο δρόμο και περισσότερα ατυχήματα…εμπειρία οδήγησης τώρα με ένα κουβαδάκι με πολλά άλογα…τς τς τς! Προσωπική μου άποψη φυσικά :)

  8. Η βλακεία σκοτώνει, όχι τα άλογα. Και να σου πω την αλήθεια, προτιμώ “κάγκουρες” με αυτοκίνητα στημένα από την Renault Sport παρά “κάγκουρες” με αυτοκίνητα στημένα από τον μπαρμπα-Μήτσο.

    • Καλά όχι μόνο η βλακεία αλλά και άλλα πράγματα όπως η απροσεξία, η χάλια ποιότητα της ασφάλτου κλπ. Για τον μπαρμπα-Μήτσο αρκεί να προσθέσω και τον Βαγγέλη-τον-κολλητό που επειδή ξέρει τον Κώστα-τον-ξάδερφο κόβει 200 ευρώ και κάνει πατέντες.

    • Και η βλακεία σκοτώνει και τα άλογα αυξάνουν την πιθανότητα…όταν παίρνεις μια τρύπα με ρόδες αλλά σε έκδοση RS/GT κτλ θες να μου πεις ότι την αγοράζεις για..χμ..να κάνεις πιο εύκολα προσπέραση; ή μήπως για να ακούς τον κινητήρα και να μη νοιάζεσαι για εξωτερικούς θορύβους αφού δε θα ακούς τπτ άλλο; όχι βέβαια! το αγοράζεις για να πατάς το γκαζάκι σου…και στην Ελλάδα κακά τα ψέματα δεν υπάρχουν δρόμοι για τρέξιμο…οδοποιία, κλίσεις, κίνηση, όρια ταχύτητας, κτλ. Παρεπιπτόντως, μου αρέσουν τα μικρά αυτοκίνητα και έχω μικρό αμάξι. Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει κάθε κουβάς να έχει και έκδοση sport! Το clio πχ πολύ καλό στην έκδοση σπορ και ακόμα πιο πολύ μου άρεσε το megane. Αλλά 1 τόνος, 1600κυβικά και 133 ίπποι σε ένα ασχημούλι αμάξι; Δε συμφωνώ!

      • Το Twingo RS δεν είναι τρύπα με ρόδες σε καμία περίπτωση, το chassis του είναι μια εξέλιξη του clio mk2, ένα αυτοκίνητο που στην renault sport έκδοση του με τα 182 άλογα απέσπασε απο τον ειδικό τύπο διθυραμβικά σχόλια. Τυχαίνει μάλιστα πολύ κοντινό μου πρόσωπο να έχει ένα τέτοιο clio και πραγματικά το αυτοκίνητο είναι τρομακτικά αποτελεσματικό και γρήγορο.

        Και το Clio RS και το Twingo RS δεν είναι αυτοκίνητα με την έννοια του υπερολοκληρωμένου πακέτου: απευθύνονται σε ένα πολύ ειδικό κοινό, που ενδιαφέρεται για την οδήγηση, για να έχει ένα χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο του βγαίνοντας από το αυτοκίνητο, ένα κοινό που προτιμάει τις αργές στροφοδιαδρομές από τις εθνικές οδούς που είναι ατελείωτες ευθείες. Και η Renault είναι μία από τις λίγες εταιρίες που το καταλαβαίνουν αυτό το κοινό και το σέβονται με τα αυτοκίνητα που παρουσιάζουν. Είναι γνήσιοι απόγονοι του Peugeot 106 Rallye, του Renault 5 GT και των υπόλοιπων μικρών που έγραψαν ιστορία..

        Το Twingo RS δεν είναι επικίνδυνο, ή τουλάχιστον δεν είναι περισσότερο επικίνδυνο από ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με 200 άλογα. Η ανάρτηση του είναι ρυθμισμένη έτσι ώστε να μην δαγκώνει και υπάρχει και το ESP πάντα εκεί για να σε σώσει (σε λογικά πάντα πλαίσια)

      • Καλά, ποσοστά παίρνεις; :P Εγώ θα συνεχίσω να το λέω τρύπα με ρόδες πάντως..

        Τί τους θες τους ίππους και τα κυβικά σε ένα αμάξι ενός τόνου; Για τις στροφοδιαδρομές; Σωστά, από τα λιμανάκια στη Βάρκιζα όλο κάτι τέτοια αμάξια φεύγουν… και δε μιλάω για τις επιδόσεις, τα σασι-ά, κτλ μιλάω για νοοτροπίες και αγοραστικά κοινά! Όσο πιο μικρά αμάξια, όσο πιο ελαφριά για να μπορεί να τα πάρει κάποιος πιο οικονομικά από άλλα και να τρέχει σα διάολος στους ελληνικούς δρόμους. Κι αν το θέλουν για συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό, όπως είπες, που θέλει να ακολουθεί στροφοδιαδρομές, έπρεπε να αφήσουν τα εξτρά στον εξοπλισμό και να το σχεδιάσουν αποκλειστικά γι’ αυτούς ειδική έκδοση, όπως c2 gt που δεν κυκλοφορεί Ελλάδα.

        Συνοψίζοντας, το clio kαι το megane μια χαρά (αν και έχω παράπονα από τα φρένα του clio) και η renault μια χαρά, προσέχει και τα αστέρια στην ασφάλεια και όλα. Τα αγοραστικά κοινά όμως και οι νοοτροπίες στις οποίες απευθύνονται με χαλάνε. :)

  9. Εδώ δεν πουλάει τα πιο εμπορικά μοντέλα η renault και θα πουλήσει το twingo rs;

  10. [[Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1600 κυβικών αποδίδει 133 άλογα που στα μόλις 1050 κιλά του αμαξώματος μπορούν να κινήσουν το Twingo αρκετά σβέλτα. Σε αυτό βοηθάει και το πολύ κοντό κιβώτιο, ιδανικό για γρήγορες ορεινές στροφοδιαδρομές αλλά αρκετά κουραστικό στο ταξίδι. Το “χειρότερο” είναι πως δύσκολα θα κάνει κάποιος ήρεμο ταξίδι με το Twingo, τόσο ο ήχος της εξάτμισης όσο και ο κινητήρας σε προκαλούν να πατήσεις το γκάζι και να κινηθείς πιο πάνω από τα όρια του ΚΟΚ.]]

    Αν γράψεις 2000 cc- 150hp -1200 kg, μόλις περιέγραψες το FIESTA ST.

  11. Μ’αρέσουν τα γρήγορα αυτοκίνητα,όπως και στους περισσότερους από μας…
    και από ‘τι φαίνεται η renault κατάφερε και πάλι να μας εκπλήξει…ευχάριστα!!Για το “αυτοκινητάκι” της γαλλικής φίρμας έχω διαβάσει πολλά,κυρίως από τον ξένο τύπο,και πραγματικά θεωρώ πως είναι από τα “μικρά” που αξίζει πέρα για πέρα τα λεφτά του…
    Ο βελτιωτικός οίκος της Renault έδωσε τον καλύτερό του εαυτό και κατάφερε να εξελήξει τον ατμοσφαιρικό 1600άρη δίνοντας στο twingo RS πολύ καλές επιδόσεις…
    Ένα μπράβο λοιπόν στην κατασκευάστρια εταιρεία αλλά και στον dkalo για την σίγουρα διασκεδαστική αλλά και συνάμα κουρστική δοκιμή που έκανε για το site…
    Καλή συνέχεια Δημήτρη…

  12. as paroume tin istoria aptin arxi? thaxei kai sinexeia to arthro? an nai vale kai pix polles!!
    by the way exo kai go ena kodino prosopo me clio sport… megalos alhths, borw na sas fero se epafh na sigkrinete tis kliseis…. pios tin exei pio megali!!!!!!!

    p.s i klisi ti egrafe? prostimo kai isovia? “den tha xanadeis pote asfalto kanivale”?
    hahah!

    good work -dkalo-

  13. Έχει και συνέχεια το άρθρο, stay tuned ;)

Top

Show Buttons
Hide Buttons