Toyota Prius 3η γενιάς

by Stefanos Kofopoulos • On 11-03-2009 • AT 1:18 pm • 10 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Toyota Prius 3rd generation

Βελτιωμένα αισθητικά και στα μηχανολογικά είναι το νέο Toyota Prius 3η γενιάς που παρουσίασαν οι Ιάπωνες στην Γενεύη. Καλύτερες επιδόσεις στον ηλεκτροκινητήρα με 80bhp την ίδια ώρα που ο βενζινοκινητήρας αναβαθμίζεται στα 1.8lt χωρητικότητα και 97bhp ιπποδύναμη. Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έχουν επιτέλους μειωθεί κάτω από το ψυχολογικό όριο των 100g/km. Η Toyota κατάφερε παρά τον μεγαλύτερο κινητήρα να μειώσει τις εκπομπές CO2 στα 89g/km από τα 104g/km και να χαρίσει χαμόγελα στους υποψήφιους αγοραστές με οικολογικές ευαισθησίες.

Έχοντας οδηγήσει το πρώτο Toyota Prius, δύο πράγματα μου έχουν μείνει στο μυαλό. Το αυτοκίνητο έχει απίστευτη ηχομόνωση και όσο αν προσπάθησα να ρίξω μερικές μπάρες στον μετρητή της βενζίνης, απέτυχα. Θέλει πολύ επιθετική οδήγηση για να καταναλώνει τόση βενζίνη όση έχουμε συνηθίσει από τα συμβατικά αυτοκίνητα.

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

10 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δηλαδη αν πηγαινεις σταθερα με 150 km/h στην εθνικη, ποσο ξοδευει περιπου? Ή μεσα στην πολη?

    • Δεν βγήκα σε εθνική για να τρέξω τόσο πολύ και για αρκετή ώρα αλλά σε Αττική οδό είχε μια χαρά επιτάχυνση και για αρκετές μέρες που το είχα (περίπου 6 αν 8θμάμαι) δεν κατάφερα να ρίξω τον μετρητή κάτω από το μισό. Τελική είχα φτάσει 130 νομίζω

  2. Τι τιμή θα έχει;

    • Αγγλία θα κυκλοφορήσει στις £18000 δηλάδη περίπου €19.500. Δεν ξέρω αν έχει γίνει κάτι επίσημο στην Ελλάδα ή υπάρχει διαφορετική τιμολογιακή πολιτική.

  3. @kavaliotis: To Prius της τωρινής γενιάς έχει τελική 185 χιλιόμετρα / ώρα. Ωστόσο μετά τα 130 αν έχει αέρα δεν είναι καθόλου σταθερό στο δρόμο. Συνήθως όσοι το οδηγούν (μαζί και εγώ) δεν τρέχουν πολύ καθώς το αυτοκίνητο σε προδιαθέτει να αλλάζεις τρόπο οδήγησης. Είναι πολύ ξεκούραστο και κατά τη γνώμη μου το μόνο αρνητικό του είναι ότι είναι πολύ μεγάλο. Στα σχέδια της Toyota βέβαια είναι να κατασκευάσει και μικρά υβριδικά/ηλεκτρικά αυτοκίνητα απλά η τεχνολογία για την ώρα απαιτεί αρκετές θυσίες σε βάρος αυτοκινήτου οπότε δεν συμφέρει από άποψης κατανάλωσης στα μικρά αυτοκίνητα.

    Σχετικά με την επιτάχυνση αυτό που εντυπωσιάζει είναι η άμεση και αρκετά καλή ροπή καθώς ο ηλεκτροκινητήρας έχει άμεση απόκριση από 0 στροφές. 0-100 έχει περίπου 11 και η νέα γενιά θα είναι βελτιωμένη. Σε γενικές γραμμές όμως δεν είναι ένα αυτοκίνητο που το παίρνει κάποιος για τις επιδόσεις του.

    @Titanas: Είναι επιβεβαιωμένη αυτή η τιμή? Είχα την εντύπωση ότι θα είναι ακριβότερο.

    Σαν γενικό σχόλιο πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή αν θέλει κάποιος να αγοράσει αυτοκίνητο, ένα μεταχειρισμένο Prius είναι από τις πιο έξυπνες επιλογές. Μπορεί κάποιος να το πάρει σχεδόν με τα μισά λεφτά από ότι θα πλήρωνε για καινούριο και να είναι μόνο 3 ετών. Το αυτοκίνητο από άποψη συντήρησης κλπ. είναι πραγματικά τέλειο. Εγώ έχω κάνει ήδη 100.000 χιλιόμετρα και δεν είχα κανένα πρόβλημα.

    • Τόσο λέει το άρθρο στο Cnet.. “Pricing for the third-generation Prius has not yet been announced, but we reckon it shouldn’t be too far from the current vehicle’s price tag of £18,000.”

      Θα είναι χαζό να την αυξήσουν ειδικά αυτή την περίοδο.

  4. Μακάρι να το δούμε και στην Ελλάδα με παραπλήσια τιμή…

    • Μακάρι να βγάλουν κάτι πιο coupe σε μεγαλύτερη τιμή με αυτό τον κινητήρα και τις εκπομπές CO2 στα 89g/km! Νομίζω είναι το καλύτερο νούμερο σε αυτή την κατηγορία.. ε;

  5. @Γιάννης Νούσης: Ναι σιγουρα δεν θα παρει καποιος το Prius για τις επιδοσεις του, απλα ηθελα να δω διαφορα με το δικο μου που ξοδευει αρκετα σε σχεση με τα αλλα. Παντως απο οτι εχω ακουσει, αποσβεση δυσκολα θα την κανεις (υψηλοτερη τιμη απο τα κλασσικα αυτοκινητα vs χαμηλωτερη καταναλωση), αλλα σιγουρα λες οτι παιρνεις κατι που ειναι πιο οικολογικο απο κατι αλλο.

    @Titanas: Ε στην Ελλαδα θα χρειαστει να βγαλουνε και κατι ψιλα οι μεσαζοντες, κατι ψιλα να κονομησουν τα τζιμανια οι Ελληναραδες και η τιμη του θα ειναι σιγουρα αρκετα μεγαλυτερη λογω των 1800 κυβικων vs των 1500 του παλιου κτλ κτλ κτλ.

  6. Θα υπάρξει και έκδοση με σειριακό κιβώτιο;

Top

Show Buttons
Hide Buttons