Toyota Auris HSD Concept, Full Hybrid

by dkalo • On 14-09-2009 • AT 11:19 am • 11 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Toyota Auris HSD Concept

Το ότι η Toyota ετοίμαζε την υβριδική έκδοση του Toyota Auris ήταν γνωστό. 2 μέρες πριν τα εγκαίνια της έκθεσης της Φρανκφούρτης, έγιναν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του Auris HSD Full Hybrid. Η τεχνολογία που κρύβεται είναι δανεισμένη σχεδόν ολοκληρωτικά από το αδερφό Prius.

Κινητήρας βενζίνης 1800 κυβικών για την κίνηση εκτός πόλης ενώ ο ηλεκτροκινητήρας θα χρησιμοποιείται για τις αστικές μετακινήσεις. Οι επιδόσεις μπορούν να χαρακτηριστούν επαρκείς με το 0-100 να θέλει περίπου 10 δευτερόλεπτα ενώ οι εκπομπές CO2 είναι κάτω από τα 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Και αν όλα αυτά τα περιμέναμε, δεν περιμέναμε τα ηλιακά panels στην οροφή αλλά και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Τα panels στην οροφή χρησιμεύουν για την συλλογή ενέργειας για το ηλεκτροκινητήρα ενώ τα panels στο ταμπλώ του Auris HSD φροντίζουν για τους φορτιστές κινητών που ίσως να είναι συνδεδεμένοι. Οι μηχανικοί της Toyota θέλοντας να αποδείξουν ότι η “πράσινη τεχνολογία” δεν είναι μόνο ένας οικολογικός κινητήρας, προχώρησαν και σε επιπλέον αλλαγές.

Το αμάξωμα έχει δεχτεί τέτοιες επεμβάσεις έτσι ώστε να μειωθεί ο συντελεστής οπισθέλκουσας στο 0.28. Οι ζάντες των 18 ιντσών είναι ειδικά σχεδιασμένες έτσι ώστε να μειώνονται οι στροβιλισμοί και τα λάστιχα είναι χαμηλής αντίστασης. Φυσικά, και τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED.

Σύμφωνα με το επίσημο Press Release, η παραγωγή του Toyota Auris HSD θα ξεκινήσει μέσα στο 2010 στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Burnaston της Αγγλίας με άγνωστη, προς το παρόν, τιμή για τους ενδιαφερόμενους..

Toyota Auris HSD Concept

Toyota Auris HSD Concept

Toyota Auris HSD Concept

Toyota Auris HSD Concept

Toyota Auris HSD Concept

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Οι επιδόσεις αφορούν τον ηλεκτρικό κινητήρα; και αν εγώ κατεβαινω την Συγγρού με 120 ποιον θα χρησιμοποιεί φαντάζομαι τον κανονικό. Όπως και να έχει το μπλε εσωτερικό ελπίζω να είναι πλάκα…

    • Από την εμπειρία μου με το Prius ακόμα και σε τέτοιες περιπτώσεις παίζει βοήθεια από τον ηλεκτροκινητήρα αν και γενικά φαίνεται περίεργο ως ιδέα

  2. Οι επιδόσεις που αναφέρονται στο άρθρο (δηλαδή η επιτάχυνση 0-100) φαντάζομαι αφορούν το συνδυασμό και των 2 κινητήρων, όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις.

    Το σημαντικό θα ήταν να μάθουμε την κατανάλωση.

    • Concept είναι και το “εκπομπές CO2 είναι κάτω από τα 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο” σου δίνει μια ιδέα για την κατανάλωση

  3. Πολυ ομορφο αυτοκινητο και προσιτο αν και με χαλασε λιγακι τ μπλε σαλονι γιατι ηταν τοσοο μπλε :S μονο μπλε θα μπορεις να το παρεις ? :S

  4. Επίσης παραθέτω ένα ενδιαφέρον νέο. Έχω ένα Aygo και ρώτησα την Toyota να μου πεί για τις εκπομπές. Είναι κάτω από 100 και αυτό σημαίνει οτι το αυτοκίνητο με τα καινούργια μετρα που ψηφίστηκαν (;) θα μπαινει στον δακτύλιο, και το καινουργιο σηματάκι θα έχει χρώμα λευκό για να ξεχωρίζει! Πάντως όλα αυτά δεν είναι επίσημα, οπότε προς το παρόν κρατάω μικρό καλάθι…

    • Από μια γρήγορη αναζήτηση που έκανα είδα ότι το Aygo έχει εκπομπές CO2 στα 109 g/km

  5. Περισσότερο CO2 g/km από το μη-υβριδικό Polo BlueMotion!!! This is not good at all…

    • Σε συνέχεια κουβέντα που είχα στο Facebook ακριβώς για το ίδιο θέμα, καταλήξαμε ότι αν δεν αλλάξει η νομοθεσία δεν πρόκεται να κάνουν κάτι περισσότερο οι κατασκευαστές. Είναι τρομερή η διαφορά αλλά εδώ και χρόνια είναι κολλημένοι στα 90 με100 g/km CO2

  6. το μπλε πάντως μέσα το βρίσκω πολύ χαλαρωτικό, δε νομίζω όμως να δούμε τέτοια αμάξια σύντομα στα μέρη μας..δυστυχώς

  7. Δεν βλέπω τον λόγο να μην έρθει στην Ελλάδα. Και το Prius ήρθε κανονικά αλλά και το Civic Hybrid.

Top

Show Buttons
Hide Buttons