Toyota Alpha, ένα εντυπωσιακό Toyota Prius

by dkalo • On 30-05-2010 • AT 10:50 pm • 8 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

Toyota Alpha Concept

Η Toyota είναι η πρώτη εταιρία που πίστεψε ότι το μέλλον της αυτοκίνησης βρίσκεται στα υβριδικά και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η αρχή έχει γίνει εδώ και καιρό με το Prius ενώ τον τελευταίο καιρό κάνει ακόμα περισσότερες κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση. Έτσι, μετά την επένδυση των 50 εκατομμυρίων δολλαρίων στην Tesla, δόθηκαν περισσότερες πληροφορίες για το πρωτότυπο Alpha.

Το Toyota Alpha θα βασίζεται στο chassis του υπάρχοντος Prius αλλά έχει επιμηκυνθεί έτσι ώστε να τοποθετηθεί ακόμα μία σειρά καθισμάτων, για να μπορεί να μεταφέρει άνετα και με ασφάλεια 7 άτομα. Η τεχνολογία είναι παρόμοια με αυτή που χρησιμοποιείται στο μικρό αδερφάκι, δηλαδή κινητήρας βενζίνης 1800 κυβικών για τις μετακινήσεις εκτός πόλης ενώ ηλεκτροκινητήρας για αστική χρήση.

Αυτό όμως που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι ότι, για πρώτη φορά σε υβριδικό αυτοκίνητο, τοποθετούνται μπαταρίες ιόντων λιθίου και όχι νικελίου όπως γινόταν μέχρι τώρα. Στα σκαριά είναι και μία πενταθέσια έκδοση του Toyota Alpha αλλά σε αυτό οι μπαταρίες θα είναι συμβατικές και όχι λιθίου για να μειωθεί το κόστος.

Η επίσημη παρουσίαση του Alpha θα γίνει σε λιγότερο από έναν χρόνο, τον Μάρτιο του 2011 και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν σχεδόν άμεσα, τουλάχιστον στην Ιαπωνία και στην Αμερική. Η τιμή του αυτοκινήτου, σύμφωνα με τις φήμες, θα είναι χαμηλότερη από τα υπόλοιπα 7θέσια της αγοράς σε μια προσπάθεια να γίνει ακόμα πιο mainstream η τεχνολογία των υβριδικών αυτοκινήτων. Άραγε η Toyota προσπαθεί να διαμορφώσει το μέλλον της αυτοκίνησης με αυτόν τον τρόπο?

Toyota Alpha Concept

Toyota Alpha Concept

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

8 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Στην Ελλάδα το ξερετε οτι το PRIUS “καπελώνεται” με φορο πολυτελείας επειδή το κόστος του παραγωγής είναι >15000 … ?? Φοβερη η “ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥΣ” … ειναι πολυτελεια για τον Ελληνα νομοθέτη η χρήση μπαταριών για ηλεκτροκινηση… ΑΙΣΧΟΣ

    • Γιατί ποιός λέει ότι το Prius είναι πιο πράσινο από τα συμβατικά αυτοκίνητα;

      Μπορεί να έχει χαμηλότερες εκπομπές ρύπων (πλέον ούτε εκεί δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά βέβαια σε σχέση με τους τελευταίας τεχνολογίας, “downsized” κινητήρες) αλλά αν συνυπολογίσεις ολόκληρο το lifecycle (sourcing των “εξωτικών” υλικών που απαιτεί, χρήση βαρέων μετάλλων, μεγαλύτερα κόστη “disposal” μετά το τέλος ζωής κλπ.) δεν είμαι σίγουρος πως είναι τελικά μια πιο πράσινη επιλογή.

      • Έστω και για κάποια χρόνια είναι πιο πράσινο το Prius αλλά όλα αυτά είναι τίποτα, απλά αστεία πράγματα όταν υπάρχει αυτό: Porsche 918 Spyder supercar hybrid. Το λέω πολύ σοβαρά!

  2. chassis είναι το σασί στη γλώσσα μας

    • Chassis στη γλώσσα μας (αφού επιμένεις αγαπητέ/-ή kana) είναι το πλαίσιο ή το αμάξωμα… Σασί είναι απλά η μεταγραφή της αρχικής γαλλικής λέξης στα ελληνικά.

  3. Πάντως και γώ διάβαζα κάπου ένα αρθρο για το πόσο μή οικολογικά είναι τα “οικολογικά” αυτοκίνητα

    • Ειναι οικολογική η χρήση τους.. οχι η κατασκευη τους.. ωστόσο αν μετα το τελος ζωης του αυτοκινήτου ανακυκλωθουν σωστα τα διαφορα μέρη του και κυρίως οι μπαταρίες σίγουρα γινεται φιλικοτερο στο περιβάλλον συνολικά από ενα συμβατικο. Το θεμα ειναι να μην θεωρείτε ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ απο το κρατος εδω η υβριδική τεχνολογια λες και είναι λιμουζίνα 2500 κυβικών το PRIUS και να εκπιπτει του αντιστοιχου φορου!

  4. Σε Αμερική & Ιαπωνία αισθητικά καλά θα πάει το commuter αν το τολμήσει η εταιρεία αλλά για τα μέρη μας αμφιβάλω. Αφύσικη η πίσω κατάληξη ενώ η μπροστινή πολύ πομπέ θα έλεγα σαν αβγό.
    Με καλό μάτι θα έβλεπα το tango ιδανικό εντός πόλης με λιγότερα άτομα ασφαλώς και εκπληκτικές επιδόσεις.
    Μη σας φοβίζει το ύψος περνά το εμπόδιο του ταράνδου, χαμηλό κέντρο βάρους αλλά για την τιμή δεν είμαι σίγουρος.

Top

Show Buttons
Hide Buttons