Το Xbox One X δεν θα υποστηρίζει τεχνολογία virtual reality

by George Polyzos • On 13-06-2017 • AT 12:20 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Gaming

Το Xbox One X αποτελεί την επόμενη κονσόλα της Microsoft, η οποία ωστόσο φαίνεται ότι δεν θα υποστηρίζει τεχνολογία virtual reality, παρά το γεγονός ότι κάτι τέτοιο ήταν περίπου δεδομένο.

«Οι δυνατότητες του virtual reality στα PCs είναι σαφώς μεγαλύτερες, λόγω της μεγαλύτερης βάσης εγκατάστασης και θεωρούμε ότι η εμπειρία χρήσης θα είναι καλύτερη σε PC παρά σε κονσόλα», δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος Marketing της Microsoft, Mike Nichols, στη Wall Street Journal, για να συμπληρώσει «πρωταρχικός μας στόχος είναι η επιτυχημένη ανάπτυξη της εμπειρίας Mixed Reality στα Windows».

Η δήλωση αποτέλεσε μία έκπληξη με δεδομένο ότι όταν ανακοινώθηκε ένα χρόνο πριν το Project Scorpio (που μετεξελίχθηκε στο Xbox One X που ανακοινώθηκε χθες) είχε δοθεί η εντύπωση ότι η νέα κονσόλα θα υποστηρίζει και τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας.

Ωστόσο, για άλλους η δήλωση δεν προκάλεσε την ανάλογη έκπληξη. Το Wired από την πλευρά του θεωρεί ότι αυτό ήταν κάτι αναμενόμενο αφού ήδη λίγες ημέρες νωρίτερα η Microsoft είχε «προειδοποιήσει» ότι δεν θα εμπλακεί άμεσα η ίδια στον χώρο του Mixed Reality, όπως αποκαλεί η αμερικανική εταιρεία την εμπειρία εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, αλλά παρέχοντας τεχνολογία σε άλλους κατασκευαστές.

Άλλοι αναλυτές θεωρούν ότι το θέμα αφορά τις προτεραιότητες που έχει θέσει η εταιρεία. «Όταν τα VR games, μαζί με άλλες εφαρμογές, καταστούν διαθέσιμα θα έρθουν στο Xbox One X και στα Windows 10 PCs», αναφέρει ο αναλυτής της IDC, Lewis Ward. «Ωστόσο, δεν έχει νόημα για τη Microsoft να το ανακοινώσει τώρα καθώς με τον τρόπο αυτό θα “εξαγριώσει” του κατόχους των Xbox One S που αγόρασαν νέες κονσόλες οι οποίες δεν θα υποστηρίζουν την τεχνολογία VR», συμπληρώνει ο Lewis Ward στο Wired.

Επιπλέον, ο αναλυτής της IDC βάζει το θέμα και σε μία ακόμα βάση: αυτή της εγκατεστημένης βάσης. Σύμφωνα με τα στοιχεία της SuperData ο αριθμός των συστημάτων Xbox αγγίζει περίπου τα 25 εκατομμύρια. Έως το 2020, σύμφωνα με τον Ward, ο αριθμός των PCs με ικανότητα υποστήριξης συστημάτων Oculus και Vive θα φτάνει τα 150 εκατομμύρια. Ίσως αυτός είναι ο λόγος που η Microsoft δίνει έμφαση στα Mixed Reality VR headsets που θα έρθουν στην αγορά κατασκευασμένα από συνεργάτες όπως η Acer.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons