Το Twitter επίσημα και στην ελληνική αγορά από την Httpool

by George Polyzos • On 02-04-2015 • AT 11:08 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

9571_Horgan 1

Σε ξενοδοχείο των βορείων προαστίων της Αθήνας πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για το λανσάρισμα του Twitter στην ελληνική αγορά, που διοργάνωσε η Httpool, αντιπρόσωπος του Twitter και στην ελληνική διαφημιστική αγορά.

Την εκδήλωση προλόγισε ο Γενικός Διευθυντής της Httpool στην Ελλάδα, κ. Βαγγέλης Ματιάτος λέγοντας πως είναι μεγάλη τους τιμή και είναι ιδιαίτερα περήφανοι που είναι οι εκπρόσωποι του twitter στην Ελλάδα. Μια συνεργασία που -όπως τόνισε- ξεκινάει σε μία εξαιρετική στιγμή, με το Twitter να αποτελεί βασικό κομμάτι της επικοινωνίας και στην Ελλάδα, φέρνοντας χαρακτηριστικά πρόσφατα παραδείγματα.

9484_Matiatos 1

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο κ. Niall Horgan, Partner Manager EMEA στο Twitter με έδρα το Δουβλίνο, εκφράζοντας τη χαρά του που βρίσκεται στην Αθήνα και στο λανσάρισμα του Twitter στην ελληνική αγορά, δίνοντας μάλιστα και το hashtag του event, το #HelloGreece.

Στην ομιλία του αναφέρθηκε στα χαρακτηριστικά που κάνουν το Twitter μία εξαιρετική  πλατφόρμα επικοινωνίας- άμεσο, ζωντανό, δημόσιο, ευνοεί τη συζήτηση- έδωσε στοιχεία έρευνας σχετικής με τη χρήση του Twitter και ανέφερε και κάποια χαρακτηριστικά παραδείγματα.

Σχετικά με το πρώτο σκέλος, ανέφερε ότι τα τρία στοιχεία που λειτουργώντας μαζί κάνουν το Twitter μία μοναδική πλατφόρμα επικοινωνίας σε όλο τον κόσμο, είναι ότι:

  1. είναι άμεσο και ζωντανό- ότι συμβαίνει στον κόσμο, ανεβαίνει και στο Twitter την ίδια στιγμή, ο κόσμος επικοινωνεί γεγονότα, νέες ιστορίες, στιγμές
  2. είναι δημόσιο, είναι μια ανοιχτή πλατφόρμα, όλοι έχουν πρόσβαση από οπουδήποτε στον κόσμο, χωρίς να χρειάζεται να εγγραφούν ή να ακολουθούν κάποιον
  3. ευνοεί τη συζήτηση και τον σχολιασμό, κάποιος κάνει ένα tweet, κάποιος άλλος σχολιάζει, κάποιοι άλλοι απαντούν και έτσι δημιουργούνται τάσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το περσινό Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου, όπου πάνω από 672 εκατομμύρια tweets έγιναν σε όλο τον κόσμο σχετικά με αυτό.

Άλλα παραδείγματα ήταν τα τεράστια trends που δημιουργήθηκαν για σημαντικά γεγονότα όπως τα #BringBackourgirls, #JesuisCharlie, #LLAP ή ακόμα και αστεία trends που δημιουργήθηκαν με αφορμή μια φωτογραφία.

9557_Horgan 2

Όπως δήλωσε ο Niall Horgan υπάρχει τεράστια δίψα του κόσμου να συνδεθεί με κάποιο γεγονός και μάλιστα άμεσα και να το μοιραστεί. Δεν χρειάζεται καν να είσαι διάσημος για να προκαλέσεις ένα trend, είπε, αναφέροντας χαρακτηριστικά παραδείγματα «τιτιβισμάτων»  που προκάλεσαν εκατομμύρια retweets. Μπορεί να είσαι ένας συνηθισμένος χρήστης, ή μια εταιρία, ή στέλεχος μάρκετινγκ ή διαφημιστική και η πλατφόρμα του twitter σου δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσεις περιεχόμενο που θα συνδεθεί και θα μοιραστεί εκατομμύρια κόσμου.

Σε έρευνα που έγινε σχετικά με τους χρήστες του Twitter, διαπιστώθηκε ότι το 80% των χρηστών συνδέεται στο Twitter μέσω κινητού ή ταμπλέτας και βλέπουν πάρα πολλά tweets καθημερινά. Κάθε μέρα αποστέλλονται 500 εκατομμύρια tweets.

Η έρευνα ήθελε επίσης να διαπιστώσει αν ο κόσμος θυμάται περισσότερο κάτι που θα δει στο twitter παρά αν το δει αλλού. Επικεντρώθηκε σε τρία σημεία: a) αν αυτό που βλέπεις αισθάνεσαι ότι σε αφορά, σχετίζεται με εσένα b) αν το θυμάσαι μετά και c) η συναισθηματική του ένταση, πόσα συναισθήματα παίρνεις από αυτό, αν νιώθεις σύνδεση με αυτό. Τα αποτελέσματα ήταν πραγματικά ενδιαφέροντα: 51% για το a), 56% για το b) και 75% για το c).

Τα συμπεράσματα αυτά είναι σημαντικά για τα brands και τους βοηθούν στον σχεδιασμό της στρατηγικής τους. Επιγραμματικά, θα πρέπει:

  1. να είναι άμεσα αναγνωρίσιμα, το logo να φαίνεται καθαρά, γιατί ο χρήστης του twitter περνάει με πολλή μεγάλη ταχύτητα τα μηνύματα στην προσπάθειά του να δει όσο το δυνατόν περισσότερο περιεχόμενο.
  2. να προσπαθούν να συνδεθούν συναισθηματικά με τον κόσμο, με γεγονότα ή στιγμές σημαντικές
  3. να δημιουργούν αλληλεπίδραση με τους χρήστες, να προσπαθούν να τους βάζουν να συμμετέχουν στην επικοινωνία, να τους ενθαρρύνουν να μοιραστούν
  4. να είναι αντάξιοι των προσδοκιών του κοινού
  5. να επικοινωνούν το περιεχόμενο σαν να λένε μια μικρή ιστορία, το μήνυμά τους όσο σύντομο κι αν είναι, να έχει αρχή- μέση- τέλος

Τέλος μίλησε σχετικά με τον σχεδιασμό της στρατηγικής ενός brand στο Twitter. Θα πρέπει να λαμβάνει υπ’ όψιν του ποιο είναι το κοινό με το οποίο θέλει να συνδεθεί και ποια η σωστή στιγμή και τα κατάλληλα γεγονότα πάνω στα οποία μπορεί να «χτίσει» την καμπάνια του.  Το Twitter ενθαρρύνει τα brands να σχεδιάζουν καμπάνιες γύρω από γεγονότα ή καθημερινές στιγμές. Επιτυχημένες καμπάνιες που ανέφερε σαν χαρακτηριστικά παραδείγματα ήταν της lego στα Oscars, της Samsung στο Halloween και της Dove με το #speakbeautiful

Το Twitter μπορεί να βοηθήσει ένα brand στο χτίσιμο μιας επιτυχημένης καμπάνιας, βοηθώντας το να εντοπίσει τα σημαντικά trends, για ποια πράγματα μιλάνε οι άνθρωποι στο twitter καθημερινά, για φαγητό, αυτοκίνητα, τον καιρό, την οδήγηση, τις διακοπές,κλπ.

9639_Horgan - Hatzinikolaou

Στο δεύτερο μέρος της βραδιάς, προσκλήθηκε ο δημοσιογράφος κ. Νίκος Χατζηνικολάου –γνωστός χρήστης του Twitter- σε διαφορετικό ρόλο από τον συνηθισμένο, αφού βρέθηκε ο ίδιος συνεντευξιαζόμενος από τον Niall Horgan.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons