Τρεις νέες λύσεις SAP Hybris από την Gigya

by George Polyzos • On 06-04-2018 • AT 1:00 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Computing

Οι λύσεις της Gigya από την SAP βοηθούν τις εταιρείες να προστατεύουν τα δεδομένα των πελατών τους και να ενισχύουν τις σχέσεις εμπιστοσύνης.

Η SAP παρουσίασε τρεις νέες λύσεις οι οποίες υποστηρίζουν οργανισμούς που, στο πλαίσιο συγκέντρωσης δεδομένων των πελατών τους, οφείλουν να συμμορφώνονται με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ παράλληλα προσφέρουν εξατομικευμένες δυνατότητες. Τα τρία νέα προϊόντα είναι ήδη διαθέσιμα και μπορούν να αξιοποιηθούν είτε μεμονωμένα είτε ως ενιαίο σύνολο.

Πολλές εταιρείες καταβάλλουν σήμερα προσπάθειες προκειμένου να αναπτύξουν και να διατηρήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους διαδικτυακούς πελάτες τους. Η έλλειψη διαφάνειας και ελέγχου στη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων από πλευράς εταιρειών έχει κλονίσει την εμπιστοσύνη των ψηφιακών πελατών. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, η χρήση δεδομένων εν αγνοία του ενδιαφερομένου είναι ο βασικός λόγος που οδηγεί τον καταναλωτή στην απόφαση να σταματήσει να χρησιμοποιεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μια εταιρείας.

Πώς να ξεπεράσετε τις δυσκολίες που συνεπάγεται η συμμόρφωση

Ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων, ο οποίος τίθεται σε εφαρμογή στις 25 Μαΐου, παρέχει πολλά νέα δικαιώματα στους κατοίκους και τους επισκέπτες της ΕΕ και ισχύει για οργανισμούς ανά τον κόσμο που συλλέγουν προσωπικά δεδομένα από χώρες της ΕΕ.

Με την ενσωμάτωση της Gigya που πρόσφατα εξαγόρασε, η SAP προσφέρει στους πελάτες της, λύσεις που συμβάλλουν στην εξασφάλιση διαφάνειας και ελέγχου στα δεδομένα που συλλέγουν και διευκολύνουν την αντιμετώπιση των δυσκολιών που συνεπάγεται η συμμόρφωση, χάρη στις δυνατότητες σχολαστικής εγγραφής, συναίνεσης για τις προτιμήσεις και διαχείρισης του προφίλ. Οι λύσεις μπορούν να επεκταθούν γρήγορα και με ασφάλεια, έτσι ώστε ο χρήστης να έχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται δισεκατομμύρια ταυτότητες και χιλιάδες ψηφιακές ιδιότητες για πολλές εκατοντάδες μάρκες, και να διευκολύνεται η συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τις προϋποθέσεις των νέων κανονισμών για την προστασία του απορρήτου και των προσωπικών δεδομένων.

Η SAP εισάγει στην αγορά τρεις νέες λύσεις με τις οποίες οι οργανισμοί θα μπορούν ευκολότερα να υιοθετήσουν μια ψηφιακή προσέγγιση, προκειμένου να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των λειτουργιών τους στο μάρκετινγκ, στις πωλήσεις και στην εξυπηρέτηση μέσω των δεδομένων, ενώ παράλληλα ο πελάτης θα διατηρεί τον έλεγχο των δεδομένων που κοινοποιεί:

Η λύση SAP Hybris Identity παρέχει τη δυνατότητα ασφαλούς εγγραφής και εισόδου του πελάτη σε ιστότοπους, εφαρμογές κινητών και συσκευές του Internet of Things, αξιοποιώντας ευέλικτες επιλογές πιστοποίησης του χρήστη, πρότυπα σύνδεσης και λειτουργίες καθολικής πρόσβασης. Συγκεντρώνει και αποθηκεύει τα προσωπικά δεδομένα του πελάτη και προσφέρει ασφαλείς και εξατομικευμένες ψηφιακές εμπειρίες. Η βελτιστοποίηση της ροής για την πραγματοποίηση της εγγραφής αυξάνει τις δυνατότητες μετατροπής, ενώ παράλληλα η πλατφόρμα ενισχύει την προστασία του καταναλωτή από την πλαστογράφηση της ταυτότητας και την υποκλοπή δεδομένων.

Η λύση SAP Hybris Consent λαμβάνει και αποτυπώνει τη συναίνεση του πελάτη για τους όρους χρήσης και τις συμφωνίες για την προστασία του απορρήτου, καθώς και τη συναίνεσή του για τη χρήση cookies και την επικοινωνία προωθητικών ενεργειών. Για σκοπούς ελέγχου, οι συμφωνίες και το ιστορικό που αφορούν σε θέματα συναίνεσης παραμένουν διαθέσιμα σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του πελάτη. Παρέχεται η δυνατότητα συμβατότητας αυτών των πληροφοριών με τις εφαρμογές μάρκετινγκ, πωλήσεων και εξυπηρέτησης. Οι πελάτες έχουν τον έλεγχο των προσωπικών τους δεδομένων μέσα από τις δυνατότητες που τους παρέχονται για την ανάκληση της συναίνεσης, την εξαγωγή δεδομένων και τη διαγραφή του λογαριασμού τους. Τα αρχεία των συναινέσεων αποθηκεύονται σε ασφαλή χώρο φύλαξης δεδομένων.

Η λύση SAP Hybris Profile μετατρέπει τα στοιχεία της ταυτότητας, τα χαρακτηριστικά του προφίλ και άλλα δεδομένα του πελάτη που τηρούνται στο σύστημα, παρέχοντας μια ενιαία απεικόνιση του πελάτη, η οποία μπορεί να συγκροτηθεί σε πραγματικό χρόνο ή να ενταχθεί σε σχεδόν οποιαδήποτε εφαρμογή, υπηρεσία ή αποθήκη δεδομένων. Οι οργανισμοί μπορούν να ελέγχουν όλες τις πληροφορίες που περιέχονται σε αυτή την ενιαία απεικόνιση σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του πελάτη. Μέσα από την πλατφόρμα –και εφόσον εξασφαλιστούν η συναίνεση του πελάτη και η διαφάνεια–, οι πελάτες της SAP μπορούν να αναλύουν τα δεδομένα που περιέχονται στην ενιαία απεικόνιση του πελάτη, προκειμένου να σχεδιάζουν, να προβλέπουν και να βελτιστοποιούν τις ψηφιακές εμπειρίες προς όφελος των πωλήσεων και των υπηρεσιών τους.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Top

Show Buttons
Hide Buttons