Το αίνιγμα του Google και οι παιδικές ασθένειες

by Stefanos Kofopoulos • On 26-12-2007 • AT 5:01 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

google doodle

Η μεγάλη επιτυχία του Google -ελάχιστοι αμφισβητούν το γεγονός- έχει προωθήσει την ιδέα και τον τρόπο διοίκησης της εταιρείας σε κάτι πέρα από την αντίληψη της επόμενης μέρας στο γραφείο. Βιβλία, διαλέξεις και μελέτες πάνω στον τρόπο που ο γίγαντας της αναζήτησης μεγαλώνει συνεχώς και παραμένει κερδοφόρος είναι καθημερινότητα για τους ερευνητές της αγοράς και wanna be Silicon Valley επιχειρηματίες που βλέπουν το Google ως μοντέλο προς μίμηση.

Η ανάλυση του Nicholas G. Carr δεν καταργεί ούτε μειώνει τα παραπάνω. Προσθέτει μια άλλη προοπτική για το παρόν και μέλλον της εταιρείας, που με ηλικία σχεδόν 10 ετών, παρουσιάζει τις παιδικές ασθένειες κάθε εταιρείας με παρόμοια οικονομικά μεγέθη και τρελό ρυθμό προσλήψεων. Γίνεται αναφορά στα επιτυχημένα προϊόντα και υπηρεσίες του Google που κατά κύριο λόγο έχουν προκύψει από εξαγορές, στην ευκολία που η εταιρεία μπορεί να δοκιμάζει νέες ιδέες γιατί το κόστος της αποτυχίας είναι σχεδόν μηδενικό αλλά και στον τρόπο που η εταιρεία έχει στηθεί και λειτουργεί σαν ακαδημαϊκός χώρος με κερδοσκοπικό χαρακτήρα – αυτό πάνω κάτω σημαίνει ότι γίνεται συστηματική ανάλυση και παρακολούθησ πολλών παραμέτρων όπως σε ένα εργαστήριο.

Το The Google Enigma αξίζει περισσότερες από μια αναγνώσεις για το θέμα που πραγματεύεται αλλά και τον τρόπο.

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons