Tα παιχνίδια με Internet of Things απαιτούν ασφάλεια

by Nikos Kaimakamis • On 17-08-2016 • AT 12:33 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

Connected_Toys

Οι απαιτήσεις για υποδομές ασφαλείας φαίνεται πως είναι αυξημένες στην περίπτωση των παιχνιδιών που συνδέονται με το Internet of Things. 

H παγκόσμια αγορά παιχνιδιών γνωρίζει άνθηση, ενώ η τεχνολογία μπαίνει ολοένα και περισσότερο στον κόσμο του παιχνιδιού. Εύλογο είναι πως το Internet of Things δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτή την αγορά, διεκδικώντας μερίδιο από τις πωλήσεις. Οι κατασκευαστές παιχνιδιών έχουν συνειδητοποιήσει ότι με την προσθήκη αισθητήρων και άλλων στοιχείων που χαρακτηρίζουν το Internet of Things σε παιχνίδια, ανοίγονται δρόμοι με απεριόριστες δυνατότητες.

Τα παραδείγματα είναι πολλά, όπως για παράδειγμα η Barbie της Mattel που μπορεί να στέλνει συζητήσεις με τα παιδιά στο cloud και να απαντά μέσα από μία βάση δεδομένων, ή το BB-8 της Sphero που είναι ένα μικρό ρομπότ με την ικανότητα να προσαρμόζει τη συμπεριφορά του ανάλογα με τις εντολές του ιδιοκτήτη του. Από την άλλη μεριά, ένα ζήτημα που εγείρεται είναι το ότι ο διαμοιρασμός τόσων στοιχείων, ειδικά από τα παιδιά που παίζουν παιχνίδια στην εποχή του Internet of Things, απαιτεί και τη λήψη επιπρόσθετων μέτρων ασφαλείας από τους γονείς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μία κυβερνοεπίθεση στον κατασκευαστή παιχνιδιών VTech πέρυσι, ήταν αρκετή για να διαρρεύσουν στο Διαδίκτυο τα δεδομένα από 6,4 εκατομμύρια παιδιά από όλο τον κόσμο. Όπου υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες, απαιτείται και μεγαλύτερη προσοχή…

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons