Τα «έξυπνα» γυαλιά της Sony στην υπηρεσία της Virgin Atlantic

by George Polyzos • On 06-03-2015 • AT 3:30 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Τεχνολογία

Sony-SmartWear2-Virgin-Atlantic

Η αεροπορική εταιρεία Virgin Atlantic ανακοίνωσε ότι οι μηχανικοί της θα χρησιμοποιήσουν wearable προϊόντα της Sony για μια δοκιμαστική περίοδο διάρκειας οκτώ εβδομάδων.

Το δοκιμαστικό πρόγραμμα χρήσης wearable συσκευών θα πραγματοποιηθεί σε έναν από τους μεγαλύτερους και πλέον πολυάσχολους κόμβους της εταιρείας, στο αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος θα ελεγχθεί η απόδοση συγκεκριμένων τεχνολογιών σε συνθήκες «επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο ανάμεσα σε ομάδες μηχανικών που εργάζονται σε ένα αεροσκάφος και σε ομάδες συντονισμού», αναφέρει η Virgin Atlantic στην ανακοίνωσή της.

Οι τεχνικοί που θα εργάζονται στα αεροσκάφη και στα υπόστεγα συντήρησης θα εφοδιαστούν με το SmartEyeglass Developer Edition SED-E1 και το SmartWatch 3, σε συνδυασμό με ταμπλέτες και «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα της Sony. Η περίοδος δοκιμών αναμένεται να ξεκινήσει από την επόμενη εβδομάδα.

Τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας της Sony θα χρησιμοποιηθούν από τους μηχανικούς για τη λήψη φωτογραφιών ή βίντεο κατά τη διάρκεια της εργασίας τους. Αυτά τα αρχεία (βίντεο και φωτογραφίες) θα συνδέονται με μία εφαρμογή που θα «τρέχει» σε ένα smartphone και θα επιτρέπει τη συμπλήρωση και υποβολή μίας ειδικής φόρμας περαιτέρω τεχνικής βοήθειας.

Επίσης, το SmartEyeglass Developer Edition SED-E1 θα χρησιμοποιηθεί για video streaming σε πραγματικό χρόνο ώστε το τεχνικό προσωπικό στη βάση της εταιρείας να μπορεί να εντοπίζει ένα πρόβλημα που προκύπτει κατά τη συντήρηση ενός αεροσκάφους και να επεμβαίνει ταχύτερα για την επίλυσή του.

Οι συσκευές SmartWatch 3 θα χρησιμοποιηθούν για την άμεση ενημέρωση των μηχανικών για το αεροσκάφος στο οποίο θα πρέπει να κατευθυνθούν για εργασία ή για την παροχή περισσότερων πληροφοριών σχετικά με μία εργασία. Παράλληλα, τα διευθυντικά στελέχη θα είναι σε θέση να ενημερώνονται άμεσα ότι ο μηχανικός έχει ενημερωθεί για την αποστολή του.

Απώτερος στόχος του προγράμματος είναι να ελεγχθεί κατά πόσο μπορεί να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος αντίδρασης των μηχανικών αεροσκαφών, παρακάμπτοντας το «τέρας» της γραφειοκρατίας. Σύμφωνα με τη Virgin Atlantic, «η τεχνολογία θα επιτρέψει στους μηχανικούς και στους τεχνικούς να “παραμένουν” στο αεροσκάφος και να έχουν επαφή με τα τεκταινόμενα ακόμη και αν βρίσκονται μακριά από αυτό».

Virgin-Atlantic-GoogleGLass

Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη από πέρυσι τον Φεβρουάριο η Virgin Atlantic έχει ξεκινήσει τη χρήση των Google Glass και Sony Smartwatch από τους υπαλλήλους της εταιρείας που είναι επιφορτισμένοι με την υποδοχή των επιβατών, στην Upper Class Wing.

Η χρήση των wearable συσκευών επιτρέπει στους υπαλλήλους της εταιρείας να απευθύνονται ονομαστικά στους επιβάτες, να τους ενημερώνουν με πληροφορίες σχετικά με την πτήση, να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες όπως οι καιρικές συνθήκες στον τόπο προορισμού ή ακόμη και να μεταφράζουν πληροφορίες σε οποιαδήποτε ξένη γλώσσα.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons