Συνεργασία Wind με ΗΑΤΤΑ για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος

by George Polyzos • On 05-06-2015 • AT 8:19 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

Samsung Wind Smart Signage (3)

Μια κοινή πρωτοβουλία στρατηγικής συνεργασίας εγκαινιάζουν η Wind και ο HATTA, ο Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων.

Κοινός στόχος της συνεργασίας είναι η προώθηση και η ανταγωνιστική τοποθέτηση του εγχώριου τουριστικού προϊόντος, ώστε να αναδειχθεί η Ελλάδα σε έναν από τους πλέον ελκυστικούς προορισμούς όχι μόνο λόγω γεωγραφικής θέσης, αλλά και για την ευρεία γκάμα των παρεχόμενων υπηρεσιών στους ξένους επισκέπτες.

Η συνεργασία αφορά στην παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών μέσα από ειδικά σχεδιασμένα πακέτα Wind Tourist Pack που προσφέρονται από την καρτοκινητή F2G για προνομιακή δωρεάν επικοινωνία σε επισκέπτες με κύρια γλώσσα την αγγλική και σε επισκέπτες με κύρια γλώσσα τη ρώσικη.

Τα πακέτα θα διατίθενται μέσω του ΗΑΤΤΑ, των μελών του, των τουριστικών και ταξιδιωτικών  γραφείων καθώς και από συνεργαζόμενους με το ΗΑΤΤΑ Τουριστικούς Συνδέσμους και Τουριστικές Επιχειρήσεις.

Για την πληρέστερη ενημέρωση του ενδιαφερόμενου κοινού η Wind έχει δημιουργήσει εξειδικευμένο site στα αγγλικά https://www.wind.gr/en/f2g/tourist-pack/ και στα ρώσικα https://www.wind.gr/ru/f2g/tourist-pack/ .

Ο HATTA εξυπηρετεί το 80% του συνόλου του εισερχόμενου τουρισμού στην Ελλάδα με πάνω από 1500 μέλη στα 83 χρόνια προσφοράς στην υπηρεσία του ελληνικού τουρισμού.

[Δ.Τ. Wind]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons