Ακόμα ψάχνουν…

by admin • On 25-05-2006 • AT 7:15 pm • 9 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Για 48 ώρες ακόμα παρατείνονται οι έρευνες στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά της Καρπάθου για τον εντοπισμό του Έλληνα πιλότου Κώστα Ηλιάκη που εξακολουθεί να αγνοείται η τύχη του μετά την πτώση του μαχητικού F16, όταν αυτό συγκρούστηκε στον αέρα με αντίστοιχο τουρκικό. […] Στο μεταξύ, η Αθήνα απηύθυνε αυστηρό μήνυμα προς την Άγκυρα να εγκαταλείψει την προκλητική της πολιτική.

Δυστυχώς δεν νομίζω ότι η συνέχεια της έρευνας θα έχει αποτέλεσμα όπως και το αυστηρό μήνυμα προς την Άγκυρα. Είπε κανείς ότι το όνομα μου είναι Mr. Average Joe και στόχος ζωής είναι η συλλογή όλων των επεισοδίων της Oprah;

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

9 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Για τα αυστηρά μηνύματα θα συμφωνήσω μαζί σου ότι είναι για το θεαθήναι. Όμως η έρευνα έχει νόημα ακόμα και αν είναι σίγουρο ότι θα φέρει στο φως τη σωρό του πιλότου. Είναι βασανιστικό ψυχολογικά για μια οικογένεια να θρηνεί ένα απόντα. Πάντως όπως όλα δείχνουν ο πιλότος σκοτώθηκε ακαριαία κατά τη σύγκρουση και έμεινε εγκλωβισμένος στο cockpit.

  2. Το θεαθήναι είναι που με ενοχλεί μαζί με μια δόση δράματος και κατανόησης που προσπαθούν να δείξουν!

    Ας ελπίσουμε ότι ο πιλότος δεν ήταν μπαμπάς.

  3. Ο πιλότος ήταν μπαμπάς δύο ανήλικων παιδιών από την Κρήτη…. Επειδή γνωρίζω τον χώρο της πολεμικής αεροπορίας, έχω να πω ότι οι πιλότοι μαχητικών είναι πορωμένοι σε αυτό που κάνουν, το ζούνε, έχουνε τρέλλα με τα αεροπλάνα και πραγματικά πιστεύουν στην έννοια της πατρίδας και της φύλαξής της. Μπορεί αυτό να φαίνεται κάπως σε εμάς όλους και λίγο να τους κοροιδεύουμε και λίγο να τους σνομπάρουμε αλλά αυτοί το πιστεύουν! Δεν κάνεις τέτοιο επάγγελμα, εαν δεν έχεις συμφιλιωθεί με τον κίνδυνο..και εαν δεν το πιστεύεις. Τους ιπτάμενους μαχητικών τους θαυμάζω και στεναχωριέμαι όταν συμβαίνουν τέτοια ατυχήματα!

  4. Κρίμα…

  5. Τώρα λοιπόν να ποια είναι η “πατρίδα” που υπερασπιζόταν ο άτυχος πιλότος. Προσπαθεί να δείξει ότι θρηνεί κρατώντας το βασανιστήριο της οικογένειας για δυο μέρες ακόμα, μόνο και μόνο για να κερδίσει τις εντυπώσεις.

    Μετά όλοι οι πολιτικοί θα είναι συντετριμμένοι για τον άτυχο πιλότο και θα του φτιάξουν και έναν μεγάλο τάφο με μαύρο μάρμαρο. Α μπορεί να διορίσουν και κανέναν από την οικογενειά του στο Δημόσιο. Τέτοιες τιμές.

    Αυτά για να καταλάβουμε όλοι ποιο είναι το νόημα του στρατού και της “πατρίδας”. Όλα γίνονται για τα συμφέροντα μερικών, αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι τυφλωνόμαστε από τις μεγαλοστομίες των πολιτικών και λοιπών άλλων.

  6. Τις βαριέμαι αυτές τις αναλύσεις… Το ξέρουμε ότι όλα γίνονται για κάποιο συμφέρον, έτσι είναι η ζωή και ιδιαίτερα η πολιτική.. εγώ αναφέρθηκα στον πιλότο και σε αυτό που πρεσβεύει. Δεν μπορούμε να απαξιούμε για όλα και να λέμε… αφού οι πολιτικοί είναι ψεύτες, ψεύτικη είναι και η Ελλάδα!

  7. Ελλάδα, ελλαδίτσα, ελλαδούλα…

  8. Και εγώ βαρέθηκα ν ακούω τους συναισθηματισμούς της πεντάρας…

    Σημασία έχει ότι αν και ήταν τόσο πατριώτης, η πατρίδα γιατί δε νοιάζεται για αύτον; Αυτό ποιος μπορεί να το απαντήσει; Και τελός πάντων ποιοι αποτελούν την πατρίδα; Μόνο τα ντουβάρια, η ιστορία και τ’ αρχαία ή μήπως οι άνθρωποι που κατοικούν εδώ και αυτοί που την εξουσιάζουν;

  9. Αφού λοιπόν για τις πτήσεις όψεως (VFR) στην απαγορευμένη περιοχή του Κορυδαλλού μας λέει ο κ. Λιάπης ότι δεν ευθύνεται η ΥΠΑ, τότε γιατί άραγε ευθύνονται οι Τούρκοι που και αυτοί πετάνε σε συνθήκες όψεως (VFR) και μάλιστα στον διεθνή εναέριο χώρο και όχι στην ελληνική επικράτεια ή εντός της τερματικής περιοχής πτήσεων της Αθήνας και μάλιστα στην απαγορευμένη περιοχή του Κορυδαλλού; Το παράδοξο ή το παράνομο είναι ότι τα τουρκικά μαχητικά τα αναχαιτίζουμε κατά παράβαση των κανόνων όταν αυτά πετάνε στο διεθνή εναέριο χώρο, με αποτέλεσμα να έχουμε πρόσφατα τον τραγικό θάνατο του έλληνα πιλότου στην περιοχή της Καρπάθου.

    Θέλετε με την ευκαιρία να δούμε τα επίσημα στοιχεία για αυτή τη θυσία;

    Πράγματι ο Έλληνας πιλότος θυσιάστηκε για την πατρίδα του αλλά ταυτόχρονα τον θυσίασε και η Πολιτεία για αυτούς τους λόγους:

    Τα τουρκικά μαχητικά πετούσαν στο Διεθνή Εναέριο Χώρο εντός του FIR Αθηνών χωρίς κατάθεση σχεδίου πτήσης. Σε αυτήν την περίπτωση, σύμφωνα με τον ICAO, επιτρέπεται μόνο η αναγνώριση των αεροσκαφών για παράβαση των κανόνων εναέριας κυκλοφορίας ή και έρευνας και διάσωσης και απαγορεύεται η αναχαίτιση (η οποία γίνεται σε παραβίαση του εθνικού εναέριου χώρου, κάτι που τα τουρκικά μαχητικά δεν έπραξαν στη συγκεκριμένη περίπτωση). Αυτός λοιπόν που έδωσε την εντολή στον Έλληνα πιλότο για αναχαίτιση φέρει την ευθύνη για τη σύγκρουση.

    Σύμφωνα με το εγχειρίδιο του ICAO σχετικά με τις αναχαιτίσεις (κεφάλαιο 4.1.2.1) απαγορεύεται το αεροσκάφος (F-16) της αναχαίτισης να προσεγγίζει το αναχαιτιζόμενο κάτω από τα χίλια πόδια (300 μέτρα). Aυτοί λοιπόν που έδωσαν την εντολή προσέγγισης κάτω από τα χίλια πόδια με αποτέλεσμα να γίνει η σύγκρουση φέρουν μεγάλη ευθύνη, εκθέτουν την χώρα διεθνώς για μη εφαρμογή του διεθνούς δικαίου, το οποίο θέλουμε να επικαλούμαστε.

    Η μοίρα (340) της 115 Πτέρυγας Μάχης στη Σούδα που ανήκε το τραγικό F-16, είχε σαν πρωτεύοντα ρόλο το βομβαρδισμό και όχι την αεράμυνα (αναχαίτιση), ενώ όλως περιέργως δεν χρησιμοποιήθηκαν αεροσκάφη F-16 αεράμυνας από το Καστέλι, το οποίο είναι περίπου εκατό μίλια πιο κοντά στην Κάρπαθο από ό,τι η Σούδα.

    Το μόνο που ακούσαμε να ψελλίζεται είναι το γνωστό μοτίβο ότι «οι ενέργειες της Αγκυρας δεν συνάδουν με την ευρωπαϊκή προοπτική της Τουρκίας». Αυτή η … καραμέλα καλή είναι αλλά έχει λιώσει. Οι τουρκικές προκλήσεις θέλουν και τόλμη και αποφασιστικότητα. Αλλιώς υπάρχει κλιμάκωση και οι «λύκοι» θέλουν όλο και περισσότερο … αίμα.

    [Από το site http://www.omhroi.gr]

Top

Show Buttons
Hide Buttons