Σταθμοί ταχείας φόρτισης λεωφορείων στο Αμβούργο

by George Polyzos • On 03-12-2014 • AT 4:25 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Στη Γερμανία παρουσιάστηκε το νέο ηλεκτρικό υβριδικό λεωφορείο που θα κυκλοφορεί στο κέντρο της πόλης του Αμβούργου, μαζί με τους νέους σταθμούς γρήγορης φόρτισης της Siemens.

Πιο συγκεκριμένα, το νέο λεωφορείο μάρκας Volvo, διαθέτει plug-in υβριδική τεχνολογία και προμηθεύεται ηλεκτρική ενέργεια μέσα από ένα σύστημα φόρτισης της Siemens.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου του Volvo 7900 Electric Hybrid φορτίζεται μέσω δύο ραγών φόρτισης στην οροφή και τροφοδοτεί τον ηλεκτρικό κινητήρα (150 kW) με ηλεκτρική ενέργεια. Το λεωφορείο λειτουργεί χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τεχνολογία ηλεκτροκίνησης για περίπου εφτά χιλιόμετρα. Για να γίνει αυτό εφικτό, σταθμοί ταχείας φόρτισης έχουν εγκατασταθεί κατά μήκος της διαδρομής.

Η σύνδεση παροχής ισχύος και ο μετατροπέας έχουν τοποθετηθεί σε έναν οικίσκο μετασχηματιστών, δίπλα στην αφετηρία και στον τερματικό σταθμό. Ένας βραχίονας επαφής έχει τοποθετηθεί σε έναν ιστό. Εφόσον το λεωφορείο βρίσκεται μέσα στο εύρος ανοχής του συστήματος επαφής, ενεργοποιείται η πέδη μανδάλωσης και ξεκινά αυτόματα η φόρτιση. Η διαδικασία της φόρτισης πραγματοποιείται εντελώς αυτόματα και ολοκληρώνεται μόλις η μηχανή φορτιστεί εντελώς. Η διαδικασία μπορεί να διακοπεί με την αποδέσμευση της πέδης μανδάλωσης.

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Στα λεωφορεία, το μόνο που απαιτείται είναι η τοποθέτηση ραγών επαφής και ένα κουτί επικοινωνίας WiFi. Με αυτό τον τρόπο, εξοικονομείται χώρος, βάρος και κόστος για κάθε λεωφορείο. Η επικοινωνία μεταξύ των λεωφορείων και του σταθμού φόρτισης πραγματοποιείται μέσω WiFi.

Έτσι, αναγνωρίζεται το λεωφορείο και οι απαιτήσεις του συστήματος διαχείρισης των συσσωρευτών μεταδίδονται στο σταθμό φόρτισης. Για να πραγματοποιηθεί επαφή, ο βραχίονας επαφής χαμηλώνει για να προσεγγίσει τις επαφές φόρτισης πάνω στο λεωφορείο. Το λεωφορείο γειώνεται ηλεκτρικά πριν το ρεύμα αρχίσει να κυκλοφορεί. Η ροή του ρεύματος μεταξύ του οχήματος και του σταθμού φόρτισης ελέγχεται συνεχώς, για να ταιριάζει με την εκάστοτε κατάσταση φόρτισης και τον εκάστοτε τύπο συσσωρευτή. Η διαδικασία φόρτισης ολοκληρώνεται μέσα σε λιγότερο από έξι λεπτά.

Τα νέα λεωφορεία θα καλύπτουν τα σχεδόν επτά χιλιόμετρα της «Γραμμής Καινοτομίας 109», η οποία βρίσκεται μεταξύ της περιοχής Άλστερντορφ και του νέου τερματικού σταθμού ηλεκτρικών λεωφορείων της πόλης. Το λεωφορείο θα χρησιμοποιεί αποκλειστικά τεχνολογία ηλεκτροκίνησης σε αυτή τη γραμμή, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.

[Δ.Τ. Siemens]

 

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons