Social Media Revolution 2011, το βίντεο για την online ζωή και την offline πραγματικότητα

by Stefanos Kofopoulos • On 09-06-2011 • AT 3:29 pm • 2 ΣΧΟΛΙΑ
Internet

Social Media Revolution 2011, το βίντεο για την online ζωή και την offline πραγματικότητα

Social Media Revolution 2011, το βίντεο που βλέπετε κάθε χρόνο αλλά αυτή την φορά έχει περισσότερο ενδιαφέρον και σημασία από ποτέ. Βασισμένο στα στοιχεία του βιβλίου Socialnomics από τον Erik Qualman, το βίντεο παρουσιάζει απίστευτα δεδομένα για την online ζωή και πως αυτή επηρεάζει την offline πραγματικότητα μας. Επιτέλους γίνεται αντιληπτό ότι το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στο internet, μετά το Google φυσικά. 1 στα 5 ζευγάρια γνωρίζονται online και τα υπόλοιπα είναι απλά λεπτομέρειες μια κατάστασης που αλλάζει τόσο πολύ και τόσο γρήγορα που ακόμα και ο όρος social media θα είναι παλιός πολύ σύντομα, όσο γρήγορα το internet και άρα οι αμέσες συνδέσεις με τον κόσμο γίνουν τόσο απαραίτητα και καθημερινά όσο ο αέρας που αναπνέουμε όλοι.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Με προβληματίζει ιδιαίτερα που ο πλανήτης παράγει πολύ περισσότερες υπηρεσίες απ’ ότι χειροπιαστά αγαθά.. μοιάζει σαν να ‘ναι η αιτία για τα δεινά της βάσης των λαών των ανεπτυγμένων χωρών. Αντίθετα τη μεγαλύτερη ανάπτυξη πλέον την παρουσιάζουν χώρες με ισχυρό εργατικό δυναμικό και παραγωγή πρωτογενών αγαθών. Πόσα social media να καταναλώσει ένας άνθρωπος. Όλο αυτό κάπου θα οδηγήσει αναμφίβολα. Και δεν καταστροφολογώ.. απλά πιστεύω ότι όλο αυτό θα πρέπει να ισορροπήσει, γιατί ο ζυγός γέρνει έντονα προς τη μία πλευρά και αυτό overall δεν είναι καλό. Το άμεσο μέλλον είναι σίγουρα όπως το φαντάζονται οι διαφημιστές, μακροπρόθεσμα όμως σε βάθος 20-30 χρόνων πιστεύω ότι θα πρέπει να συμβεί κάποιο shift στον τρόπο με τον οποίο παράγουμε και καταναλώνουμε(γιατί πάντα αυτό θα κάνουμε εκ φύσεως // είμαστε εξελιγμένοι έτσι ώστε να στέλνουμε στα ύψη την τιμή της εντροπίας στο οικοσύστημα του πλανήτη μας). Το τρέχον σύστημα όμως κάπου κολλάει.. και αυτό είναι μία δική μου άποψη, δεν την επιβάλω και ομολογώ ότι δεν είμαι βέβαιος γι αυτήν. Είτε λέγεται ανεργία(απασχόληση μόνο σε δευτερογενείς τομείς εργασίας), είτε φτώχεια(μεγαλύτερη κατανάλωση απ’ ότι παραγωγή), είτε κατάθλιψη(οι άνθρωποι δεν έρχονται σε επαφή με φυσικά περιβάλλοντα, όπου εξελίχθηκε ο εγκέφαλος κ αυτό εν τέλει “δεν του αρέσει καθόλου”), είτε αμορφωσιά(που μπορεί να οδηγήσει σε ένα δεύτερο μεσαίωνα με το φόβο να κυριαρχεί in favor των ισχυρών).. οι “αρνητικές” αυτές δυνάμεις σε συνδυασμό με τα “θετικές” της δικτύωσης και της instant πληροφόρησης, σύντομα θα “κλωτσήσουν” και θα γεννηθεί κάτι καινούριο. Όπως έγραψε και ο μεγάλος οικονομολόγος, ακτιβιστής, δημόσιος ομιλητής κ thinker Jeremy Rifkin* **ζούμε “τις ωδίνες του τοκετού μίας νέας εποχής”, The Biotech Century..

    *”We are in the throes of one of the great transformations in world history. Before us lies the passing of one great economic era and the birth pains of another”, The biotech century: harnessing the gene and remaking the world

    **”After the long sleep of the feudal era, an awakening world felt the birth pains of renewal at every turn”, The Empathic Civilization

    • Συγεκριμενα πολύ περισσότερες ψηφιακες υπηρεσίες και τεχνολογικα προιοντα απ’ ότι πραγματικες υπηρεσίες και προιοντα με αποτελεσμα καποιοι να εχουν χασει εντελως την επαφη με την πραγματικοτητα και να διαβαζω σε καποια μπλογκ και σιτε φρασεις και τιτλους του τυπου

      FACEBOOK αλλαξε τον κοσμο οπως τον ξεραμε η
      το iPad άλλαξε τον κόσμο .
      ο twitter άλλαξε τον κόσμο .

      Πολλά ήταν αυτά που άλλαξαν τη ζωή μας των τελευταιο αιωνα 1> ηλεκτρισμος 2> X-ray 2> Penicillin 3> DNA double helix και αλλα πολα που η προηγουμενη γενια και προ-προηγούμενη γενιά καταφερε , που εμείς απλά απολαμβάνουμε . Οσο καιρό ζω δεν έχω δει τετοιου μεγεθους αλματα . περιμενω ….

Top

Show Buttons
Hide Buttons