Συνεργασία Oracle-Snapchat για τη μέτρηση επίπτωσης των διαφημίσεων

by George Polyzos • On 25-06-2016 • AT 12:39 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

internet smartphones

Η Oracle και το Snapchat ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για τη μέτρηση της επίπτωσης της ψηφιακής διαφήμισης στον πραγματικό κόσμο.

Ενώνοντας τις δυνάμεις τους, το Oracle Data Cloud και το Snapchat μετρούν τις σταδιακές αυξήσεις των πωλήσεων στα καταστήματα, αυξήσεις που προέρχονται από εκστρατείες marketing που τρέχουν στο Snapchat. Αναλύοντας την επίπτωση των εκστρατειών στις πωλήσεις εντός των καταστημάτων, το Oracle Data Cloud θα βοηθήσει τους διαφημιστές συσκευασμένων προϊόντων (CPG) να ποσοτικοποιήσουν και να βελτιώσουν τις διαρκείς κινήσεις marketing που εκτελούν στο Snapchat.

Από το Oracle Data Cloud ανακοινώθηκε επίσης μια νέα έρευνα που αναλύει την αύξηση των πωλήσεων εντός των καταστημάτων από 12 εκστρατείες συσκευασμένων προϊόντων που έτρεξαν στο Snapchat για κορυφαίες μάρκες προϊόντων όπως καλλυντικά, είδη προσωπικής φροντίδας, καθαριστικά, συσκευασμένα τρόφιμα και ποτά. Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν μεταξύ άλλων ότι:
● Σε ποσοστό 92% οι διαφημιστικές εκστρατείες στο Snapchat είχαν θετική επίπτωση για τις πωλήσεις εντός των καταστημάτων
● Οι διαφημιστικές εκστρατείες στο Snapchat ξεπέρασαν τα συνήθη επίπεδα του Oracle Data Cloud για όλους τους βασικούς δείκτες μέτρησης, με την αύξηση των πωλήσεων να είναι ο κύριος παράγοντας.

Το Oracle Data Cloud είναι η μεγαλύτερη data-as-a-service λύση διεθνώς, με πρόσβαση σε δεδομένα συναλλαγών καταναλωτών αξίας άνω των τριών δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε δύο δισεκατομμύρια διεθνή προφίλ καταναλωτών και σε πάνω από 1.500 συνεργάτες δεδομένων. Το Oracle Data Cloud ενοποιεί αυτά τα δεδομένα με περισσότερες από 200 μεγάλες εταιρείες μέσων μαζικής ενημέρωσης, όπως διαφημιστικά δίκτυα, DSP, DMP και agency trading desks.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons