Σημαντικές απώλειες το 2014 για τη Samsung στην Κίνα

by George Polyzos • On 19-01-2015 • AT 5:37 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Mobile

samsung galaxy alpha

Η Samsung έχασε το 1/3 του μεριδίου πωλήσεων που κατείχε στην κινεζική αγορά κατά τη διάρκεια του 2014, πιεζόμενη ασφυκτικά από τις αυξημένες πωλήσεις των Apple και Xiaomi.

Επιπλέον, σημαντικό ρόλο προφανώς έπαιξαν και οι ιδιαίτερα αυξημένες πωλήσεις των υπόλοιπων κινέζων κατασκευαστών (Huawei, Lenovo, Coolpad, Meizu) που μοιραία συμπίεσαν τις πωλήσεις της κορεατικής Samsung, άρα και τα έσοδά της.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η κινεζική εταιρεία ερευνών CCID Consulting η Samsung απώλεσε το 31,5% του μεριδίου αγοράς που κατείχε στην Κίνα, κατά τη διάρκεια του 2014.

Όπως αναφέρει η CCID η κορεατική εταιρεία κατείχε τον Ιανουάριο του 2014 το 20% της κινεζικής αγοράς «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων, ενώ τον Οκτώβριο του 2014 μετρούσε μόλις το 13,7%. Επιπλέον, η κινεζική εταιρεία ερευνών προβλέπει ότι η καθοδική πορεία της Samsung θα συνεχιστεί και το 2015.

Συνολικά στην Κίνα πουλήθηκαν τον Ιανουάριο του 2014 356,2 εκατομμύρια smartphones, ενώ τον Οκτώβριο οι συνολικές πωλήσεις ανήλθαν στα 307 εκατομμύρια συσκευές, στοιχείο που δείχνει ότι και η αχανής κινεζική αγορά έδειξε σημεία κάμψης κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς.

Όπως αναφέρει αναλυτής του Marketwatch, ένας από τους λόγους που η Samsung έχασε τόσο μεγάλο μέρος της δύναμής της στην Κίνα ήταν το γεγονός ότι δεν μπόρεσε να προσαρμοστεί στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο της κινεζικής αγοράς.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons