Η ιστορία των computer generated graphics στις ταινίες από 1933 μέχρι σήμερα

by Stefanos Kofopoulos • On 06-06-2011 • AT 12:22 pm • 1 ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

Η ιστορία των computer generated graphics στις ταινίες από 1933 μέχρι σήμερα

Τα τελευταία 80 περίπου χρόνια, ο κινηματογράφος και ιδιαίτερα η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στην παραγωγή computer generated graphics έχει σημειώσει αλματώδη πρόοδο. Ο Willis O’brien έθεσε τις βάσεις στο κλασσικό πλέον King Kong χρησιμοποιώντας monion photography το 1933. Στην πραγματικότητα, αυτό που έκαναν τότε ήταν η δημιουργία κίνησης συνδυάζοντας χιλιάδες φωτογραφίες μαζί. Ο King Kong φωτογραφιζόταν καρέ καρέ και ο συνδυασμός όλων δημιουργούσε την ψευδαίσθηση της κίνησης και της δράσης. Για αν φτάσουμε σήμερα στο Avatar και τα γραφικά που είναι στην πραγματικότητα μεταφορά των ανθρώπινων κινήσεων στον υπολογιστή. Η διαδρομή περιλαμβάνει ταινίας σταθμούς στην τεχνολογία των CG όπως Terminator 2, Jurassic Park και άλλα κλασσικά αριστουργήματα που τιμήθηκαν με oscar για τα γραφικά και την ποιότητα της δουλειάς. Μερικές φορές η δουλειά είναι τόσο καλή και η ποιότητα των γραφικών τόσο υψηλή που ακόμα και οι κριτικοί δεν μπορούν να αναγνωρίσουν αν αυτό που βλέπουν είναι γραφικά που έχουν δημιουργηθεί με την βοήθεια υπολογιστή ή makeup και μηχανικά μέρη, όπως στην περίπτωση των Πειρατών της Καραϊβικής: Dead Man’s Chest.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Ένα πιο σύντομο video χωρίς λόγια αλλά με την ίδια θεματολογία, ταινίες κλπ…
    (Στο βίντεο δείχνει και πλάνα από τους Πειρατές της Καραϊβικής πριν και μετά την επεξεργασία…)

Top

Show Buttons
Hide Buttons