Seat Leon Cupra. R.

by dkalo • On 19-08-2009 • AT 11:01 am • 21 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Seat Leon Cupra R

Το Seat Leon Cupra είναι από τα πιο γρήγορα μπροστοκίνητα hot hatch που κυκλοφορούν εκεί έξω. Η Seat όμως αποφάσισε ότι θέλει κάτι ακόμα πιο γρήγορο, πιο ειδικό και πιο εντυπωσιακό για να κεντρίσει τα βλέμματα όλων στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Και το όνομα αυτού: Seat Leon Cupra R.

Έχοντας ως βάση το μοτέρ του Audi S3, το νέο Cupra R αποδίδει 265 άλογα όντας το δυνατότερο Seat που βγήκε ποτέ από την γραμμή παραγωγής της Ισπανικής εταιρίας. Ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού χαρίζει τελική ταχύτητα 250 χιλιομέτρων την ώρα και 0-100 σε 6.2 δευτερόλεπτα. Σε συνδυασμό με την κατανάλωση των 8.1 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, καταλαβαίνουμε ότι οι μηχανικοί της Seat έκαναν ότι καλύτερο μπορούσαν.

Seat Leon Cupra R

Τα φρένα είναι τεράστια, δίσκοι 345 χιλιοστών στους εμπρός τροχούς και δίσκοι 286 χιλιοστών στους πίσω φροντίζουν να βγάλουν τον οδηγό από την δύσκολη θέση. Το αυτοκίνητο είναι μπροστοκίνητο και επειδή 265 άλογα δύσκολα περνάνε στην άσφαλτο, το Leon Cupra R έχει εφοδιαστεί με το ηλεκτρονικό μπλοκέ του Group VAG, το XDS, με σκοπό να μειωθεί η αναμενόμενη υποστροφή σε κλειστές στριφτερές διαδρομές. Προς το παρόν είναι άγνωστο αν το αυτοκίνητο θα έχει και κιβώτιο DSG διπλού συμπλέκτη ή μόνο το γνωστό χειροκίνητο 6 σχέσεων που φαίνεται και στις φωτογραφίες.

Εξωτερικά το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα “τρομακτικό” με τις ζάντες των 19 ιντσών να δείχνούν ότι δεν πρόκειται για.. ακόμα ένα Leon ενώ το λογότυπο του R κυριαρχεί παντού, ακόμα και στο καπάκι της μηχανής. Όπως ήταν αναμενόμενο, το Leon Cupra R έχει όλες οι πολυτέλειες όπως cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος, διζωνικό κλιματισμό και ηχοσύστημα με 8 ηχεία και δυνατότητα αναπαραγωγής MP3. Highlight του εσωτερικού αποτελούν τα bucket καθίσματα που είναι επενδυμένα από alcantara.

Κι αν όλες οι παραπάνω δεν είναι αρκετές, κάντε λίγες μέρες υπομονή ακόμα. Όσο θα πλησιάζουμε την 15η Σεπτέμβρη, τόσο περισσότερες πληροφορίες θα διαρρέουν από την εταιρία και θα μας φέρνουν πιο κοντά στο δυνατότερο Seat παραγωγής.

Seat Leon Cupra R

Seat Leon Cupra R

Seat Leon Cupra R

Seat Leon Cupra R

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

21 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ελπίζω και σαν κερασάκι στην τούρτα να αυξηθεί και ο χώρος “ελευθερίας” του οδηγού αφού στα τελευταία leon και ibiza cupra το κεφάλι μου χάϊδευε ώρες ώρες την οροφή.
    Κατα τ’άλλα κορυφαίο design όπως και επιδόσεις!

  2. Η μόνη μου ένσταση είναι στην μπροστινή κίνηση, δεν ξέρω κατά πόσο το XDS είναι ικανό να διαχειριστεί τόσο την δύναμη όσο και την κατευθυνση του αυτοκινήτου. Αναμονή μέχρι τα πρώτα test drives..

  3. Η δική μου ένσταση είναι στο χρώμα και στο γεγονός ότι θυμίζει λίγο VW αλλά οκ αυτό είναι αμελητέο. Είναι το πρώτο Seat που μου αρέσει

  4. Το χρώμα περίμενα να θυμίζει Ford Focus RS.. Κατά τα άλλα, είναι VW.. ;)

    • Μα το χρώμα του Ford Focus RS είναι πορτοκαλί κάτι αλλά μάλλον εννοείς το πόσο έντονο είναι. Το πράσινο αυτό μου θυμίζει Kawasaki για να είμαι ειλικρινής. Τί εννοείς είναι VW, σε ποια σημεία;

  5. Το χρώμα του Focus ST είναι πορτοκαλί, το Focus RS ( http://www.pestaola.gr/tag/ford-focus-rs/ ) είναι πράσινο.

    Το Seat Leon βασίζεται στο chassis του VW Golf V ενώ οι κινητήρες, τα φρένα και γενικότερα τα μηχανικά μέρη είναι όλα VW. Στο ίδιο chassis βασίζεται το Skoda Octavia, το Audi A3, το VW Scirocco.. Λογικό εξάλλου αφού VW-Audi-Seat-Skoda-Lamborghini-Bugatti και εσχάτως και η Porsche, ανήκουν στον ίδιο όμιλο, το group VAG.

    • ..και η καινοτομία πάει περίπατο εξαιτίας του κόστους του R&D.

  6. Διαφωνώ. Δες πχ το DSG που είναι καθαρά προιόν του R&D του VW Group.

    • Αν εννοείς το αυτό “The twin-clutch transmission, also known as the Direct Shift Gearbox (DSG) or dual-clutch transmission, is an automated transmission that can change gears faster than any other geared transmission” δεν έχει καμία σχέση με τον ανταγωνισμό που θα υπήρχε αν κάθε εταιρεία έφτιαχνε το δικό της πλαίσιο και προσπαθούσε να δώσει το κάτι παραπάνω στο αυτοκίνητο ακόμα και στο πιο βασικό επίπεδο.

  7. Μα ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο πλαίσιο. Είναι και κιβώτιο ταχυτήτων, και ρύθμιση ανάρτησης, και εσωτερικός διάκοσμος, και αξιοπιστία, και και και.. Το ότι χρησιμοποιούνται πολλά κοινά μέρη δεν σημαίνει ότι μιλάμε και για ίδια αυτοκίνητα. Δηλαδή, το Leon έχει πιο sport στήσιμο και προσανατολισμό από ένα Golf χωρίς όμως να είναι χειρότερο αυτοκίνητο το Golf. Απλά η κοινή -καλή- πλατφόρμα δίνει περιθώρια στον καταναλωτή να επιλέξει εκείνα τα τα χαρακτηριστικά που προτιμάει. Σε διαφορετικές τιμές βέβαια για να μην υπάρχει επικάλυψη. ;)

    Όλες οι εταιρίες πλέον αυτό κάνουν, οδηγούμαστε σε μία αυτοκινητοβιομηχανία που θα έχει μόνο λίγα group και πολλά διαφορετικά specialized brands.

    • Δεν διαφωνώ σε κάτι απλά λέω ότι η καλή πλατφόρμα θα μπορούσε να είναι καλύτερη και όχι απλά καλή.

  8. Αν ήταν ξεχωριστές εταιρίες, δεν θα ήταν καλύτερη. Θα ήταν χειρότερη. Περισσότερους πόρους έχει η VW & η Audi & η Seat & η Skoda από την VW μόνη της.

    • Προφανώς αλλά πλέον η Audi δεν μάχεται την Seat ούτε την Skoda και το ανάποδο. Τα πλαίσια είναι τα ίδια. Δεν διαφωνώ στα επιμέρους υλικά και ό,τι άλλο προσφέρουν, το frame όμως παραμένει το ίδιο και η εξέλιξη τους είναι κοινή.

      • Συμφωνώ. Το ίδιο σκεφτόμουν τις προάλλες που διάβαζα ένα περιοδικό ειδικού τύπου. Βλέπω λίγα γκρουπ να έχουν πολλές φίρμες κάτω από την σκέπη τους. Αυτό οδηγεί συνήθως σε τραστ με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Ευτυχώς που υπάρχουν και οι Ιάπωνες για να ανεβάζουν λίγο τον πήχη.

  9. 1.Σχεδίαση που δείχνει τα χρόνια της και χρειάζεται ανανέωση 2.Χαμηλή ποιότητα και εργονομία εσωτερικού 3Χαμηλή μεταπώληση,για να λέμε και τα αρνητικά.

  10. εγω δηλαδη γιατι να παρω seat και οχι audi ? το πρωτο ειναι μπροστινο με μεγαλη υποστροφη (σιγουρα θα εχει ) και το xds δεν ειναι ουτε torsen ,quife οσο αναφορα το εσωτερικο θα συμφωνησω με τον συνονοματο alex και θα τονισω και εγω οσο για τα πλαστικα οσο και για την εργονομια.το s3 και παλι εχει καλυτερο εσωτερικο και για μενα ειναι καλυτερο σε ολους τους τομεις – καταναλωσης.τα θετικα σχεδιασμος ζαντες 18′ κινητηρας επιδοσεις και καταναλωση αλλα και αυτα δεν με συγκινουν για να το παρω.α με ξεχασουμε και τη μεταπωληση θα το δειτε και στη πορια…..by alex15

    • Υπάρχει ένας πολύ βασικός λόγος να μην πάρεις S3 και να προτιμήσεις το Leon. Το κόστος. ;)

  11. εγω δηλαδη γιατι να παρω seat και οχι audi ? το πρωτο ειναι μπροστινο με μεγαλη υποστροφη (σιγουρα θα εχει ) και το xds δεν ειναι ουτε torsen ,quife οσο αναφορα το εσωτερικο θα συμφωνησω με τον συνονοματο alex και θα τονισω και εγω οσο για τα πλαστικα οσο και για την εργονομια.το s3 και παλι εχει καλυτερο εσωτερικο και για μενα ειναι καλυτερο σε ολους τους τομεις – καταναλωσης.τα θετικα σχεδιασμος ζαντες 18′ κινητηρας επιδοσεις και καταναλωση αλλα και αυτα δεν με συγκινουν για να το παρω.α με ξεχασουμε και τη μεταπωληση θα το δειτε και στη πορια…..

  12. ξερουμε τι φρενα φοραει?

    • Φρένα : 17 ιντσών 345 x 30 mm εμπρός και 16 ιντσών 286 x 12 mm πίσω
      Θα μπορούσαν να ήταν ζάντες…

  13. Γιατί ρε παιδιά τέτοια φάτσα σε αυτά τα αυτοκίνητά της η SEAT ?
    Αν φρόντιζαν τουλάχιστον να κάνουν την μάσκα του ψυγείου 2 φορές φαρδύτερη, θα έδειχνε πολύ πιο όμορφο.
    Αλλά όντως 265 άτια σε εμπροσθιοκίνητο είναι ό,τι πρέπει για να σε πετάει εκτός δρόμου, ό,τι συστήματα και να έχει.

Top

Show Buttons
Hide Buttons